De waarheid laat ik maar in het midden Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
steven
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
pedro
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
krusty
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
Fleur
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
ss
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
jeanhup
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
Philip
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
Annejanne
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 
Maryline
De waarheid laat ik maar in het midden I_vote_lcapDe waarheid laat ik maar in het midden I_voting_barDe waarheid laat ik maar in het midden I_vote_rcap 

 

 De waarheid laat ik maar in het midden

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
eura
Pellet
Pellet
eura


Man Aantal berichten : 120
Registration date : 07-01-14

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptydi dec 19, 2023 6:27 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3095
Registration date : 06-12-11

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptydi dec 19, 2023 6:41 pm

dat is wel de waarheid ,maar dit is met alles zo , maar de wereldeconomie moet blijven draaien en laat ons dan maar zwijgen over alle oorlogen die momenteel gevoerd worden........
pellets uit canada of australie die hier aangevoerd worden.
maar de uitstoot daalt blijkbaar ??..... Twisted Evil

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptydi dec 19, 2023 8:27 pm

de uitstoot daalt en toch blijft de CO2 verder stijgen.
zelfs toen de wereldeconomie stil lag door corona geen verschil...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptywo dec 20, 2023 9:06 pm

sinds eind 2019 neemt de activiteit van de zon weer toe tot midden 2025. toch normaal dat de aarde dan opwarmt ?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernd
Pellet
Pellet
Bernd


Man Aantal berichten : 136
Registration date : 30-11-22

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptyvr dec 22, 2023 10:26 am

Grappig die titel.
Waarom in de eerste plaats toon je ons zo een filmpje van dergelijk randdebiel die eigenlijk in een inrichting thuishoort.
Bekijk zijn gestoorde gedachten maar eens over onze door hem gehate westerse samenleving.
Denkt zelfs dat er hier buitenlandse reptielen rondlopen en die heersen zelf over ons.  Laughing  Laughing
Dat alleen al verdient een label van labiliteit.
Ook weer zo grappig dat dergelijke achterlijke typekes dankzij onze rechten dit ongestraft kan zeggen.
Bij de Chinees en de Rus zat hij al veilig opgeborgen en dat is de enige juiste plek.

Het voordeel wat dergelijke paljassen hebben is dat het ontkrachten van hetgeen zij zo prominent stellen veel meer moeite kost.
Rechtse bagger is zoveel simpeler dan meer intelligentie.
Diepgang moet je van hen niet verwachten.
Simplistische aannames en veralgemeeningen is het enige wat uit die hun strot komt.

Las ergens op dit forum een oplossing die voor Horion zou moeten dienen.
Wel, stilzwijgend en zonder tamtam dergelijk gespuis als B opruimen zou de wereld zoveel verdraagzamer maken.
Het is een haatzaaier pure sang en veel trappen er blindelings in.
Gelukkig kan het in Nl snel gaan en intussen is de man in de marginaliteit beland.

Zit hij goed en laat die daar maar zitten. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
eura
Pellet
Pellet
eura


Man Aantal berichten : 120
Registration date : 07-01-14

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptyvr dec 22, 2023 12:40 pm

Zo , is het nu van u af ?

Dan wens ik u nog fijne eindejaarsfeesten !
Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernd
Pellet
Pellet
Bernd


Man Aantal berichten : 136
Registration date : 30-11-22

De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Emptyvr dec 22, 2023 1:55 pm

Waarschijnlijk niet nee, daarvoor is er online teveel geklaag en gezaag van de volgevreten westerling die niet beseft wat voor paradijs het westers leven is.
Lees maar eens de reacties van eender welk artikel van het laagste nieuws.
Domheid kent daar geen grenzen, een simpele puzzel om te kunnen reageren zou al 80% tegenhouden. Laughing
En helaas beseffen ze niet dat ze met hun gedrag de opgebouwde waarden ondergraven.
Dat ze vooral zo verder doen.
Het verleden toont wat er dan zal gebeuren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De waarheid laat ik maar in het midden Empty
BerichtOnderwerp: Re: De waarheid laat ik maar in het midden   De waarheid laat ik maar in het midden Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De waarheid laat ik maar in het midden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eindelijk ........maar toch 20 jaar te laat !
» laat tijdige leveringen van pelletkachel
» Mijn Idee laat me niet los !!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: