Het logo van de fabrikant is RV, net zoals op de foto.
Mvg,
Steven
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 18 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Krusty schreef:Nieuwe zak opengedaan en veel minder rode stippen dan vorige zak, alhoewel ze erg bruin zijn!!
Krusty schreef:Nadeel , geen !! Voor mij is 't een voordeel ( maar dat is off-topic) hum..hum,t'is kwestie van goesting he' !!
Maar ik denk wel dat ze donkerder zijn dan PLOPSAPAN
Steven schreef:Het bericht is niet off-topic omdat het over de pellets gaat.
Die rode stippen kunnen komen van bijvoorbeeld tropisch hardhout of plastiek of ...
Het hoeft niet nadelig te zijn.
Mvg,
Steven
diego-joke schreef:maar in de reclame staat nog eens 0.50 cent per zak af met extra kortingskaart dus zal ik goekope korrels hebben dus noraal 2.64 zal zie he laat nog iets weten zal ze woensdag maar pas kunnen halen
pedro schreef:diego-joke schreef:maar in de reclame staat nog eens 0.50 cent per zak af met extra kortingskaart dus zal ik goekope korrels hebben dus noraal 2.64 zal zie he laat nog iets weten zal ze woensdag maar pas kunnen halen
Ja Diego,als je ze kan krijgen aan 2,64e zal da hier wss een nieuw record zijn!!Laat iets weten zou ik zeggen,en dan met zn allen naar de Colruyt mss