pellets Heizprofi - Pagina 6 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 6 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 6 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4778
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 5:05 pm

diego-joke schreef:
op de eerste 2 zaken korting van 0.50 per zak de rest heb ik 3.12 per zak betaalt en heb 70 zakken gekocht ja danny in poperinge kan je wel per pallet kopen want ik ben beenhouwer bij de colryt gr diego

Hoe komt het dat je alleen op de eerste 2 zakken korting hebt,en de rest koop je dan aan 3,12€


Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 8:26 pm

omdat het met de extra kortingskaart zo verekend word das colryt he
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 8:34 pm

Heb vandaag contact opgenomen met de aankoper, herlinde deweerdt. Ze zijn aan het onderhandelen met leverancier. Ook is het labo aan het onderzoeken of de kwaliteit hetzelfde is als de pellets bij makro. Zo weten ze of ze de volgende keer makro moeten volgen. Inderdaag de prijs is vandaag naar 3.88 gestegen. Met je extra kortingkaart gaat er tot en met 27/10, 0,50 cent af. Let wel op, maximum 2 per rekening. Je kan altijd meer rekeningen laten maken en bij het afrekenen samen laten voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:05 pm

pedro schreef:
Tis da Krusty,

ik probeer ook altijd pellets op de kop te tikken die in promotie staan en dan liefst nog in de buurt.Kheb het mij verdorie al beklaagd dak nie meer geen Olimp pellets heb gekocht toen ze vorige maand in reclame stonden(3,30€/zak) bij Flament.

Ik zal ze ook in het oog houden in de colruyt en hopen dat die rode prijs nog es komt é!


Ik heb het me nog niet beklaagd dat ik deze zomer het "risico" genomen heb om direct 1200 kg olimp in te slaan, ben er echt content van en 3.30 voor echte din + das een zeer goeie prijs
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:08 pm

Krusty schreef:
@ pedro

Alle gekheid op een stokje , het is DIN 51731
en voor de rest moet je wachten tot als het kouder wordt !!!


Even deze terug naar boven gehaald, din51731 dat is dus de gewone din norm en geen din +, wat direct de donkere kleur en de rode stipjes van de pellets verklaart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:22 pm

Maar ja Drieske is dat nu echt zo belangrijk, voor de milieumensen misschien??

Dat het + of - is vind ik niet belangrijk !!!
Voor mij geld de regel EERST mijne portenonee EN dan het milieu , trouwens die heiz profi geven mij tot hiertoe het meest warmte van die 8 of 9 geteste soorten

We kunnen er soms wel eens mee lachen , maar ik ben al content dat ze er geen tapijtafval indraaien , trouwens wie zal hem dat riskeren , die wordt vroeg of laat toch gesnapt en uit de commerce verdwijnen. persoonlijk vind ik dat er al teveel merken zijn want we zien door het bos de bomen niet meer .. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:25 pm

Krusty schreef:
Maar ja Drieske is dat nu echt zo belangrijk, voor de milieumensen misschien??

Dat het + of - is vind ik niet belangrijk !!!
Voor mij geld de regel EERST mijne portenonee EN dan het milieu , trouwens die heiz profi geven mij tot hiertoe het meest warmte van die 8 of 9 geteste soorten

We kunnen er soms wel eens mee lachen , maar ik ben al content dat ze er geen tapijtafval indraaien , trouwens wie zal hem dat riskeren , die wordt vroeg of laat toch gesnapt en uit de commerce verdwijnen. persoonlijk vind ik dat er al teveel merken zijn want we zien door het bos de bomen niet meer .. Twisted Evil

hahaha, neenee heeft niks met het milieu te maken krusty, ik bedoelde dat bij din norm men wel hardhout gaat gebruiken en dat die rode stipjes daarvan afkomstig kunnen zijn , ik haalde de din norm even naar boven omdat men hier in deze topic steevast over din + spreekt.
Btw om even op die tapijthistorie terug te komen, men maakt daar idd wel degelijk brandstof van , gelukkig voor onze kachel niet in onze pellets ;-) .
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:52 pm

Verkoopt ge geen paar zakskes olimp Drieske Laughing ,twas idd een beetje gissen naar de kwaliteit van de Olimps maar ze komen dr zeer goed uit!Vooral het weinige stof vind ik super!

Eigenlijk als je dat hier dan goed ingaat,een alternatief voor de mensen die Heiz-profi pellets willen, zou de Hogramix toch kunnen zijn,staan nu wss nog aan 3€/zak,en qua uitzicht(donkere kleur en stukjes rood/groen dr in) ook praktisch hetzelfde!?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 10:55 pm

Hardhout ,als het hout hard is geeft het toch meer warmte!!

