Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    nieuw hier

    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw hier Empty nieuw hier

    Bericht van Gast zo okt 14, 2012 5:49 pm

    Hoi allemaal,

    Wij zijn van plan een pelletkachel aan te schaffen, mede omdat het plaatsen van een gewone houtkachel ws. niet mogelijk is en een pelletkachel wel. Ik was jullie forum tegengekomen op mijn zoektocht en heb al wat interessante informatie gevonden. Daarom vond ik het wel zo netjes om me even aan te melden en voor te stellen.
    Ik ga lekker zoeken in de info en hoop zo goed voorbereid over te kunnen gaan op een aankoop. Nog geen idee van merk (wel gelezen over Piazzetta) en vind het best lastig om het kaf van het koren te scheiden, maar dat gaat me met jullie forum vast wel lukken cheers cheers cheers cheers
    Groetjes
    Danielle
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw hier Empty Re: nieuw hier

    Bericht van Gast zo okt 14, 2012 6:00 pm

    Welkom Daniëlle,

    veel leesplezier op het forum. Er is inderdaad best veel info aanwezig maar, veel belangrijker ook veel gebruikerservaring. Doe er je voordeel mee en als er vragen zijn moet je die gewoon stellen.

    M.v.g.,
    Dick

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu zo apr 28, 2024 6:14 am