pellets Heizprofi - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 50 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 49 gasten

pepe911

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 3 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
AuteurBericht
krista
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 96
Registration date : 09-06-09

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptydo okt 15, 2009 9:02 pm

Hallo

vandaag nog enkele zakken gaan halen in poperinge en de verkoper wist me te vertellen dat die prijs ongeveer gelijk gaat blijven

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 10:29 am

Ik heb gisteren een klein testje gedaan misschien zegt dat iets !!!

2 pellets van dezelfde lengte , 1 van heiz profi en 1 van lava in een glas water gedaan.
Het duurde meer dan 5 minuten voor dat ze dus vol water opgeslorpt waren, kwamen niet bovendrijven maar verpulverden op de bodem van het glas .
De lava was volledig zagemeel , in de heiz profi zaten verscheidene brokjes,ik had de indruk dat die zwart waren en niet donkerbruin, die je niet tussen duim en wijsvinger kon platnijpen , misschien vandaar de meer warmte en het zeer weinig ,weinig,weinig , jaja 3 x weinig, as in het bakje ??
Terug naar boven Ga naar beneden
krista
Pellet
Pellet
krista


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 54
Registration date : 09-06-09

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 10:58 am

zijn dat dan slechte of goeie pellets?
groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 11:20 am

QUA prijs en warmte , goede tot zeer goede.........logisch hé !!!
QUA gebruik , hetzij kortstondig of langdurig ..........de tijd zal het uitwijzen !!!!! Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
krista
Pellet
Pellet
krista


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 54
Registration date : 09-06-09

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 11:35 am

ok bedankt.Ga het morgen zien als mijn kachel geplaatst is.Ik ging een soort of vier pellets krijgen dus dat zal testen worden he
groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 11:44 am

Even vergelijken !!!!

Ik vermoed mijn stookseizoen verbruik van 6 maand = 180 zakken

180 zakken heiz profi aan 3,14 € = 565 € GOEDKOOPSTE PRIJS
180 ander soort pellets ,gemiddelde prijs 4 € = 720 € .......dan is de keuze rap gemaakt !!!


Bijkomende info
(momenteel alle binnendeuren open en op 4 meter van de kachel 24° in de laagste stand)
( Op 5 meter van de kachel is de vloertemperatuur 20° wegens drowachips inkruipkelder)
( Op 15 meter verste punt van de kachel 19° kamertemperatuur)
Terug naar boven Ga naar beneden
krista
Pellet
Pellet
krista


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 54
Registration date : 09-06-09

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyvr okt 16, 2009 12:12 pm

zijn er hier mensen die de heiz pellets branden in een extraflame?

groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyza okt 17, 2009 5:52 pm

Eigenlijk zijn ze nog goedkoper , kontroleer eens goed jullie rekening van colruyt

Ik heb vandaag voor de 4 laatste zakken in de winkel 11,56 € betaald ,dus gedeeld door 4 is

2,89 € per zak

pellets Heizprofi - Pagina 3 Colruyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyza okt 17, 2009 9:07 pm

Wij hebben de pellets van colruyt ook reeds gebruikt, een zak of 3 en we vinden onze kachel verdacht lang zuiver blijven..ook het raampje van de kachel en de steen achterin de kachel blijft mooi wit in tegenstelling met andere merken (badger, binderholz)
Nog mensen met positieve ervaringen? We betaalden ook 2.89 euro per zak..
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyza okt 17, 2009 9:43 pm

klinkt heel goed. misschien toch ook even testen


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyza okt 17, 2009 10:50 pm

wesp schreef:
Wij hebben de pellets van colruyt ook reeds gebruikt, een zak of 3 en we vinden onze kachel verdacht lang zuiver blijven..ook het raampje van de kachel en de steen achterin de kachel blijft mooi wit in tegenstelling met andere merken (badger, binderholz)
Nog mensen met positieve ervaringen? We betaalden ook 2.89 euro per zak..

Het mooi wit blijven van de steen/kachel is wss te wijten aan het feit dat het donkere pellets zijn en dus lichte as geven

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 7:32 am

pedro schreef:
wesp schreef:
Wij hebben de pellets van colruyt ook reeds gebruikt, een zak of 3 en we vinden onze kachel verdacht lang zuiver blijven..ook het raampje van de kachel en de steen achterin de kachel blijft mooi wit in tegenstelling met andere merken (badger, binderholz)
Nog mensen met positieve ervaringen? We betaalden ook 2.89 euro per zak..

