Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 26 gasten

zoom


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    meetwaarden van sypathy line infoscherm

    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 24-10-11

    meetwaarden van sypathy line infoscherm Empty meetwaarden van sypathy line infoscherm

    Bericht van dxnature di okt 09, 2012 1:15 am

    Weet iemand hoe ik de gemeten waarden kan interpreteren van de Edilkamin Sypathy line kachels die op het display worden getoond in het menu?

    Bestaat er een info lijst waar de nominale inclusief minimum en maximum waarden worden vermeld. Ik zou graag willen weten of mijn kachel goed werkt o.a. in combinatie met de schouw en of er niet te veel onderdruk aanwezig is aan de luchtingang samen met de werkingstemperaturen etc... U begrijpt me wel. Tot nu toe heb ik de werking van de kachel beoordeeld naar de vlam, as en vervuiling doch het plaatje zou completer als ik die meetwaarden mee in beschouwing zou kunnen nemen.

    mvg, Ron
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    meetwaarden van sypathy line infoscherm Empty Re: meetwaarden van sypathy line infoscherm

    Bericht van francky di okt 09, 2012 4:05 am

    wil dit ook wel weten tof


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 24-10-11

    meetwaarden van sypathy line infoscherm Empty Re: meetwaarden van sypathy line infoscherm

    Bericht van dxnature di okt 16, 2012 7:12 am

    Hoi Francky,

    Hier mijn bevindingen tot nu toe.

    In het eerste check-up schermpje van het menu lees ik linksboven de Flue temperatuur af en daaronder de waarde de meetwaarde van de rookextractie motor, beide live. Wat er rechts boven en rechts onder vermeld word weet ik nog niet. Bij de volgende stap in het menu, Pascal staat de live waarde van de onderdruk sonde. Daarna geeft COR een lage waarde weer (3of4) die verhoogt naar een getal over de 100 in P1 wanneer de worm pellets toevoegd en vermoed dat dit de Leonardo aanpassing is. De volgende boodschap ERR springt steeds van 11 naat 22 en weer terug en is me nog volledig onduidelijk.
    Dan kom je weer in een check-up schermpje en vind je bovenaan een grote waarde (bij mij tussen de 6730 en de 7120) waarvan ik ook nog de betekenis nog niet weet. Onderaan staan drie waarden waarvan de linkse weer de waarde van de rookextractie weergeeft, de middelste is me onbekend en de rechtse is weer de onderdruk meting (pascal).

    Dat zijn tot nu toe de dingen die ik heb kunnen observeren.

    Alle input is zoals steeds welkom.

    Gesponsorde inhoud


    meetwaarden van sypathy line infoscherm Empty Re: meetwaarden van sypathy line infoscherm

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 3:38 am