Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Relax


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    ventilators piazzetta 960

    stefke
    stefke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 121
    Leeftijd : 60
    Registration date : 18-02-11

    ventilators piazzetta 960 Empty ventilators piazzetta 960

    Bericht van stefke za sep 15, 2012 12:10 pm

    hallo
    weet er iemand wat de laagste instellingen zijn voor de ventilators van een piazzetta 960 in te stellen ,daar het nu nog niet zo koud is zou ik de kachel graag wat stiller laten blazen, maar hoorde hier dat het niet te laag mag zijn voor de stroom,de code heb ik voor de multifuoco v1 en v2
    zou er iemand mij de juiste instelingen kunnen laten weten daar het heel wa instelingen zijn zoals die m1 m2 m3 m4 of kan ik beter reseten naar fabriek instelingen maar worden die dan ook hersteld of is dit gevaarlijk en doe ik beter niet!
    maar vind het toch raar dat de blazers op p2 en p3 geen verschil geeft ook al zie ik toch dat het ander instelingen zijn dus toch raar en zou graag weten hoe dit komt ,of zou er iets aan het printplaat schelen ? wat zou dit dan kunnen kosten een nieuwe ? ben wel zeer tevreden over mijn kachel met de hulp die ik hier in het forum heb gekregen daar alvast mijn dank voor
    groetjes stefan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ventilators piazzetta 960 Empty Re: ventilators piazzetta 960

    Bericht van Gast ma okt 01, 2012 8:48 pm

    Stefke,

    Als je je kachel gewoon op P1 zet en de ventilator op de laagste stand, dan maakt hij toch weinig lawaai. Ikzelf heb een P962 en die is toch vrij stil. Je hoort hem enkel als het stil is in huis. Vanaf het moment dat er muziek of tv of zelfs een conversatie met verschillende personen, dan valt het bijna niet meer op. Als hij echt veel lawaai maakt, zou je beter je installateur laten langskomen.

    Anderzijds kan het ook zijn dat de ventilatoren in onbalans geraakt zijn door vuil en stof. Heeft de kachel al groot onderhoud gehad?
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    ventilators piazzetta 960 Empty Re: ventilators piazzetta 960

    Bericht van nick1 ma okt 01, 2012 9:10 pm

    Bij mij waren bepaalde waardes (enkel multifuoco v1 bij P955) in P2 en P3 dezelfde voor wat betreft m1, m2, m3, m4. Vond dat vreemd en heb deze zelf wat bijgesteld naar eigen behoefte, steeds met kleine stapjes tot ik zelf tevreden was met het resultaat. Wel steeds goed de oude waardes noteren zodat je terug kan als de aanpassingen je niet bevallen.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)

    Gesponsorde inhoud


    ventilators piazzetta 960 Empty Re: ventilators piazzetta 960

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 11:36 am