Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten

    caeyru
    caeyru
    Starter
    Starter


    Man Aantal berichten : 12
    Registration date : 24-06-13

    MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten  Empty MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten

    Bericht van caeyru di jan 14, 2014 9:13 am

    Hello.

    Daar mijn pelletkachel nogal veel brand zal ik deze winter 2 maal het onderhoud van mijn kachel moeten laten doen.Per onderhoudsbeurt moet ik 140 euro betalen.

    Door de nogal hoge prijs zou ik in het vervolg het onderhoud zelf willen doen.Doch in ben niet in het bezit van de toegangs code om de urenteller te resetten.Kan iemand mij helpen deze code te verkrijgen.

    Mvg Rudy


    ps.Mijn kachel is een MCZ kaika
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten  Empty Re: MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten

    Bericht van Gast di jan 14, 2014 2:16 pm

    Onderhoud staat bij MCZ helder beschreven in de handleiding en is goed zelf te doen. Heb net bij de bouwmarkt vuurvast lint voor de pakking van de warmtewisselaar gekocht, 3 meter (voldoende voor 3x vervangen) 10 x 3 mm. inclusief lijm 7,75€ terwijl de originele pakking 16,=€ kost.

    Met de zoekknop kun je in de verschillende MCZ-topics veel info vinden waaronder het resetten van het aantal branduren, druk 15 sec. op de Testknop en daarna met een tandestoker o.i.d. op de verborgen knop in het gaatje rechts. Er verschijnen dan 3 streepjes en de zaak is gereset.

    Dit geldt voor kachels met het Active System en bij het doorlezen van de handleiding van de Kaika kwam ik er achter dat deze anders werkt en dus een code nodig heeft, het beste is om een PM naar admin Pedro te sturen en de code aan hem te vragen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten  Empty Re: MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten

    Bericht van Gast wo jan 15, 2014 6:50 pm

    Idd, de kaika is geen active system maar easy met een all black panel.

    @Caeyru, de mcz overgekocht van iemand uit Halle?

    Gesponsorde inhoud


    MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten  Empty Re: MCZ kaika - onderhoud en urenteller resetten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 8:16 pm