Mvg,
Steven
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 20 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
oke thks, vraagje nog misschien hier niet correct doch, een collega rekende uit dat je ong3 euro per dag verstookt aan pellet, als hij dat per maand bekijkt isat evenveel als zijn gas zegt hij. klopt dit, want dacht toch dat pellets supergoedkoop wasSteven schreef:Wally,
Het is zeker niet slecht, maar als je er veel meer voor moet betalen zou ik er eens goed over nadenken.
Mvg,
Steven
gonzales58 schreef:@ steefjeqv
mag ik vragen welke prijs je hebt betaald bij goovaerts voor je como kachel, ik heb zonet een mailtje gestuurd naar goovaerts voor een prijslijst? ( welke schouw uitvoering heb je?)
Is je kachel ondertussen al geplaatst!
Wat is het geluid tijdens de werking van de kachel, ben benieuwd zoek een hele stille kachel, heb nare ervaring met ventilators gehad in het verleden en wil geen tweede keer een miskoop doen!
wat zijn je bevindingen van de installateurs van Goovaerts?
Welke kachel(s) staan er in de toonzaal aangesloten?
op 27 okt. komt Antwerppellet voor een evaluatie van de woning om te zien of alles mogelijk is ( afspraak via rika verkoper Jan Boogaerts-Schoten).
sorry voor de vele vragen maar ik ben dus volop op zoek naar een goede prijs voor deze kachel!
bedankt voor de antwoorden alvast (mag ook via PM).