Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 53 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 53 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van steven ma dec 29, 2008 10:12 pm

    Eugeen Woutersstraat 47/1
    T: 0484 43 72 37
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    de vroegere naam van Jet Flam was Well Done

    in faling sinds 6-11-2017
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty probleem met firma 'Well Done' te Heist-op-den-berg

    Bericht van Gast vr aug 20, 2010 10:03 am

    Mijn ouders hebben vorig jaar een pellet kachel aangekocht bij bovenstaande firma.
    De kachel heeft nooit fatsoenlijk gewerkt maar pas na een aangetekende brief heeft de verkoper wat laten horen (om een heel lang verhaal wat in te korten). Het is al maanden aan de gang en we zijn er ondertussen echt klaar mee. Zijn er nog mensen die problemen hebben gehad met deze firma?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast vr aug 20, 2010 5:23 pm

    Over welk merk kachel gaat het?
    Misschien dat er mensen op het forum zijn die jullie wel uit de miserie kunnen helpen.

    Groetjes N.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast vr aug 20, 2010 5:32 pm

    hallo, bedankt voor uw snelle reactie. Ik passeer straks bij mijn ouders om alle info op te halen.

    Na veel telefoontjes en maanden wachten, en uiteindelijk een aangetekend schrijven, is hij de kachel komen ophalen +- 3 weken geleden. Maar we zijn ondertussen bijna drie weken verder en toen mijn vader belde deed de verkoper zeer arrogant. Ze hadden beloofd na een week wat te laten weten, goed niets gehoord. Na twee weken ging ze terug zijn. Uiteraard niets gezien. Mijn vader dan gisteren gebeld om meer informatie, en wat hem dan 'gezegd' is pik ik niet meer. Hij is veel te braaf, maar nu ga ik het regelen.
    Blijkbaar heeft de verkoper ook geen fysieke winkel etc. Heb mijn vader er ondertussen op gewezen dat hij, om dergelijke problemen met service te vermijden, bij een gereputeerde zaak moet kopen en al helemaal voor zo'n bedrag maarja. Maakt niet uit waar het gekocht is eigenlijk, heeft een bom geld gekost en was eerst al slecht geïnstalleerd (wat hij ook zelf toegaf) en wij vermoeden dat de twee ventillators stuk zijn (of minstens niet goed werken), wat zijn technieker (technieker overigens wel een zeer vriendelijk persoon) trouwens had beaamd. Maar toen ze eindelijk kwamen kijken was hij die 'vergeten' dus konden ze ze niet vervangen, en zijn ze maar weer vertrokken. De kachel gaf op volle stand nog altijd belachelijk weinig warmte en drie zakken op een dag om een living amper warm te houden...

    Enfin, ondertussen kan ik er een boek van schrijven maar 't is jammer dat mensen die hard moeten werken voor zo'n aankoop, zo behandelt worden...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast za aug 21, 2010 9:41 am

    Al contact opgenomen met de importeur ? DOEN !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast za aug 21, 2010 10:22 am

    Het gaat trouwens over een Cadel - Martina van 12.5 KW. Tot 2x toe heeft de 'zaakvoerder' trouwens tegen mijn vader gezegd dat hij de verkeerde pellets gebruikt, alleen jammer dat hij ze zelf bij de kachel had gegeven! De importeur ga ik zeker en vast opzoeken en contacteren want dit zijn praktijken van de jaren stilletjes...

    Denk dat dit de fabrikant is: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast za aug 21, 2010 4:41 pm

    Spliffie schreef:Het gaat trouwens over een Cadel - Martina van 12.5 KW. Tot 2x toe heeft de 'zaakvoerder' trouwens tegen mijn vader gezegd dat hij de verkeerde pellets gebruikt, alleen jammer dat hij ze zelf bij de kachel had gegeven! De importeur ga ik zeker en vast opzoeken en contacteren want dit zijn praktijken van de jaren stilletjes...

    Denk dat dit de fabrikant is: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    dus hij verkoopt een kachel met pellets en dan zou de fout aan de eigen pellets liggen, dan heeft hij zijn huiswerk niet goed gedaan mijn gedacht, misschien dat een consumentenbond zoals test-aankoop of eventueel een vrederechter relaas kan brengen, ik zou persoonlijk zelf niet te veel ondernemen, want ik denk dat dit soort verkopers zich toch "untouchable" waant en je ergert je er dan teveel aan, waardoor je gezondheid onder gaat lijden, en das het niet waard.


    Groetjes en veel succes,
    Nico
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast za aug 21, 2010 10:01 pm

    Doen zoals hobbymachine zegt: neem contact op met de invoerder. De kachel moet normaal nog in garantie zijn, niet?
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van ann za aug 21, 2010 10:25 pm

    Ik ken de zaakvoerder en mijn ervaring met hem is dat wanneer er een probleem hij echt wel voor zijn klanten staat. Ik heb hier geen belang bij om dit te zeggen, de kachel in kwestie is geen van mijn merken.
    Ik stel gewoon voor om de zaak hier niet teveel op te kloppen. Ik heb de firma in kwestie vanmorgen opgebeld om te weten wat er precies aan de hand was. Deze is momenteel met vakantie tot volgend weekend. De klant is daar ook van op de hoogte en ik ben er vrijwel zeker van dat dit nadien op een correcte manier zal opgelost worden.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast za aug 21, 2010 11:12 pm

    Tja niet teveel op te kloppen, tot nu toe zijn mijn ouders zeer slecht behandeld geweest en zitten ze met een kachel van veel geld, die niet werkt...
    Reeds drie maal langs geweest.
    Eerste bezoek: technieker regelelde de parameters bij, volgens u was de uitlaat van het toestel niet correct aangesloten, ondanks dat u dit zelf had geplaatst (schuin geplaatst).

    Tweede bezoek: Na lang aandringen nogmaals langs gekomen met technieker. Nog wat bijgeregeld, echter geen verschil. Toen stelde u dat het gebruik van verkeerde pellets de oorzaak was, echter had u deze aangeleverd!

    Derde bezoek: Na verschillende telefonische oproepen eindelijk terug langs gekomen met wederom technieker. Deze keer was volgens u het probleem de temperatuur van de uitlaatgassen die te hoog was. Uw technieker stelde voor om de ventilatoren te vervangen, wat volgens u totaal overbodig was en u had deze dan ook niet meegebracht.
    Nog steeds blaast het aparaat koude lucht in de woning in plaats van warme.

    Er is tijdens de winter het drievoudige aan pellets nodig geweest om (enkel de living dan nog!) een beetje leefbaar te hebben. Als u wil kan ik hiervan de kost exact posten, mijn vader heeft alle rekeningen bijgehouden. U begrijpt dat als u, letterlijk, in de kou wordt gelaten in zo'n periode, dat dat absoluut niet fijn is.

    En de nadruk ligt op AANDRINGEN, sorry maar zij zijn nergens in fout en al veel te braaf geweest. De maat is vol, als het volgende week niet eindelijk opgelost is schakel ik rechtsbijstand in.
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van ann za aug 21, 2010 11:43 pm

    Sorry maar ik ben zelf niet van Well Done. Ik ben zaakvoerder van G-Systems die Extraflame en Thermorossi verdeelt. Ik heb in eerste instantie gebeld om te weten of dit iets te maken had met een van onze toestellen. Niet dus.
    Ik ken de situatie ter plaatse niet en ga daarover ook geen uitspraken doen. Wat ik wel weet is dat de firma Well Done zinnens is om het nodige te doen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast zo aug 22, 2010 12:06 am

    Ja was copy paste van de brief sorry was niet aan u bedoeld Smile

    In ieder geval ik laat wel weten hoe het (hopelijk) afloopt.
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van ann zo aug 22, 2010 12:09 am

    Geen probleem.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast zo aug 22, 2010 10:52 am

    Spliffie, mijn 30 jaar ervaring als zaakvoeder binnen een electronicazaak gebied mij om u toch aan te manen tot enige kalmte. De hevigheid waarmee u hier op het forum tekeer gaat zal het contact met de firma in kwestie enkel stroever maken. Probeer een afspraak met de zaakvoerder te maken en ga eens "RUSTIG" met die mens praten, ik denk dat je dan veel beter resultaat gaat krijgen dan door te dreigen en eventueel een (rechts)oorlogje te beginnen. In geval van een eventuele rechtszaak, door een misverstand, ongeduld of een foutje die je al dan niet kan bewijzen gaan zowel jullie als de firma op kosten gejaagd worden en het zal de verstandhouding zeker niet ten goede komen. Uit de reactie van Ann op te maken is de firma zeker niet gekend als "malafide"! Dus een goeie raad, een kalm gesprek kan veel oplossen!
    Groeten en Succes,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gast vr sep 03, 2010 9:54 pm

    update.

    De kachel is inmiddels 'terug uit Italië' en geplaatst.
    Mijn vader start hem op, lijkt wel of we op Zaventem zijn... Kachel maakt verschrikkelijk lawaai + geeft nog steeds belachelijk weinig warmte. Verkoper gebeld, ging terugbellen. Tja, veel woorden ga ik er hier niet meer aan vuil maken, het is te zot voor woorden. Waarschijnlijk hebben we niet voldoende geduld met de verkoper zeker...

    Heb ondertussen wat advies ingewonnen, zullen het dan maar zo oplossen.
    degustibus
    degustibus
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 66
    Registration date : 27-10-11

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty jet flam

    Bericht van degustibus do jan 04, 2018 5:01 pm

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van erwin do jan 04, 2018 5:39 pm

    en weer een dozenschuiver minder.
    niemand zal hem missen.
    de 'goede service' duurde meestal tot de kachel betaald was...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van erwin wo jan 17, 2018 9:26 pm

    de toonzaal van jet flam ging ook nog onder de hamer in december.
    en allemaal tevreden tot het eerste probleem...

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220) Empty Re: Jet Flam, Heist-op-den-Berg (2220)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:05 am