Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 35 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 35 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    MCZ Flair verstopping rookkanaal

    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Flair verstopping rookkanaal Empty MCZ Flair verstopping rookkanaal

    Bericht van Gast di okt 15, 2013 10:01 pm

    Ben eigenaar van een MCZ-Flair(afwerking met speksteen).
    Kreeg een paar dagen terug de melding op het display A05!.Na raadpleging van de handleiding verstopping rookkanaal.

    Kontakt opgenomen met de instalateur(n.b de hoofdinvoerder Oost-Vlaanderen).
    Nee meneer is een probleem voor de schouwveger daarvoor verplaatsen we ons niet.........
    Met verstomming geslagen antwoord ik,sorry meneer ken geen enkele schoorsteenveger die het ganse vuur gaat demonteren om bij het rookkanaal te kunnen.Het is nl met een bovenaansluiting.
    Dwz eerst de stormkap demonteren om dan de buis bovenaan ongeveer 5m te kunnen losmaken,vervolgens de spekstenen demonteren om bij het rookkanaal te kunnen.Vrij veel werk dus.
    Daar zit men dan met de telefoon in de hand op van de zenuwen.Heb de invoerder van harte bedankt voor de service en wijselijk de telefoon(dicht gesmeten).Daarmee is het probleem spijtig genoeg niet opgelost.

    Daarna contact opgenomen met een instalateur van Laarne die is gekomen en het probleem opgelost(kuisen).Zo ziet u maar groot is niet altijd beter.Heb eens mijn gal kunnen uitspuwen,voel mij opgelucht!!!!
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4412
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    MCZ Flair verstopping rookkanaal Empty Re: MCZ Flair verstopping rookkanaal

    Bericht van krusty di okt 15, 2013 11:45 pm

    ""hoofdinvoerder Oost-Vlaanderen"" Ik neem aan dat dit Fero is , en meestal heb je een bediende aan de lijn.
    Ik denk dus dat dit op een ongelukkig misverstand berust omdat ik zelf al een paar keer op 5 jaar tijd moeten bellen heb en steeds geholpen ben geweest door Geert of iemand anders.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ Flair verstopping rookkanaal Empty Re: MCZ Flair verstopping rookkanaal

    Bericht van Gast wo okt 16, 2013 7:39 pm

    sorry heb wel degelijk "den mekanieker " aan de lijn gehad!

    Gesponsorde inhoud


    MCZ Flair verstopping rookkanaal Empty Re: MCZ Flair verstopping rookkanaal

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 4:53 am