Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

smillie


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Edilkamin Tiny service melding resetten

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Tiny service melding resetten Empty Edilkamin Tiny service melding resetten

    Bericht van Gast za jan 02, 2021 4:55 pm

    Hallo, ik ben Guy en verwarmde tot enkele jaren terug met elecktrische accumulatoren. We zijn toen overgestapt naar een pelletkachel en verwarmen nu hoofdzakelijk met deze pelletkachel nl een Edilkamin Tiny van 9 Kw. Ik brand de pellets van Badger en ben zeer tevreden over zowel de kachel als de pellets. Enig minpuntje is dat het ruitje vlug zwart wordt maar de kachel is dan ook een slank model en het vuur brandt dicht tegen het ruitje.

    De Kachel krijgt ieder jaar een groot onderhoud maar ik heb nu wel een probleempje met de afstandsbediening die nu vermeld dat er een onderhoud nodig is. Dus ik veronderstel dat er enkele tellers of parameters moeten gereset worden op de afstandsbediening. Alleen weet ik niet welke en hoe.Als iemand mij daarbij kan helpen, dan graag, want ik vind het een beetje spijtig om daarvoor iemand van de firma te laten langskomen. Ik ben nieuw op het forum en mogelijks zijn er reeds zaken gepost op het forum om dit euvel op te lossen.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31512
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Tiny service melding resetten Empty Re: Edilkamin Tiny service melding resetten

    Bericht van erwin za jan 02, 2021 5:09 pm

    vermoedelijk zoals bij de meeste edilkamin kachels: in de installateur menu bij "code CLR time" 31 invullen.
    maar je kunt het ook erop laten tot het volgende onderhoud, de kachel blijft gewoon werken...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Het is nu do mei 02, 2024 7:43 am