als het nu mandi is is dit vrij duur.
aanvaarden ze ecocheques in colruyt
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 16 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Aankoper juist aan de telefoon gehad.De pellets mochten nog niet in de winkel geplaatst worden daar er nog geen juiste prijs voorhanden was.De prijsopnemers waren aan het rondkijken in andere winkels of plaatsen aan hoeveel ze te koop staan afwachten dus.Waarom hebben ze verandert van merk omzeker te zijn dat het altijd din plus zou zijn en genoeg vooraadt zouden kunnen aanbieden.Ik hou jullie op de hoogte van zodra er een prijs is.Steven schreef:4,39? dat is dan wel heeeeeeeeeeel duur voor mandi.
je kan die kopen aan 3,6 - 3,8 euro en met wat zoeken en samen aankopen nog goedkoper
calor pack, nr 7a066 din plus, 100% naaldhout, made in belgium.worden inderdaad verkocht in de winkel onder de naam heiz profi(staat zo op het prijsetiket) als ik me niet vergis worden deze gemaakt in duitsland.erwin123 schreef:staat er iets op de zakken van merk
neen hEB WEL EEN ZAK MEEGEBRCHT TEST HEM VANAVOND OF MORGEN RESERVOIR NOG NIET LEEG DAN GEEF IK MIJN BEVINDINGENdiego-joke schreef:heb je ze al geprobeerd