Ik heb verleden winter een marea gekocht in Molecule,eerste jaar verwarmt met badger pellets aangezien deze de din norm haalden,nu verwarm ik met greenenergy pellets,deze geven veel meer warmte dan de badger bij deze kachel,is ook aangeraden door edilkamin zelf deze te gebruiken.op zakken staat wel nergens dat ze de din norm halen.Weet iemand of deze pellets hieraan voldoen,ben er wel heel tevreden mee.Thx
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 32 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Marea speksteen
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 2
Re: Marea speksteen
alenailyano,
Dat zijn pelles van Groene Kachel uit Zolder. 3,45 euro per zak afgehaald.
Molecule in Vichte verkoopt deze?
De pellets hebben geen din+ certificaat, maar daarom zijn ze niet slecht. Het enige dat je van DIN+ pellets weet is dat ze minimaal aan enkele normen voldoen en meestal van goede kwaliteit zouden moeten zijn.
Mvg,
Steven
Dat zijn pelles van Groene Kachel uit Zolder. 3,45 euro per zak afgehaald.
Molecule in Vichte verkoopt deze?
De pellets hebben geen din+ certificaat, maar daarom zijn ze niet slecht. Het enige dat je van DIN+ pellets weet is dat ze minimaal aan enkele normen voldoen en meestal van goede kwaliteit zouden moeten zijn.
Mvg,
Steven
Green energy pellets
dag Steven,
Denk toch dat we het over dezelfde pellets hebben?het zijn witte zakken met groene letterbedrukking 'green energy woodpellets'.Deze verkopen ze alvast in Molecule aan dezelfde prijs die je opgeeft.Verder besteed ik niet echt aandacht aan die din kwaliteit,want denk niet dat dit altijd een garantie is voor warmte en goede verbranding...,verleden jaar badger pellets en geven bijlange niet zoveel warmte (die zijn ook veel zachter),green energy is een harde soort pellets.wat denk jij?
Denk toch dat we het over dezelfde pellets hebben?het zijn witte zakken met groene letterbedrukking 'green energy woodpellets'.Deze verkopen ze alvast in Molecule aan dezelfde prijs die je opgeeft.Verder besteed ik niet echt aandacht aan die din kwaliteit,want denk niet dat dit altijd een garantie is voor warmte en goede verbranding...,verleden jaar badger pellets en geven bijlange niet zoveel warmte (die zijn ook veel zachter),green energy is een harde soort pellets.wat denk jij?
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 4
Ik ben ook tevreden van die pellets.
Mvg,
Steven
Mvg,
Steven
ik ben er ook tevreden over
heb dit weekend mandi's getest en moet zeggen geef mij maar de green energy minder aanslag op het ruitje en de as is ook beter
maar ze kosten toch 3.60 in molecule
groetjes
heb dit weekend mandi's getest en moet zeggen geef mij maar de green energy minder aanslag op het ruitje en de as is ook beter
maar ze kosten toch 3.60 in molecule
groetjes