Het mooi wit blijven van de steen/kachel is wss te wijten aan het feit dat het donkere pellets zijn en dus lichte as geven

Deze assen zijn toch ook zo donkerbruin hoor..wij hebben wel een kachel die zich aanpast aan de pellet (MCZ) en ze brandt er toch mooi mee hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 8:15 am

heb al 6 zakjes pellets van Heiz Profi opgestookt,ze geven merkelijk minder assen tov domopellets en de aanslag op de ruit is inderdaad witter van kleur,voor mij zijn ze goed bevonden,deze winter eerst mijn voorraad domopellets opstoken en volgende winter waarschijnlijk Heiz Profi pellets

mvg,
billie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 8:30 am

Heb gisteren 2 zakken gekocht in de colruyt Overijse aan 2,99 per zak. Dit wel inclusief de korting van 0,50 per zak. Branden goed, staat Din plus op de zak... ik ga er nog wat halen!
WWW.HEIZPROFI.COM
Geen info op collishop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 12:39 pm

TEST

Wat we weten is dat ALLE zakken 15 kg wegen maar er is onderling verschil qua volume en dat is iets zoals " Wat draag je het liefst 15 kg pluimen of 15 kg lood " (over de afstand spreken we niet)

Als ik plospan of lava inkieper heb ik 1 kg overschot in de zak
Als ik heiz profi inkieper heb ik 1 kg tekort en doe nog een andere zak open

Hoe noemen ze dat "" het soortelijk gewicht""

Maar dat het verschil zo groot was,daar verschiet ik wel van !!

Gisterenmiddag 12 u stipt 1 zak ingekieperd en is opgebrand deze middag 12 u aan de laagste stand

CONCLUSIE Ik ben tevreden van HEIZ PROFI van colruyt ( en nee ik heb geen aandelen in colruyt )
Ze zijn hun 2,89 € per zak dik waard en als de prijs zo laag blijft is mijn stookseizoen dik in de sjakosch Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 8:29 pm

Nu ik jullie positieve reacties lees, ga ik ons ook een paar zakken meebrengen. Was een beetje wantrouwig, zeker en vast goedkoper dan badger.En ik ben een werknemer van colruyt, dus voor mijn aandelen is het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 8:48 pm

Als die pellets echt zo goed zijn en zo goedkoop (met een extra kaart van Colruyt) en je hebt nog geen pellets, ga er dan snel halen want hun voorraad zal wel beperkt zijn.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:05 pm

Nee Steven, ik denk het niet want ze kennen mij der al, verleden week vroeg ik of ze er nog meer hadden omdat er maar 4 zakken lagen, en ik zeg tegen die verkoper " heb je er nog in 't magazijn liggen" nee zegt hij " maar ik kan ze bestellen aan die prijs, hoeveel palletten moe je hebben " ...;hue hue ik twijfel omdat ik een raren ben en bestellen nu en volgende week vergeten achter te komen , niet mijn stijl is.
Maar wel laden , betalen en direct meenemen .
Dus telkenmale ik naar colruyt ga voor de gewone boodschappen en er liggen zakskes ...zijn het de mijne Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:08 pm

T' is zeker het proberen waard , efkes een zak of 3 in de koffer en mocht het niet goed zijn kun je ze nog altijd mixen met je gewoon merk !!!!!!! tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:28 pm

Ik ga de gegevens deze pellets op het forum bij zetten.

Ben je zeker dat het echte din+ pellets zijn?

Heb je een nummer op de zak zien staan? Het begint met een A en dan 5 cijfers.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:37 pm

In het frans DIN PLUS
In het nederlands - duits - engels DIN 51731

Ik heb hier ergens een redelijke grote foto gezet , kijk eens !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:47 pm

Raar,zeer raar, typ eens het din nummer in google en ook deze,

DIN 51731


http://www.google.be/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&source=hp&q=DIN+51731&meta=&btnG=Google+zoe

en dan afzonderlijk eens alles bekijken (alleen eerste blad)
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:49 pm

Ik weet het, ik heb de foto gezien maar op de site van dinconcerto kan ik ze nergens terug vinden.

Op hun site staat dit: Our pellets comply with Germany's DINplus standard

Ze voldoen aan de dinplus standaard, maar dat zeggen er veel.

Wat niet weg neemt dat het blijkbaar heel goede pellets zijn en goedkoop.

Ik denk niet dat ze een din nummer hebben. In Duitsland zou dat anders op de zak moeten staan.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 9:57 pm

ik heb net een mail gestuurd naar de invoerder in België om het zeker te weten.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 10:21 pm

pellets Heizprofi - Pagina 3 Heizpelletsk

We spreken wel over deze hé
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Emptyzo okt 18, 2009 10:34 pm

Dat is dezelfde waarover ik het heb.

Het logo van de fabrikant is RV, net zoals op de foto.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 3 van 17Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: