Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+6
vinnus1
Fleur
stef123
francky
erwin
Uthrex
10 plaatsers

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast do maa 07, 2013 6:38 pm

    Ik weet helemaal niet waar ik dit moet plaatsen.. maar als onze berichten hier niet thuis horen en dan zo maar verwijderd of misschien verplaatst worden... dan mag er toch een berichtje achtergelaten worden om ons te vertellen waarom en wie ....
    Regel 2.  2. Houd online dezelfde gedragsstandaard aan als in het gewone leven. ...? Dus als iemand niet thuis hoort in jouw " doen"...  gewoon weg ermee???   Ik doe ook dingen verkeerd ...maar gelijk  hier soms aan toe gaat op dit forum... twijfels...
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast do maa 07, 2013 6:53 pm

    Ik heb dit bericht bijvoorbeeld verplaatst omdat het niets met pelletkachels te maken heeft. Je citeert uit de "Tien geboden" welke niet meer zijn dan een richtlijn in het algemeen. Als je wilt lezen over moderatie kun je beter hier kijken: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Ook is herhaalde malen aan de orde geweest dat de admins geen tijd hebben om iedere actie terug te koppelen. Het kost tijd en moeite genoeg om de zaak in goede banen te leiden en te houden. Je zult dus moeten leven met de wijze van werken van de admins en die is niet gestoeld op onbeleefdheid, verre van dat zelfs.

    In de forumregels staat precies omschreven hoe editten en berichten verwijderen gedaan wordt en kritiek daarop uiten is not done. Het gebruiken van het forum betekent instemmen met de regels.
    U mag hier komen maar het is niet verplicht, ik reken op uw begrip.

    M.v.g.,
    Dick
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Uthrex do maa 07, 2013 7:08 pm

    Ow, Uthrex... Gelukkig toch maar op tijd op die delete knop gedrukt. Volgens mij zijn er veel blij dat ik niet meer kan modereren Smile
    En 'gast' kan hier niet reageren want dit deel staat ook op 'members only'. Zijn account waarschijnlijk al opgezegd?


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast do maa 07, 2013 7:11 pm

    Hij heeft blijkbaar besloten een andere gastheer te zoeken. Ik geloof overigens niet in een algemene vreugde over jouw absentie Rolling Eyes
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van erwin do maa 07, 2013 7:34 pm

    Bij inschrijving moet je eerst een tekst lezen, dan laten we je nog de keuze akkoord of niet-akkoord. Sommigen vergeten blijkbaar snel die tekst, of in de registratiehaast misschien niet goed gelezen, of het is misschien al lang geleden, daarom hier nog eens:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



    gebruik ook de knop "jou berichten bekijken" dan kom je automtisch in de juiste topics terecht:
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty censuur

    Bericht van Gast vr nov 29, 2013 12:16 pm

    Ik post hier ook nagenoeg niks meer omdat ik doodmoe wordt van de censuur. Als ingenieur weet ik echt wel waar ik over praat, maar als dat niet in lijn is met de mening hier dan wissen ze mijn berichten gewoon. Treurig en iets waar ik geen tijd meer in wens te stoppen. Jammer maar helaas. Zo asociaal als op dit forum ben ik nog nooit behandeld (en ik ben van heel wat forums lid).

    (bericht zal wel weer verwijderd worden, maar vind het toch belangrijk om mijn mening te ventileren ter opbouw van een kwalitatief hoogwaardig forum)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast vr nov 29, 2013 12:33 pm

    Zo asociaal als op dit forum ben ik nog nooit behandeld
    Ik weet niet wat u onder asociaal verstaat en wat u bedoelt met censuur maar als u doelt op uw bericht wat gisteren verwijderd is door mij licht ik dat graag even toe.

    Als u meent dat u in de postitie verkeert om een mede forumlid welke minder taalvaardig is dan u op snerende wijze te moeten corrigeren over zijn schrijfwijze verschillen wij in ieder geval van menig over sociaal vs. asociaal.

    Ik raad u aan de forumregels nog eens aandachtig te lezen en te bedenken dat u hier geheel vrijwillig te gast bent.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast vr nov 29, 2013 5:55 pm

    Ik wil mij niet bemoeien met de regels hier. (ben ook al geband voor een week voor iets onnozels)
    Maar als een lid (veel) tijd steek om hier een vraag of antwoord te posten
    en dat wordt op soms wat vreemde redenen zonder uitleg verwijderd.
    Dan is dat niet beleefd naar een lid toe.
    Maar ja we zullen er maar mee moeten leren leven hier zeker?

    Want eerlijk is eerlijk je kan hier veel info vinden/krijgen.
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van francky vr nov 29, 2013 5:59 pm

    vind dat wel goed gezegt Dicktwist !


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    stef123
    stef123
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 323
    Registration date : 22-09-12

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van stef123 vr nov 29, 2013 6:09 pm

    Men moet het een beetje van de twee kanten bekijken, inderdaad veel forumleden steken veel tijd in het beantwoorden van vragen, als dat dan verwijderd wordt is dat zeker niet leuk. Maar van de andere kant, een forum modereren is niet simpel hoor, daar kruipt nog meer tijd in. Wij lezen enkel de berichten die ons interesseren, de moderators dienen ALLES te lezen en in de juiste rubriek te plaatsen enz enz.

    Daar krijg je als moderator nog eens de klachten bij van sommige verkopers, ik zeg wel sommige, die vinden dat ze niet goed behandeld worden, dreigen met klachten enz enz
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3081
    Registration date : 06-12-11

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Fleur vr nov 29, 2013 6:32 pm

    ik heb de indruk dat de mannen benadeeld worden in deze.....Rolling Eyes 


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    vinnus1
    vinnus1
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 410
    Leeftijd : 69
    Registration date : 10-11-10

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van vinnus1 vr nov 29, 2013 6:44 pm

    Als men het niet eens is met de manier van werken hier op het forum en klachten wil neerleggen tegen de admins,
    doe dit dan en verwijder je account, maar laat de andere medeleden met rust.
    Ik vraag mij af wat je nu er bij voordeel hebt voor de boel te laten ontploffen en naar bepaalde mensen een PB. te sturen.
    Als je er niet mee eens bent maak een ander het niet moeilijk en verdwijn in schoonheid.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van steven vr nov 29, 2013 10:13 pm

    Wat als er geen moderatie zou zijn? Dat zou nog wat anders geven, veel meer ontevreden.

    Je kan niet voor iedereen goed doen.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van steven vr nov 29, 2013 10:15 pm

    We kunnen het forum ook zo aanpassen dat er geen berichten meer kunnen geschreven worden en dat dit enkel maar een blog is waar je kan naar kijken en daarmee dan gedaan.

    Maar dan gaat er heel vele info verdwijnen omdat heel wat onderwerpen niet meer zullen besproken worden.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van nick1 za nov 30, 2013 8:31 am

    Zoals reeds gezegd....je kan niet voor iedereen goed doen maar moet er dan telkens gedreigd worden? Vorig jaar was het door een sluiting aan te kondigen, nu weer met een blog. Sleep 

    Hou gewoon jullie beleid aan en wie het niet zint moet maar verkassen, er zijn nog andere pelletforums op I-net.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van ss za nov 30, 2013 2:14 pm

    Ik wil de heren ingenieurs, imaginair of niet, die het nodig vinden om mij in hun klachten te betrekken d.m.v. mij opruiende PM's te sturen, willen waarschuwen dat ze een nutteloze strijd aangaan. Als u een admin wilt zwart maken, schrijf het dan publiek op het forum en begin geen PM-oproer-campagne. zodat die mensen tenminste zien wat er aan de hand is.  In ieder geval ben ik van mening dat de onruststoker(s) die oproepen tot opstand, levenslang een ban moeten krijgen.

    Na de vele jaren dat ik hier lid ben kreeg ik ook af en toe wel een ban door mijn rechtstreekse compromisloze aanpak, om die reden deed ik ook mijn beklag, maar dan naar de admin zelf, niet naar andere forumleden toe. Bent u niet tevreden op dit forum? Wis uw account, ik deed dat ooit ook eens! Koel af, lukt dat niet, wel blijf voorgoed van het forum. PUNT.

    Wis dit topic, het draagt nergens toe bij.heel kwaad 
    Groeten,
    ss duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast za nov 30, 2013 2:28 pm

    voila ss heeft alles gezegd wat er moet gezegd worden daarover
    niet akkoord ga eraf .
    voor mij is dit forum om mij te ontspannen ,om mijn leergierigheid voor een pelletkachel wat bij te sturen
    of iemand te steunen zoals kursty
    maar niet om iemand admin of niet de grond in te horen of zien te boren
    fijne feest dagen !!!!

    oprechte beleefde groeten jani

    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van ss za nov 30, 2013 2:29 pm

    Dat is gesproken Jani!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gast za nov 30, 2013 2:30 pm

    is zo ss , lees jouw ervaringen vaak en die heb ik nodig
    alvast bedankt
    grtjs jani
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Annejanne za nov 30, 2013 6:18 pm

    pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforumpelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum pelletforum 

    Zonder woorden!!!

    Gesponsorde inhoud


    aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten Empty Re: aanpassen/verwijderen/verplaatsen van berichten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:07 am