pellets Heizprofi - Pagina 4 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 82 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 82 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 4 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende
AuteurBericht
steven
Moderator



Aantal berichten : 5473
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyzo okt 18, 2009 10:34 pm

Dat is dezelfde waarover ik het heb.

Het logo van de fabrikant is RV, net zoals op de foto.

Mvg,


Steven
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyzo okt 18, 2009 11:10 pm

Ga jullie een tip geven. Willen jullie meer dan 4 zakken kopen bij Colruyt. Vraag ndan steeds om een nieuwe rekening te maken. Dan hebben jullie je extra korting steeds. Jullie kennen het toch, twee bons per klant. De bediende verkoper van Colruyt. amai
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyzo okt 18, 2009 11:24 pm

Nee dat is het probleem niet,ik heb steeds 2,89€ betaald , alleen had ik het de eerste keer niet gezien en dacht ik 3,14€
De info voor zover ik weet, steeds bij dezelfde in het magazijn !!
Maar bijna altijd aan een andere kassa en daar zeg ik direct ""tis toch 2,89€""

Maar je kunt gelijk hebben hoor !!!!!het is daarom misschien dat er maar 4 op een palletje liggen, en ik dacht wegens plaatsgebrek !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 12:07 am

Ik denk wel dat die beperkte voorraad is omdat het product waarschijnlijk nog in een evaluatie-periode zit. Eerst zien of het wel verkoopt vooraleer actie te ondernemen.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 1:37 pm

Ben vandaag in colruyt Hasselt geweest. De pellets waren op en kwamen terug binnen in Halle op het einde van de week (dan zijn ze nog niet in Hasselt Razz
De prijs in Hasselt: € 3.49 per zak van 15 kg cherry Er zou ook geen bonuskorting zijn?????

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 1:57 pm

Annejanne,

Wat nog altijd een goede prijs is als je het vergelijkt met andere merken.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 3:02 pm

Kom zonet uit de colruyt en terwijl ik toch daar was dacht ik de resterende zakken pellets mee te..........noppes....nada ...niks , geen meer ....volgende keer beter !!!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 3:47 pm

Ook pas terug uit Colruyt,had weer chance Mad ,dr lag nog 1zakske da helemaal opengescheurd was,dan maar een verkoopster gezocht en gevraagd of ze nog pellets hadden in hun magazijn.Pellets?????? Laughing Shocked ,wat zijn dat???Allez,na uitgelegd te hebben wat pellets zijn heeft ze nog 1 zakske tevoorschijn kunnen toveren Laughing en heb zelfde uitleg als Annejanne gekregen dat ze niet meer op voorraad zijn in Halle en dat het een dag of 4 zal duren eer ze weer beschikbaar zijn in Ieper!

Oja,heb 3,49€ betaald????!!!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 3:49 pm

By the way:ze zijn geproduceerd naar din+norm,er zit volgens mij wel wat stof in de zakken en véél rode stukskes in de pellets,benieuwd wat het branden gaat geven

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 4:34 pm

Nieuwe zak opengedaan en veel minder rode stippen dan vorige zak, alhoewel ze erg bruin zijn!!
pellets Heizprofi - Pagina 4 Pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 6:11 pm

Krusty schreef:
Nieuwe zak opengedaan en veel minder rode stippen dan vorige zak, alhoewel ze erg bruin zijn!!
pellets Heizprofi - Pagina 4 Pellets

En wat is het nadeel van de bruine kleur als ik vragen mag?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 6:31 pm

Nadeel , geen !! Voor mij is 't een voordeel ( maar dat is off-topic)I love you sunny Razz hum..hum,t'is kwestie van goesting he' !!

Maar ik denk wel dat ze donkerder zijn dan PLOPSAPAN affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 6:46 pm

Krusty schreef:
Nadeel , geen !! Voor mij is 't een voordeel ( maar dat is off-topic)I love you sunny Razz hum..hum,t'is kwestie van goesting he' !!

