pellets Heizprofi - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 50 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 5 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 10:10 am

allee als ik eens het geluk heb der 4 in diezelfde winkel te vinden heb ik ze ook goedkoper lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 12:55 pm

de koeke schreef:
allee als ik eens het geluk heb der 4 in diezelfde winkel te vinden heb ik ze ook goedkoper lol!
Mja,als het hier telkens opt forum verschijnt wanneer ze op voorraad zijn,dan gaat het vo de rappe zijn zeker Laughing Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 1:08 pm

Nja, ik had dus pech vandaag Rolling Eyes ze waren op..8 "zakjes" kwamen er binnen?? What a Face ik denk dat ze de verkoop ervan een beetje onderschatten? Ze waren niet bestelbaar volgens de verkoper, kheb meegekeken op de pc.. das wel stom dan..als je ze niet per pallet kan kopen of als er maar 8 zakjer per levering binnen komen Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 2:42 pm

Ik heb zonet de verkoopsverantwoordelijke van Colruyt Halle aan de lijn gehad en die verzekerde mij als u 1 of meerdere palletten van die heiz profi pellets wil, nu ze in de superkortng staan moet u dit vragen aan de plaatselijke FILIAALVERANTWOORDELIJKE
U besteld- u betaalt en in principe duurt dit 2 a 3 dagen voor je deze mag afhalen.

Dit is de juiste werkwijze en is perfect mogelijk in alle colruytwinkels van Belgie zo heeft men mij verzekerd .
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 2:45 pm

Dus overal dezelfde prijs??Ze gaan toch ook best es ervoor zorgen dat ze gewoon los verkoopbaar zijn é Laughing
Weet je iets van exacte prijzen Krusty?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 3:04 pm

Ik heb wel een babbelken gedaan met de nog zeer jonge verantwoordelijke en gewezen op de sterk stijgend vraag naar pellets en nog andere uitleg (want zij kende het product pellets oppervlakkig , zij verwarmde met gas)
Het is de logica zelf , als je een bepaald product besteld vandaag MET superkorting je deze binnen enkele dagen gaat afhalen er niks meer te betalen valt. Trouwens bij bestelling ONMIDDELLIJK betalen en GOED KIJKEN OF ALLE KORTINGEN TOEGEKEND ZIJN !!!!

Er zijn wel zeer kleine prijsverschillen maar dat hangt af van de REGIONALE CONCURENTIE ,wat dat betekent , lees alle voorgaande post want dat is al besproken geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 3:33 pm

ik ben nog een stapje verder gegaan, heb net een mail naar halle gestuurd met de vraag wat het zou kosten indien ik door colruyt een pallet of 10 laat leveren. maar dan moet mijn heiz profi pellets test natuurlijk positief zijn hé, en heb op deze moment ni eens voldoende zakjes om een test uit te voeren,het probleem met de toelevering in de winkels heb ik in deze mail evengoed ter sprake gebracht.nu maar afwachten tot der een mailtje in de bus valt zeker Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 8:08 pm

Hallo allemaal. Ik werk bij Colruyt en heb gisteren contact opgenomen met de aankoper. Ze gaf toe dat ze het onderschat hebben. Voorlopig kunnen ze niet meer bevoorraden, contract. Ze heeft wel beloofd dat ze naar volgend jaar toe een oplossing gaan zoeken, vb. via collishop. De lage prijs is een reactie op makro, vanaf morgen terug 3.88. Heb haar ook de vraag gesteld om een pallet te kopen en dat kunnen ze niet. Bij Colruyt moet je alleen op voorhand betalen bij een aan huis levering (collishop). Wat ik gelezen heb klopt niet met wat ze tegen mij hebben gezegd, dus .... morgen terug een belletje naar Halle. Laat jullie morgenavond iets weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 8:22 pm

Dany10,

Hou ons zeker op de hoogte.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 8:29 pm

Een reactie op makro de meeste mensen moeten daarvoor 30 a 50 km heen en terug dus zooooooooooooo interessant is de makro niet , en trouwens ge moet een kaart hebben !!

