Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 16 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gast ma nov 21, 2011 9:52 pm

    Vanaf nu is de verwarming hier ook met een Edilkamin Flexa. Gekocht en geplaatst door VVG uit Ravels, nog iemand van zijn woord en levert ordelijk en proper werk.Nu nog wat verschillende pellets testen vooraleer ik een pallet koop. Bijgeleverd is green energy, wel veel as vind ik (maar dat is mijn bescheiden mening, heb er natuurlijk nog geen ervaring mee)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 9:49 am

    Hey,

    wij willen graag de FLEXA aankopen (gaan morgen de aankoopbon tekenen). Volgens een kennis valt die heel goed mee ivm het geluid. Vroeger hadden we een oude inbouwkachel en die hebben we omwille van het lawaai weg gedaan.Onze living is 32m² en als het effe kan willen we ook de keuken (20m²) meeverwarmen. Ons huis is vrij goed geïsoleerd.
    Kan jij ons wat meer informatie geven.
    Alvast bedankt,
    Guy.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 11:44 am

    Beste,

    Wij hebben de flexa nu ongeveer 2 maand en hij valt goed mee.Onze living is 55 vierkante meter en de keuken 20 en hij krijgt het gemakkelijk warm.Wij hebben wel een goed geisoleerd appartement.Hij maakt niet te veel lawaai maar ik denk dat er stillere op de markt zijn.

    Groetjes.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van steven di dec 13, 2011 12:03 pm

    een pelletkachel hoor je altijd. het werkt met ventilatoren


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 11:45 pm

    quido,

    De Flexa hier verwarmt een 43 vierkante meter of een 107 kuub. Doet het heel goed en nog altijd heel tevreden van. Wel veel verschil in pellets. Eerst nogal donkere pellets( van de invoerder) en hierdoor zeer veel as en donkerbruin worden van de ruit. Nu gebruik ik pellets van een lichtere kleur (green energy) en dat is heel wat beter.Soms lees je hier dat de ruit helemaal niet "vuil" wordt,ik hoop om deze pellets dan ook nog te kunnen vinden, mijn gedacht is dat je geen eieren kan bakken zonder ze te breken :-). Goede raad om eerst hier en daar een zakje pellets te kopen om zo het verschil te kunnen merken.

    grts
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van steven wo dec 14, 2011 12:08 am

    een ruit die niet vuil wordt, dat bestaat niet.

    veel heeft te maken met de afstelling van de kachel en de werking van de schouw.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Annejanne wo dec 14, 2011 5:47 am

    Ik verkies toch een vuile ruit en een goede warmte, dan een redelijk propere ruit en de warmte die door de schouw vliegt


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gast wo dec 14, 2011 6:54 am

    HALLO , als je een stille kachel wil dan zijn die van het merk CS THERMOS de stilste en ik heb al verschillende merken in werking gehoort
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty flexa

    Bericht van Gast wo dec 14, 2011 7:13 am

    Cs thermos stiller zou kunnen natuurlijk (strijd ik niet af) maar het grote verschil is edilkamin is van gietijzer en cs thermos is plaatstaal knip de rest vat ik op als reclame


    Laatst aangepast door Philip op wo dec 14, 2011 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stukje reclame weggehaald)
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van steven wo dec 14, 2011 8:04 am

    het gaat hier over de edilkamin Flexa, niets anders.

    allemaal bij het onderwerp blijven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst Empty Re: Edilkamin Flexa geleverd en geplaatst

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 4:28 pm