Ik heb tot een goed jaar geleden een houtkachel van DOVRE gehad en soms kreeg ik eens hout van iemand die eiken meubelen maakt , man,man,man gaf da warmte tegen over dat populierenhout waarmee de kachel veel rapper leeggebrand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 11:00 pm

Dan ga je zeker de Hogramix es moetn proberen Krusty!
Ja hardhout kan zowel beuk,eik of bankirai zijn hé,kweetnie of dat dat dan wel allemaal zo gezond is voor uwe kachel....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 11:07 pm

Das ook de reden waarom ik niet overgeschakeld ben op hogramix , volgens mij is de temperatuur te hoog voor je kachel, ik meen me zoiets te herinneren van tijdens de opleiding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 11:07 pm

Ba ja waarom nie?????wij hebben toch geen chocolade kachels !!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptywo okt 21, 2009 11:10 pm

Drieske schreef:
Das ook de reden waarom ik niet overgeschakeld ben op hogramix , volgens mij is de temperatuur te hoog voor je kachel, ik meen me zoiets te herinneren van tijdens de opleiding.

En die Heiz-profi gelijken verdacht veel op de Hogramix hoor! Ik ben ook geen voorstander meer van Hogramix,in het verleden al een stukske langwerpig hout er van uitgehaald en de groene stukskes die in de pellet zaten bleken plastiek te zijn.Vandaar wss ook de iets hogere warmte dan een pellet die uit 100% naaldhout bestaat. Normaal gezien volgt morgen een 1ste test met de Colruyt pellets

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 9:34 am

pedro schreef:
Drieske schreef:
Das ook de reden waarom ik niet overgeschakeld ben op hogramix , volgens mij is de temperatuur te hoog voor je kachel, ik meen me zoiets te herinneren van tijdens de opleiding.

En die Heiz-profi gelijken verdacht veel op de Hogramix hoor! Ik ben ook geen voorstander meer van Hogramix,in het verleden al een stukske langwerpig hout er van uitgehaald en de groene stukskes die in de pellet zaten bleken plastiek te zijn.Vandaar wss ook de iets hogere warmte dan een pellet die uit 100% naaldhout bestaat. Normaal gezien volgt morgen een 1ste test met de Colruyt pellets

Maar plastiek zou dan toch een zwart roet moeten afgeven..? Of een geur..? De Heiz brandt echt mooi..gisteren met Mandi gestookt en mn speksteen achteraan is alweer zwartgeblakerd en mn vensterke is ook weer vuiler als bv bij de Heiz.

Idd Krusty, op de duur zie je de bomen door het bos niet meer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:55 am

Pedro had het over de hogramix pellets waar plastiek inzat.Niet de heiz pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 11:02 am

idd Drieske,als je een paar pellets van de hogramix laat oplossen in water kan je het goe zien!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
patricvds
Pelletje
Pelletje
patricvds


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 64
Registration date : 26-08-09

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 9:02 pm

ik heb 2 zakken afgehaald in dendermonde de 1ste zit der in en ik ben der heel tevreden over geeft meer warmte en ook een betere vlam Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 9:32 pm

Mn eerste test met Heiz-Profi deze nm & avond,lichte as,bij het uitgieten krijg je echt een typische houtzagerij-geur en er vliegt nog wel wat stof in het rond,uitlaatgassentemperatuur 178°C amai terwijl ik met andere merken(olimp en wonterspan) 'maar' een 148 a 155°C heb. Ook voel je dat de pellets meer warmte afgeven als je voor de kachel staat.Kweetnie maar kzit met een dubbel gevoel.....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 9:51 pm

Wanneer ik Heiz-Profi brand moet ik het debiet toch wel fel terugschroeven tov domo (positief dus voor HEIZ). De warmteafgifte blijkt inderdaad intenser maar ze branden ook duidelijk minder vlug op... Laat makro dus nog maar eens een actie organiseren zodat we bij colruyt wat meer Heiz-Profi kunnen gaan halen aan 2,89 de zak! computer
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 9:56 pm

Een te hoge temperatuur is ook niet altijd goed hoor........

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:03 pm

Sneller de warmte laten ontsnappen nu en als het kouder is weer wat meer warmte in huis blazen.

Ik kan dat bij mij ergens instellen.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:05 pm

Je bedoelt dan wss de exctractiemotor wat verhogen....? En dan als het wat kouder wordt weer verminderen?Die extra warmte zal ook wel te maken hebn met het hardhout dat erin verwerkt zit zeker??

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:07 pm

Mogelijk, maar het is een oplossing.
Je kan ook de pelletoevoer een klein beetje verminderen.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:11 pm

Drieske schreef:
Das ook de reden waarom ik niet overgeschakeld ben op hogramix , volgens mij is de temperatuur te hoog voor je kachel, ik meen me zoiets te herinneren van tijdens de opleiding.

Kan jij je hiervan nog iets herinneren Steven?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:15 pm

Is niet goed voor...?
De kachel regelt de warmteoutput vanzelf; enkel bij vol vermogen en met dit weer enkel bij het opstarten is dit aantoonbaar ander is het hier 25°C and rising... en dat hoeft niet Smile
Wat is het dubbel gevoel dan Pedro?
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Emptydo okt 22, 2009 10:25 pm

Wel Ilya,de kachel is er toch op voorzien om te werken met pellets die bestaan uit zuiver dennenhout,die dan eigenlijk ook maar een bepaalde warmte kunnen creeeren.Als er dan hardhout inzit,beuk,eik,meranti,bankirai,.... Zou dit dan niet kunnen schadelijk zijn voor sommige onderdelen van uwe kachel? Allez,tis maar een gedacht é....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 6 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: