Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 32 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 31 gasten

korando

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel

Ga naar beneden 
+47
MARC HAELMAN
Mauritsius
droned
Soul
opajust
Luc Peeters
wvema
eura
marc1955
Toon-Viviana
don diego
rudy.devroey
Toon
vinnus1
willy1100
piet
alainvanackere
Annejanne
pellbox
Sele
harrielok
egno
ponneke
JotieVC
Johnny Derveaux
Ikzelf
redcap
grossard.rob
Greenhorn
MCZ SUITE AIR
krusty
colleken
Keteltje
Geert
nick1
Fleur
Hans52
turkoois
francky
ss
martindesplenter
peter van den Branden
player
kempenaar
pedro
steven
Jef
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
grossard.rob
Admin



Aantal berichten : 910
Registration date : 18-04-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 9:56 pm

@ Peter van den branden en co.

Ikzelf betaalde de eerste maal 150€ voor een groot onderhoud bij een andere verkoper dan de installateur van mijn kachel.
Was ook iemand met 30 jaar ervaring in hout en kolenkachels (en mooipraterij) totdat hij pelletkachels begon te verkopen.
Na een redelijk verhitte discussie over een technieker gezocht voor edilkamin moon... vond ik dan toch iemand met kennis van zaken.

en om daarbij de redenering van Fleur te volgen:

Dit gebeurde er door de laatste, met veel uitleg om zelf aan de slag te gaan.

.Schouw en t-pot en verbindingen naar de kachel gekuist.
.Kachel afgekoppeld en naar buiten verhuist
.pelletbak leeggehaald en schoongemaakt,
.wormwiel losgekoppeld
.de kachel HELEMAAL gekuist.
.de uitlaat tot boven gekuist.
.de kachel terug opgestart en fijn afgeregeld. (met serieus verbruik en warmteverschil)
.alles proper opgekuist na het verlaten van de woning.

Had daarbij niet het gevoel van in't zak gezet te worden.

Alleen bij diegene die me eerst !225€ affraid wou aanrekenen en waarbij ik zeker moest meehelpen.

Met vriendelijke groeten,
Grossard Rob



Laatst aangepast door erwin op vr apr 19, 2013 10:05 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:21 pm

bij mij waren het 4 pelletkachels voor 500 EUR. dus dat is 125 EUR/kachel.

- kachel demonteren
- kachel meenemen naar buiten om volledig te reinigen
- schouw uitblazen
- kachel opnieuw monteren
- kachel laten afstellen en testbranden met hun pellets
- Faktuur gekregen MET BTW inclusief
- aan de 1e kachel die ik heb zien reinigen toch meer dan 2u gewerkt met 2 man.

ben ik blij dat ik mijn kachel bij broucke heb gekocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:21 pm

Rob, die persoon mag bij mij direct de volgende keer langskomen. En wss zullen verschillende klanten van ons volgen. Nog nooit heeft iemand (buiten wijzelf) de kachel losgekoppel, Laat staan het wormwiel loskoppelen.

Stijn
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:30 pm

stijn,
dat wordt dan het volgende probleem, zulke zeldzame vogels hebben waarschijnlijk zoveel werk met deftige service geven aan hun eigen klanten dat er slechts heel occasioneel iemand buiten de klantenkring kan verder geholpen worden, hoe groot de wil er ook is..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:46 pm

Erwin,

Dat zal inderdaad, en langs de ene kant voor de misnoegden zo wel zijn.
Had er maar ergens een lijstje bestaan van pelletkachelverkopers met perfecte dienst naverkoop voor velen onder ons.

Het belachelijkste van heel mijn verhaal is dat wij speciaal naar de andere uithoek van de provincie gegaan zijn om daar "voor persoon X zijn dienst naverkoop" verschillende kachels te kopen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:47 pm

ik pleit er dan ook altijd voor om bij een goedgekende en ervaren plaatser te kopen.

Ik kan in West-Vlaanderen 4 goede plaatsers aanbevelen :

avantis
broucke
desender desmedt
mauws waregem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 10:49 pm

Peter,

- kachel laten afstellen en testbranden met hun pellets??

stellen ze de kachel dan niet af op jouw pellets?

mvg,
Stijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyvr apr 19, 2013 11:26 pm

stijn
een installateur heeft goede pellets mee die hijzelf gebruikt in zijn kachels.hij kan het zich niet permitteren jou kachel af te stellen op soms minder goede/slechte pellets die jij ergens hebt aangekocht.
een installateur zal steeds zijn pellets aanbevelen ,tevens met een zekere garantie
wat jij er dan achteraf ingiet is jou probleem,maar kom dan niet klagen

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyza apr 20, 2013 9:43 am

Peter Staden,

Van al degene die jij opsomt, zal er geen enkele naar een pelletkachel kijken indien die niet van bij hun komt.

Pellbox
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyza apr 20, 2013 9:52 am

Kachel wordt afgesteld op hun pellets
Wij kunnen toch niemand verplichten om onze pellets te kopen
Ik denk zelfs dat het niet wettelijk is waarborg te geven alleen maar
met het gebruik van die of die soort pellets
Uw garagist zegt toch ook niet dat je alleen met Total mag rijden
omdat zijn broer een tankstation van total heeft!!
Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyza apr 20, 2013 10:42 am

Peter vdB,

dank u voor het informatieve antwoord op mijn vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyza apr 20, 2013 12:38 pm

peter van den branden
wat doe je dan als je ondervind als er iemand pellets gebruikt van een slechte kwaliteit.
ik heb zo n geval geweten waar de installateur tot 2 maal toe een kachel in GARANTIE moest gaan afregelen ,naast de kachel stond een zak pellets van die betreffende installateur maar de kachel was gevuld met andere pellets,veeeel goedkopere brol met karton in verwerkt , zakken stonden gestapeld in een hok achter het huis.
je zou eens moeten weten hoe vindingrijk de mensen hier zijn in de vlaanders om toch maar aan de goedkoopste brandstof te geraken.

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyza apr 20, 2013 1:20 pm

Ik denk als goede installateur dat je je eigen pellets wel kent op zicht en aan de reuk

anders 1 a 2 keer naar toe gaan en daarna toch verplaatsingskosten aanrekenen
moet wel zeggen dat de meerderheid van de klanten het belang van goede pellets wel kennen
Als ze eens 1 dag in de kou zitten schakelen ze wel rap over naar betere pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptywo apr 24, 2013 3:07 pm

Hoeveel BTW wordt hier eigenlijk op gerekend?
6% indien woning ouder dan 5j en 21% indien nieuwer? Of is het altijd 21%

Ik heb een aanbod van 125 euro, excl BTW
"het onderhoud omvat alles wat jaarlijks moet gebeuren, schouw en kachel
(volledig binnenwerk reinigen en controle goede werking)"
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptywo apr 24, 2013 3:18 pm

dat is een normale prijs als ze hun werk goed doen.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31755
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptywo apr 24, 2013 3:21 pm

woning ouder dan 5j: 6% BTW op aankoop en plaatsing kachel, onderhoud en herstellingen.

LINK

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptywo apr 24, 2013 3:35 pm

Bedankt. Ik teken wel ineens een contract voor 3 jaar.
Voordeel is dat de prijs 3j lang gelijk blijft. Hopelijk doen ze 3j lang goed werk, maar daar ga ik wel van uit. De installatie was alvast tiptop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 12:43 pm

wat? voordeel is dat de prijs 3 jaar lang blijft.
redcap
daardoor betaal je nu 125 euro,de opslag van 3jaar zit daar nu al in verekend... angry

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 1:41 pm

125 +btw , en als hij overkop gaat ben je,je euries kwijt!

Terug naar boven Ga naar beneden
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 2:04 pm

Fleur, ok, maar ik weet wel waar ik aan toe ben Wink
En krusty, ik betaal jaarlijks 125 euro, niet voor drie jaar upfront.
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 2:08 pm

En staat dat op papier ??
Terug naar boven Ga naar beneden
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 2:16 pm

Ja, een contract op ouderwets papier.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 3:11 pm

krusty,

er zijn ook nog goeie verkopers hé,laat ons da niet vergeten Laughing

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 3:25 pm

Heb ik het tegendeel beweerd !!

Maar afspraken moeten op papier staan , anders zijn het woorden in de wind !
Terug naar boven Ga naar beneden
redcap
Pellet
Pellet
redcap


Man Aantal berichten : 76
Registration date : 20-02-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptydo apr 25, 2013 3:34 pm

Dat geldt in beide richtingen. Waarom zou ik 3 jaar op voorhand betalen als we dit niet hebben afgesproken en dit ook niet op papier staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Emptyma mei 06, 2013 4:39 pm

Net bij mijn nonkel een jaarlijks onderhoud gaan uitvoeren, nadat ik had vernomen dat zijn verkoper een onderhoud kan uitvoeren zonder ook maar 1 onderdeel los te maken (straffe meneer). Geen zijpanelen verwijderen, geen t-stuk openen, geen rookgaskamer openen. En hiervoor €90 aanrekenen!

Mijn nonkel viel bijna op z'n achterste wanneer hij zag wat een serieus onderhoud inhoudt. Ik ga deze verkoper niet bij naam noemen noch het merk van deze kachel. Maar zelf geen tellers of alarms resetten...

Tijdens het stookseizoen onbereikbaar zijn (leuk als je in de kou zou zitten) maar wel in het zomerseizoen de klanten zelf kan opbellen om het "onderhoud" te komen doen.
Meneer x u bent een schande voor serieuze verkopers! Voor alle duidelijkheid ik ben geen verkoper maar een plaatser in loondienst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel
Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ecovlam, Wortegem-Petegem (9790)
» jaarlijks onderhoud noodzakelijk?
» Jaarlijks onderhoud: uitblazen of uitzuigen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: