Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

opajust


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten Empty Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten

    Bericht van Gast ma jan 30, 2012 11:35 am

    Als maar meer blokkeert het wormwiel van Ecoteck Laura en moet ik de pellets los peuteren met een lange schroevendraaier.
    Ik heb ook Ecoteck (Ravelli) R70 en deze werkt prima met dezelfde pellets, dus daar ligt het niet aan.

    Ik heb al eens horen vertellen dat er blijkbaar een reeks van de Laura is met een wormwiel die dit heeft en dit bij de nieuwere modellen is opgelost.

    Iemand ervaring of de kennis van dit probleem?

    Toestel komt uit Italie en is bijna 4 jaar oud.

    thx,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten Empty Re: Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten

    Bericht van Gast ma jan 30, 2012 6:32 pm

    heb je al eens een onderhoud laten doen?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten Empty Re: Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten

    Bericht van Gast ma jan 30, 2012 6:43 pm

    Jawel,

    Ik heb de persoon gebeld vandaag, die het onderhoud doet. Hij ging het nazien,want hij was ook niet zeker. Ik dacht om toch al eens te informeren of anderen dit probleem kennen.

    Maar ik heb een vermoeden dat het een alleenstaand feit is.




    Gesponsorde inhoud


    Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten Empty Re: Laura Wormwiel blokkeert constant door pellets die vast komen te zitten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 2:43 pm