Als het din+ pellets zijn, staat het altijd op de zak. Meestal bedoelen ze din+ kwaliteit, maar hebben helemaal niet het label op zak.
Mvg,
Uthrex
Mvg,
Uthrex
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
hilde schreef:Nikske schreef:Ze hebben inderdaad nu ook andere pellets.
Ze zeggen Duitse Din+ pellets. Deze zijn nu nog verpakt in neutrale plastiek zakken maar ze zouden vanaf half februari ( dus wellicht pas hun volgende bestelling) in gemerkte zakken zitten. de prijs is dezelfde als Badger dus 4€ per zak.
Ik heb nog badger gekocht en kan dus nog niets zeggen over de kwaliteit van die andere. Ik ben benieuwd.
Groetjes,
Nikske
Wij zijn er gisteren ook geweest om Badger te gaan halen. Winkelier heeft gevraagd om hier nog even te vermelden dat ze geen Badger pellets tekort hebben. Er is voldoende voorraad.
Ondertussen heb ik ook eens 2 zakken van de andere pellets meegebracht. Ze zitten in blanco witte zakken en zijn donker van kleur. Ik kan bijna niet geloven dat dit din+ pellets zouden zijn. Ze zijn erg stoffig en er zitten ook heel veel kleine pellets in. Er is een hemelbreed verschil tussen deze en Badger hoor. Omdat ik de kwaliteit niet vertrouw heb ik ze met Badger gemengd om te branden. Kostprijs van deze zakken is 4 euro/zak en dat vind ik gezien de mindere kwaliteit erg duur.
pedro schreef:Een eindje over de grens hier worden er pellets verkocht,ook in plastiek neutrale zakken aan 3E/15kg.Geen merk zeggen ze,maar héél goede kwaliteit
pedro schreef:Da was in marly Fleurtje,in januari was de prijs 3e/15kg,weet niet nu....