Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
steven
Philip
Uthrex
pedro
christ
9 plaatsers

    ecocheque


    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast do nov 05, 2009 7:41 pm

    De ecocheques aanvaarden ze bij Colruyt niet. Inderdaad is er beperking tot 20 maaltijdcheques per klant, maar je hebt de grijze zone en die las ik altijd in. Bij mij aan de kassa aanvaard ik maaltijdcheques volgens de aankoop en ben nog niet op de vingers getikt.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van steven vr nov 06, 2009 1:20 am

    Dany10,

    Wettelijk gezien mag Colruyt geen beperking opleggen.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast vr nov 13, 2009 7:10 pm

    brico in Mol aanvaard geen ecocheque voor het aankopen van pellets .
    waar dan wel ?
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van steven vr nov 13, 2009 7:24 pm

    Zoals hierboven staat in de Brioc-Planit

    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast vr nov 13, 2009 7:43 pm

    gerdhein schreef:brico in Mol aanvaard geen ecocheque voor het aankopen van pellets .
    waar dan wel ?

    Meen je dat? Wij hebben hier in onze Brico gewoon met de ecocheques onze pellets kunnen betalen hoor. Ze zijn al op se Laughing
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast vr nov 13, 2009 9:24 pm

    Hoi,

    Ik heb mijn eco-cheques uitgegeven bij Brico Voortkapel. 42 zakjes Mandi gekocht.
    De pellets staan idd niet op de lijst van producten die met eco-cheques kunnen gekocht worden, maar hier werd geen probleem over gemaakt.

    Groetjes,
    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 1:38 pm

    Ook SELFMATIC alles voor de doe-het-zelver aanvaard ECO-CHEQUES

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast za dec 05, 2009 6:33 pm

    ECOCHEQUES SCHIETEN HUN DOEL VOORBIJ !!!!!

    Lees het artikel in het laatste nieuws van vandaag
    en de daarbijhorende lezersreacties en commentaren

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van player di dec 08, 2009 8:15 pm

    Vandaag heeft de vrouw haar cheques ontvangen en bij ons is er ook sprake van. We zullen ze samen met de volgende maaltijdcheques krijgen.
    Iedereen vraagt zich inderdaad af wat ze ermee moeten moet, maar ik wrijf me in de handen!
    Voor volgend jaar kan ik daarmee alweer een serieus deel van m'n pelletbehoefte voorzien!
    Heeft iemand ze al eens bij een Aveve gebruikt voor pellets? Anders kan ik me hiermee eens een groot deel badger pellets kopen.

    Volgend jaar zouden we voor 250€ aan deze cheques krijgen? Dat is ook al de moeite? (Ik zag dat deze nu al tot eind 2011 geldig waren)


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van steven di dec 08, 2009 8:43 pm

    Player,

    Dit jaar 125 euro en volgend jaar 250 euro. De cheques zijn 2 jaar geldig tot 2011.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4754
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van pedro di dec 08, 2009 10:02 pm

    player schreef:Vandaag heeft de vrouw haar cheques ontvangen en bij ons is er ook sprake van. We zullen ze samen met de volgende maaltijdcheques krijgen.
    Iedereen vraagt zich inderdaad af wat ze ermee moeten moet, maar ik wrijf me in de handen!
    Voor volgend jaar kan ik daarmee alweer een serieus deel van m'n pelletbehoefte voorzien!
    Heeft iemand ze al eens bij een Aveve gebruikt voor pellets? Anders kan ik me hiermee eens een groot deel badger pellets kopen.

    Volgend jaar zouden we voor 250€ aan deze cheques krijgen? Dat is ook al de moeite? (Ik zag dat deze nu al tot eind 2011 geldig waren)

    Als dr mensen zijn die nie weten wa gedaan dr mee,stel mss voor om ze over te kopen tegen een prijzeke Player Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Philip di dec 08, 2009 10:47 pm

    bij ons hebbe de fucking syndicaten het verandert naar maaltijdcheques voor de arbeiders na een referendum 'en terwijl de arbeirs 51% voor de eco cheque gekozen hadden

    voor de bediendes was het gewoon zonder referendum syndicalist kwam me doodblij zegge dit jaar eco checue vanaf volgend jaar maaltijd rommel

    dit is mischien niet slechter maar 2 x250 euro (man en vrouw) is een mooi bedrag dat je kan spenderen aan iets terwijl je met die maaltijd cheques het nie gewaar word zeg maar


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast za sep 10, 2011 5:47 pm

    Oud boompje hier ik weet het.

    Maar voor de diegenen die nog ecocheques hebben, heb net telefonisch bevestiging gekregen van Makro Machelen dat ze mogen gebruikt worden voor de pellets.

    Grtz
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van erwin za sep 10, 2011 9:40 pm

    ovk schreef:Oud boompje hier ik weet het.

    Maar voor de diegenen die nog ecocheques hebben, heb net telefonisch bevestiging gekregen van Makro Machelen dat ze mogen gebruikt worden voor de pellets.

    Grtz

    klopt ovk, ook gamma en bricogb aanvaarden ecocheques


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast vr nov 18, 2011 11:24 pm

    ik ben van de ecos pellets gaan halen bij een handelaar in rummen waar ze mij leuk weg 5%meer aanrekende omdat ik met ecopas betaalde toch is even bij mijn verbruikers organisatie navragen die praktijken lijken mij niet pluis
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast vr nov 18, 2011 11:39 pm

    peke6660 schreef:ik ben van de ecos pellets gaan halen bij een handelaar in rummen waar ze mij leuk weg 5%meer aanrekende omdat ik met ecopas betaalde toch is even bij mijn verbruikers organisatie navragen die praktijken lijken mij niet pluis

    zij moeten 5 percent afstaan op de bedragen van die ecocheque,s , of ze dit mogen doorrekenen aan de klant weet ik niet ,
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van erwin za nov 19, 2011 1:16 am

    peke6660 schreef:ik ben van de ecos pellets gaan halen bij een handelaar in rummen waar ze mij leuk weg 5%meer aanrekende omdat ik met ecopas betaalde toch is even bij mijn verbruikers organisatie navragen die praktijken lijken mij niet pluis

    bij gamma bricogb en makro aanvaarden ze ook ecocheques voor pellets aan te kopen, zonder toeslag Smile



    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast za nov 19, 2011 11:05 am

    peke6660 schreef:ik ben van de ecos pellets gaan halen bij een handelaar in rummen waar ze mij leuk weg 5%meer aanrekende omdat ik met ecopas betaalde toch is even bij mijn verbruikers organisatie navragen die praktijken lijken mij niet pluis

    Informeer eens bij test-aankoop of Unizo, ik denk niet dat ze een toeslag mogen aanrekenen omdat je betaald met ecocheques.

    Grtz
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast za nov 19, 2011 12:14 pm

    men mag geen bijkomende kosten aanrekenen voor het ontvangen van ecocheques. Dat staat uitdrukkelijk in het akkoord dat je met sodexho afsluit.

    Indien je dat toch doet, krijg je een waarschuwing. De volgende keer mag je geen ecocheques meer aanvaarden.

    Een winkelier moet 5% betalen als hij de cheques laat inwisselen. Je kan wel een korting van 2% verkrijgen indien je aangesloten bent bij Unizo.

    Indien een winkelier dat wel doorrekent, moet je dat gewoon melden aan Sodexho. Deze nemen dan contact op met het desbetreffende punt.

    Als winkelier moet je gewoon maken dat je er enkele procenten bijtelt in functie van het aantal mensen die met ecocheques betalen. Nadeel : mensen die cash betalen, betalen dan eigenlijk voor degene die met ecocheques betalen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast za nov 19, 2011 1:14 pm

    @Staden Thx voor de duidelijke uitleg
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast ma nov 21, 2011 5:38 pm

    zal eens een mailtje naar sodexo sturen en testaankoop eens verwittigen over de andere pratijken een vriend koopt zijn kolen daar en er steek overal 4kg te weinig in dezakken geen wonder dat ik niet tevreden ben van mijn pelletkachel hij zal ze wel afgesteld hebben om meer te verbruiken
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van erwin ma nov 21, 2011 9:11 pm

    peke6660 schreef:zal eens een mailtje naar sodexo sturen en testaankoop eens verwittigen over de andere pratijken een vriend koopt zijn kolen daar en er steek overal 4kg te weinig in dezakken geen wonder dat ik niet tevreden ben van mijn pelletkachel hij zal ze wel afgesteld hebben om meer te verbruiken

    dat laatste heb ik nog gehoord Shocked


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast ma nov 21, 2011 9:49 pm

    erwin123 schreef:
    peke6660 schreef:zal eens een mailtje naar sodexo sturen en testaankoop eens verwittigen over de andere pratijken een vriend koopt zijn kolen daar en er steek overal 4kg te weinig in dezakken geen wonder dat ik niet tevreden ben van mijn pelletkachel hij zal ze wel afgesteld hebben om meer te verbruiken

    dat laatste heb ik nog gehoord Shocked

    ja wie weet he ik heb net de kachel op 29 moeten zetten om het boven de 20graden te krijgen das toch niet echt normaal da zouden 3zakken van 15kg worden op 1dag en het vriest nog niet .
    en dat voor 100m/2 opp hoogrendementsglas en rolluiken .
    dat krijg je met die uit de doos tegen de muur en oprotten mentaliteit van sommige verkopers
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gast zo jan 22, 2012 10:08 am

    Pellets kan je kopen bij elke brico (mandi-pellets) en betalen met ECO-cheques.
    Kijk maar op de site van brico (en die zal toch wel bij iedereen niet te ver uit de buurt zijn...)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31542
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van erwin zo jan 22, 2012 3:28 pm

    brici gb is veel te duur 4.69 voor mandi pellets


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van nick1 zo jan 22, 2012 4:16 pm

    Zowel Brico als Gamma bieden geregeld kortingsbons aan van 10-15-20% korting op hun volledige assortiment. Als je die bons gebruikt voor pellets is het al interessanter en ze nemen ecocheques aan..


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)

    Gesponsorde inhoud


    ecocheque  - Pagina 2 Empty Re: ecocheque

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 3:47 pm