Maar ik denk wel dat ze donkerder zijn dan PLOPSAPAN affraid

Nieuw topic openen mss omtrent je denkpiste? Smile

Die rode stipjes? Wat kan dat dan zijn? Toch geen plastiek of zo want ze branden zo mooi..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 7:19 pm

Wespje komt op kousevoeten de pieren uit mijn neus halen, hahahaha, zal nie lukken !!!

Rode stippen , pellets die de mazelen hebben , kan da ????
Of zou het toch die tapijtenboer uit de W-VL die de afval van zijne tapisplain in de pellets laat draaien .......joke only jocolor geek
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 7:56 pm

Het bericht is niet off-topic omdat het over de pellets gaat.

Die rode stippen kunnen komen van bijvoorbeeld tropisch hardhout of plastiek of ...

Het hoeft niet nadelig te zijn.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 8:45 pm

de 20 st mag ik een volle pallet van 70 zakkn gaan halen in comakt ( Colruyt ) popeinge aan 3.14 gr diego
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 8:49 pm

En de superkorting ......noppes....nada......niks ??? affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 8:57 pm

3,14 is toch al een super prijs.

2,89 is natuurlijk nog veeeeeeeeeeeeeeeel beter.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 9:07 pm

maar in de reclame staat nog eens 0.50 cent per zak af met extra kortingskaart dus zal ik goekope korrels hebben dus noraal 2.64 zal zie he laat nog iets weten zal ze woensdag maar pas kunnen halen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 9:11 pm

DIEGO den 20 ste is morgen hé affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 10:28 pm

Steven schreef:
Het bericht is niet off-topic omdat het over de pellets gaat.

Die rode stippen kunnen komen van bijvoorbeeld tropisch hardhout of plastiek of ...

Het hoeft niet nadelig te zijn.


Mvg,


Steven

dan heb ik toch wel de bedenking bij hetgene op de zak staat:geproduceerd volgens din+ norm? Als de rode stukskes effectief afkomstig zijn van hardhout of zo,is het toch gene din+ norm é?Of zie ik het verkeerd?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptyma okt 19, 2009 10:30 pm

diego-joke schreef:
maar in de reclame staat nog eens 0.50 cent per zak af met extra kortingskaart dus zal ik goekope korrels hebben dus noraal 2.64 zal zie he laat nog iets weten zal ze woensdag maar pas kunnen halen

Ja Diego,als je ze kan krijgen aan 2,64e zal da hier wss een nieuw record zijn!!Laat iets weten zou ik zeggen,en dan met zn allen naar de Colruyt mss Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptydi okt 20, 2009 12:17 am

het was maar een voorbeeld dat ik gaf en ze zijn gemaakt naar de din+ norm.

Het hoeft er niet echt aan te voldoen.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptydi okt 20, 2009 5:40 am

pedro schreef:
diego-joke schreef:
maar in de reclame staat nog eens 0.50 cent per zak af met extra kortingskaart dus zal ik goekope korrels hebben dus noraal 2.64 zal zie he laat nog iets weten zal ze woensdag maar pas kunnen halen

Ja Diego,als je ze kan krijgen aan 2,64e zal da hier wss een nieuw record zijn!!Laat iets weten zou ik zeggen,en dan met zn allen naar de Colruyt mss Laughing

die prijzen zijn een mooi gegeven als ge de pellets zou kunnen bemachtigen hé,ik ben zelf niet echt een besteltype en het was mijn bedoeling de pellets ook eens te kunnen testen,wel ik heb 3 zakken kunnen bemachtigen in evenveel winkels in elke winkel diezefde prijs maar ik beschik dan ook geen kortingkaart.
prijs per zak 3,49€ prijs per 3 zakken 3,14€

grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptydi okt 20, 2009 8:08 am

Als je per 4 koopt heb je ook die korting !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Emptydi okt 20, 2009 10:10 am

allee als ik eens het geluk heb der 4 in diezelfde winkel te vinden heb ik ze ook goedkoper lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 4 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: