Merk Skia Design - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
Merk Skia Design - Pagina 3 I_vote_lcapMerk Skia Design - Pagina 3 I_voting_barMerk Skia Design - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 Merk Skia Design

Ga naar beneden 
+6
krusty
ben-revo
erwin
stef123
niel
john-159
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 4419
Registration date : 19-11-11

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydi apr 22, 2014 8:29 pm

Dat hij er rap bij is , OK ........ waarschijnlijk zit je als nieuwe klant in een map op zijn PC en bij het versturen van zijn mail krijgt iedereen , zowel klanten van 5 jaar oud  of nieuwe klanten  van verleden week een mailtje van hen op hetzelfde moment !......trek u dat niet aan !

Die 296,80 € ........woehaaaaaaaaa.....is dat met of zonder TIP (drinkgeld ) duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydi apr 22, 2014 8:31 pm

Inderdaad erwin, maar ik zal volgend jaar toch niet anders kunnen dan die mannen de eerste keer te laten komen zeker?
En dan iemand trachten te vinden die ondanks hij hem niet verkocht heeft toch het onderhoud wil doen.
Als hij dan elk jaar mag terug komen van hun...  Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 789
Registration date : 08-11-12

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptywo apr 23, 2014 11:48 am

Is circa 2 uren werk met nog wat verplaatsingskosten komt de klant op ca € 120,- incl BTW
In nederland 21%. excl onderdelen

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Verdeler Skia Design in W-Vl   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydo mei 29, 2014 8:05 pm

Hoi,
Ik ben op zoek naar een verdeler in West-Vlaanderen van het kachelmerk "Skia Design".
Wie kan me helpen?
Herwig  farao 
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4758
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: verdeler skia   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydo mei 29, 2014 9:05 pm

herwig,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

kan je niet terecht bij uw eigen verdeler??

Mvg,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: nieuw met skia   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyvr jan 30, 2015 4:07 pm

Hallo , ik ben Ghys Louis ; ik woon in Oostduinkerke
Daar ik in een fermette woon met enkel glas ,kreeg ik die met de centrale verwarming niet warm . vandaar de aankoop van een pellet kachel.
heb me verleden jaar een pellet kachel gekocht van het merk Skia in Aartselaar .Het is een hi fusion van 11,5 KW .
Zit nog maar aan 196 uren werking en heb al menig problemen gehad .
Zit nu met het probleem dat de kachel ontregeld is (krijgt denkelijk te veel pellets)

zou mij iemand kunnen helpen aan een adres van een installateur in de buurt om dit op te lossen .
Als ik de firma Skia van Aartselaar in Antwerpen moet laten komen kost me een onderhoudsbeurt reeds 265 euro .
Kan iemand mij helpen ... ?
Alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4419
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyvr jan 30, 2015 4:26 pm

Op de site van SKIA staan alle verkopers uw dichts bijzijnde zal in Ingelmunster zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyvr jan 30, 2015 5:03 pm

Bedankt , voor de snelle reactie .
Heb juist gebeld naar Ingelmunster . Het word voorgelegd zit te wachten op reactie .
groetjes Ghys Louis
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyvr jan 30, 2015 6:34 pm

@ghys louis

ik heb uw vraag bijgezet in een bestaand topic over skia aartselaar, zo blijven de ervaringen met daar wat bij mekaar.
waarom kocht je de kachel zo ver van uw deur, terwijl er een skia dealer in ingelmunster op de helft van de afstand zit vraag ik me af.
niettemin heb je bij problemen met de kachel toch steeds recht op 2 jaar garantie, of kennen ze dat in aartselaar niet.

skia is inwendig caminetti montegrappa, alleen de mooie dure kast errond is van skia.
als je in ingelmunster niet verder komt probeer het dan ook eens bij ecovlam in wortegem-petegem ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] )
als de afstand geen probleem is gaan ze u daar zeker willen en kunnen verder helpen.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma feb 02, 2015 5:42 pm

Hallo , Erwin bedankt voor de goede tip , de firma eco-vlam in Wortegem- Petegem gaan langskomen als ze in de buurt zijn .
Zit te wachten op een afspraak , nogmaals bedankt groetjes Louis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Goede en/of slechte ervaringen met SKIA pelletkachel   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyzo feb 08, 2015 9:30 pm

Hallo forumleden,

Vorig jaar heb ik in april een kachel Keops 8.5 kW van het merk Skia laten plaatsen.
Om een lang verhaal kort te maken, ik ben helemaal niet tevreden over de kachel. In het bijzonder wat de temperatuurregeling en het lawaai aangaat.
Na verschillende keren skia aartselaar te hebben gecontacteerd schuiven ze de problemen door naar het fabriek.
Mijn geduld is ten einde en ik heb Test-aankoop waar ik lid van ben gecontacteerd. Wordt dus vervolgd.

Zijn er onder jullie nog leden die eveneens een Skia kachel hebben en daar problemen mee hebben? Hoe zit het met de service na verkoop ?
Bij voorbaat dank voor jullie inbreng.

groetjes
Herwig
farao
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyzo feb 08, 2015 9:38 pm

Na verschillende keren skia aartselaar te hebben gecontacteerd schuiven ze de problemen door naar het fabriek.

naar welke fabriek wijst hun opengetrokken paraplu dan.
naar caminetti montegrappa die het binnenwerk levert of naar skia die de mooie dure kast daarrond zet ??

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptywo okt 07, 2015 11:09 pm

en wat is er nu uiteindelijk gebeurd Herwig? Nog steeds aan het verwarmen met uw Skia?

Iemand ervaring met de extra module als optie om van op afstand met de gsm de kachel aan te zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptywo okt 07, 2015 11:29 pm

Iemand ervaring met de extra module als optie om van op afstand met de gsm de kachel aan te zetten?

laat die overbodige dure snufjes van de kachel, dat is allemaal niet zo onschuldig en veilig als het eruit ziet.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyza okt 10, 2015 9:51 pm

Louis, is ondertussen de herstelling uitgevoerd door ecovlam? Alles in orde nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyza okt 10, 2015 10:03 pm

Louis zijn kachel zal volgens mij wel terug branden, maar die is dat (zoals zo vaak gebeurt) "vergeten" te komen melden. Wink

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma okt 12, 2015 10:23 pm

ahm zo, tnx.
Patriek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2016 10:42 pm

Heeft er hier ook iemand slechte ervaring met skia design?
Heb de klantendienst al verschillende keren gebeld(in mijn beste frans), en heb wel 3 - 4 keer zitten mailen op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.].
Na nog eens te bellen krijg ik de melding van een dame dat ik moet mailen op information@skia-design.  
Ook hier krijg ik geen antwoord.
De installateur die de kachel heeft geplaatst is failliet gegaan en er moet dringend afgesteld en gereinigd worden.
Mooi toch u zo laten zitten met een kachel die zoveel geld heeft gekocht. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2016 11:05 pm

er is hier 3 jaar geleden al gezegd dat heel dat skia gedoe een niet te vertrouwen bende was.
en nu zit iedereen die zich liet verleiden door hun dure sjieke kachels met de gebakken peren.
welke regio woon je ??

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2016 11:53 pm

Ik woon in Genk. Inderdaad, skia = non service
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma nov 07, 2016 11:58 pm

das-berrevoets in beverlo 3581 staat nog als enige vlaamse dealer op de skia site.
anders daar vriendelijk vragen of ze u aub willen verder helpen met een elders gekochte skia kachel.

even tussendoor: iedereen met skia problemen afspraak op batibouw 2017.
dan is er wat meer ambiance op de skia stand...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydi nov 08, 2016 9:32 am

@ erwin , ik denk niet dat skia zijn gezicht nog laat zien op batibouw

grtz, herwig

heel kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydi nov 08, 2016 9:47 am

het vroegere skia hoofdkantoor in aartselaar werd gerunt door christian lemable en zijn vrouw seka dobric.
zij hebben in 2012 skia geïntroduceerd in belgië en verkopers plat gelopen om de kachels in hun toonzaal te zetten.
als je googled op hun naam heb je uren leesplezier en weet je waarom ik altijd bedenkingen heb gehad bij dat merk...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptydi dec 19, 2017 10:31 pm

antwoord bericht 72:

toch wel hoor.
skia klanten gedumpt en nu met palazzetti kachels...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyzo dec 24, 2017 3:32 pm

geen onderdelen meer te krijgen en fabrieksgarantie vervallen.
daar zit iedereen nu met zijn dure skia design kachel van christian en seka uit aartselaar.
en bij skia frankrijk moet je ook niet zijn...

"Votre poêle n’est pas de notre production. Il a été produit à l’époque par la société Belge IBERBEL qui a fait faillite en 2016.
Nous n’avons racheté que le nom « SKIA DESIGN », nous ne sommes donc pas tenu d’assurer la garantie des appareils produits par la société IBERBEL.
De plus, ce modèle ne faisant pas partie de notre catalogue, nous ne possédons pas les pièces et ne pouvons donc malheureusement pas vous aider.

Cordialement,"

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31574
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Emptyma dec 23, 2019 10:12 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

skia is al 3 jaar failliet, dus veel plezier bij het zoeken naar parameters of onderdelen.
geplaatst door een echte vakman aan de schouw te zien. lol!

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Merk Skia Design - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Merk Skia Design   Merk Skia Design - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Merk Skia Design
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» design pelletkachel
» verbruik per merk
» merk te koop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: