Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 23 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van steven ma sep 28, 2009 5:55 pm

    Deze maand zijn er meer leden bijgekomen in 1 maand sinds de opstart van het forum op 21 oktober 2008.

    Tot nu toe welgeteld 132 nieuwe geregistreerde leden en we zijn nog niet het eind van de maand.

    Dat belooft voor de komende maanden.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van Philip ma sep 28, 2009 7:11 pm

    dat word veel lezen


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Ook meer bezoekers op Pelletinfo.net !

    Bericht van Gast ma sep 28, 2009 8:01 pm

    Hey Steven,

    Ik zie hetzelfde fenomeen op Pelletinfo.net : een zeer sterke stijging van zowel bezoekers als bezochte pagina's! cheers

    De winter staat voor de deur en ik denk dat er veel mensen ofwel nog een pelletkachel willen plaatsen of de wintervoorraad moeten inslaan.

    Succes!!
    Koen
    Webmaster Pelletinfo.net
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van player ma sep 28, 2009 9:31 pm

    Ik ervaar het zelf dat het pelletgebeuren vorig jaar een hype was. Hoeveel reclame werd er door dealers wel niet gemaakt over de goedkope verwarming!

    In mijn kennissenkring begint het nu ook wel rond te gaan over m'n pelletkachel en zijn ze toch allemaal benieuwd of dat "konijnenvoer" lekker warm zal stoken Laughing


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van steven ma sep 28, 2009 9:33 pm

    Het is opvallend dat heel wat mensen er al van gehoord hebben, maar het niet goed kennen.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van Block ma sep 28, 2009 11:32 pm

    Proficiat! Je hebt een goed draaiend forum! Congrats


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van Philip di sep 29, 2009 8:36 am

    nja zoals player het zo mooi omschrijft
    krijg ik ook allerhande vragen of er wel genoeg warmte uit dat konijnenvoer komt Razz


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van pedro di sep 29, 2009 9:50 am

    Idd,ik ken ook enkele mensen uit mijn omgeving die de stap naar een pelletkachel gezet hebben/zullen zetten.En meestal kennen ze dan nog het pelletforum niet,foei Laughing

    Aan de mods:het zou mss goed zijn als er bovenaan de site bijv een soort richtlijn zou staan voor nieuwe mensen bijv zodat niet telkens dezelfde vragen aan bod zouden komen.Dat wanneer ze een vraag hebn ze eerst es de zoekfunctie moeten gebruiken,hun probleem/vraag kan immers in een verleden al uitgebreid besproken zijn.......


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena

    Gesponsorde inhoud


    Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum Empty Re: Meest geregistreerde leden sinds de start van het forum

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 10:29 am