En ik herinner mij de pelletprijs niet meer van makro, dus het zal ook niet geweest zijn om het van de daken te schreeuwen, wat het in feite nu bij colruyt wel het geval is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 8:38 pm

Colruyt reageert altijd op de prijzen van makro. Is hun grootste concurent. Hou jullie zeker op de hoogte en hopelijk met positief nieuws. Christel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptydi okt 20, 2009 10:33 pm

de prijs bij makro was ook 3.14E dit tot vandaag (holzpellets)
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 11:24 am

Staan vandaag idd terug aan 3.88 euro, ik heb ze dan maar laten liggen.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 11:31 am

haaa da's goed, zal ik mss eens aan nog wa zakken geraken om ze eens te testen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 12:36 pm

Inderdaad 3,80 € per zak Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 12:47 pm

Krusty schreef:
Inderdaad 3,80 € per zak Sad

en in die prijsklasse zijn er al héél wat pellets te vinden

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 12:51 pm

pedro schreef:
Krusty schreef:
Inderdaad 3,80 € per zak Sad

en in die prijsklasse zijn er al héél wat pellets te vinden

Dat dacht ik ook ja..we zijn nu intussen ook weer Binderholz aan het stoken en er is toch een verschil hoor..de Heiz waren sneller opgebrand volgens ons..we merken nu pas het verschil eigenlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 1:01 pm

Ja pedro juist, maar ik heb ondertussen mijn halve winterstock al binnen aan gunstige prijs!!!
En het is/was tegen de deur, en ik haal ze nog liever zelf, dus ik heb er alleen maar voordeel bij de colruytprijs in het oog te houden. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 2:48 pm

Tis da Krusty,

ik probeer ook altijd pellets op de kop te tikken die in promotie staan en dan liefst nog in de buurt.Kheb het mij verdorie al beklaagd dak nie meer geen Olimp pellets heb gekocht toen ze vorige maand in reclame stonden(3,30€/zak) bij Flament.

Ik zal ze ook in het oog houden in de colruyt en hopen dat die rode prijs nog es komt é!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 2:49 pm

op de eerste 2 zaken korting van 0.50 per zak de rest heb ik 3.12 per zak betaalt en heb 70 zakken gekocht ja danny in poperinge kan je wel per pallet kopen want ik ben beenhouwer bij de colryt gr diego
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 2:55 pm

pedro,
Als het waar is wat de medewerkers van colruyt hier zeggen dat ze makro volgen omdat dat hun grootste concurent is, zul je daar ni eens lang moeten op wachten ze staan bijna maandelijks in reclame in de makro.

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 2:55 pm

Hebn ze dr nu weer/nog op voorraad Diego?Allez,ik bedoel kan je ze per zak kopen?Of ev. kan ik een pallet delen met iemand van in de streek hier?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 4:31 pm

je moe ze bestellen hoor het duurt 3 dagen tegen da je ze hebt gr diego je moe ze mo de groeten doen van mij in poperinge en vragen achter martine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 4:38 pm

Heb deze middag 2 zakjes heiz profi gekocht in colruyt Oudenaarde 3.88 euro per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 5:02 pm

vandaag zijn in de regio leuven zijnde pellets terug aan 3.88 bij colruit !! gelijk dus met makro
gelukig was de prijs in de winkel nog nie gewijzigd en heb ik ook kunnen bij beslellen !!nu bij de depo kon je geen volle pallet krijgen daar hun stok beperkt is ,maar 35 zaken was geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Emptywo okt 21, 2009 5:05 pm

diego-joke schreef:
op de eerste 2 zaken korting van 0.50 per zak de rest heb ik 3.12 per zak betaalt en heb 70 zakken gekocht ja danny in poperinge kan je wel per pallet kopen want ik ben beenhouwer bij de colryt gr diego

Hoe komt het dat je alleen op de eerste 2 zakken korting hebt,en de rest koop je dan aan 3,12€


Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 5 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: