Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+12
vinnus1
plejo
superior
Ikzelf
turkoois
erwin
steven
boxke
ss
Jellemina
Philip
braxx
16 plaatsers

    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Enquête

    Hoeveel uur per dag brand jullie kachel?

    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 0 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left0%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 0 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left0%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [0%] 
    [ 6 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left9%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [9%] 
    [ 3 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left4%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [4%] 
    [ 2 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left3%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [3%] 
    [ 2 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left3%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [3%] 
    [ 6 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left9%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [9%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 7 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left10%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [10%] 
    [ 3 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left4%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [4%] 
    [ 2 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left3%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [3%] 
    [ 8 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left12%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [12%] 
    [ 9 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left13%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [13%] 
    [ 5 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left7%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [7%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 0 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left0%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 0 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left0%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left0%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [0%] 
    [ 1 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left1%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [1%] 
    [ 7 ]
    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_left10%Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Bar_right [10%] 

    Totaal aantal stemmen: 67
    Enquête gesloten

    Gast
    Gast


    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 10:12 pm

    Waarom zouden we hierover liegen? Toen ik men kachel kocht en het laag verbruik zag per uur dacht ik ook, eerst zien en dan geloven maar het is echt wel zo, nu je gaat me toch niet geloven tenzij je hier echt 24 uur gaat komen zitten he Wink
    Nog even nagekeken, mijn min vermogen is 2,9 kw - max 9 kw


    Laatst aangepast door kristel op di dec 13, 2011 10:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets aan toegevoegd)
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van francky di dec 13, 2011 10:25 pm

    24 u naar die kachel kijken scratch zou al naar wat anders gekeken hebben,om bij te stellen Wink


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van pedro di dec 13, 2011 10:29 pm

    Mensen ,hou het beleefd aub.Iedereen weet voor zn eigen wat zn verbruik ongeveer is,dus elkaar verwijten gaan maken is voor niks nodig!Dus back to topic anders slotje erop!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    turkoois
    turkoois
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 297
    Leeftijd : 74
    Registration date : 23-10-10

    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van turkoois di dec 13, 2011 10:31 pm

    Francky bedoelt dat ik de waarheid inzake het verbruik niet eerlijk vertel.

    Ik heb hem al meerdere pm's gestuurd en mijn situatie uitgelegt. Dat ik altijd de brandurenteller uitlees en dan het aantal gebruikte kilo's die dag noteer.
    Zo bereken ik het verbruik van mijn kachel. Ik heb hem ook uitgelegd dat mijn kachel afhankelijk van de temperatuur zichzelf soms enkele keren tijdelijk uitschakelt.(ecopower staat er dan op het display) Ik heb altijd gedacht dat de meeste kachels zo werken. Ik ben zelf ook pas 1 jaar aktief met een pelletkachel en kan ook niet alles weten.
    Daarom heb ik ook een aparte topic opgestart inzake: het meetellen van de uren in brandurenteller van de kachel als de kachel in ecopower staat.

    Indien dat bij andere kachels niet zo is, dan heb ik altijd op een verkeerde manier het verbruik geteld. Dat wil zeggen dat als mijn kachel die uren werkelijk meetelt, dat mijn kachel dus meer pellets verbruikt dan ik heb geschreven. Als ik daarmee mensen onbedoeld heb voorgelogen dan spijt me dan zeer.


    Groetjes,

    Chris (turkoois)

    Morgen ga ik uitproberen of mijn kachel die tijd meetelt en hoeveel dit is per dag.

    Groetjes,

    Chris (turkoois)


    _________________
    AMG Artel Norma met kanalisatie 10 kw.
    Elite pellets
    12 poly Zonnepanelen axitec 260 Wp.
    12 Solaredge embedded optimizers
    Solaredge 3000 omvormer.
    Totaal 3.12 kWp.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 10:47 pm

    @ turkoois je hoeft je niet te verontschuldigen hoor... ik geloof je! Er zijn nu eenmaal mensen die ongenuanceerd hun mening geven.

    Gr.
    Remco

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van Gast di dec 13, 2011 10:50 pm

    brand uren teller vind ik nergens terug in het menu
    of achter het paswoord misschien



    Gesponsorde inhoud


    Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag? - Pagina 3 Empty Re: Hoe lang brand jullie pelletkachel op een dag?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 3:28 am