Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

Luc


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    mcz athos multi air brandkamer gebarsten

    avatar
    flamme
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 43
    Leeftijd : 49
    Registration date : 28-10-08

    mcz athos multi air brandkamer gebarsten Empty mcz athos multi air brandkamer gebarsten

    Bericht van flamme zo jan 12, 2014 7:35 pm

    hoi

    ik begin deze topic met de vraag of er nog mensen van dit probleem afweten
    zowel ik als een goede vriend hebben deze kachel
    ik had al wel is horen vertellen door de mensen die onderhoud komen doen van barsten in de brandkamer maar mijn kachel heeft dit (nog niet)
    mijn vriend belde mij juist en wist te vertellen dat hij bij het reinigen van zijn kachel gemerkt heeft dat zijn brandkamer vervormd en gebarsten is
    zijn kachel is 4 jaar oud en naar mijn mening is dit toch een constructiefout

    ik weet wel dat ik ooit is geklaagd had dat mijn achterste vuursteen zo slecht was en die hadden ze gewisseld door een ander exemplaar met zijkanten aan
    de mecanieker die deze kwam zetten wist toen te vertellen dat anders ging barsten
    is het dan niet de verantwoordelijkheid van de fabrikant/invoerder om deze steen dan aan iedereen met dit type kachel aan te bieden

    zijn er nog mensen met deze problemen ?? en ervaring ??
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    mcz athos multi air brandkamer gebarsten Empty Re: mcz athos multi air brandkamer gebarsten

    Bericht van ss ma jan 13, 2014 2:53 pm

    Contacteer de installateur en zie wat die te vertellen heeft! Als die er al weet van heeft dan kan hij info vragen aan de importeur...
    Met wat eerlijkheid en geluk kunnen ze dat in garantie trekken...

      Het is nu do mei 02, 2024 6:59 am