Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

korando


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    waarom die.....en geen ander

    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 1:07 am

    ik vraag me soms af waarom we met zen allen een verschillende keus maken van kachel
    is het omdat we de een wat mooier vinden dan die andere ? of het lawaai die soms te storend was ? waarom uiteindelijk toch die inbouwkachel?
    of was het die bepaalde merknaam waar ik vertouwen in had ,of de verkoper die ik 100 procent betrouwde ?
    velen zullen allicht met het budget rekening hebben gehouden ? of was het de techniek die mij overtuigde ?
    vele vragen om eens jullie mening te horen

    ik heb mij alvast laten inpakken door die verkoopster met haar openstaand bloesje maar achteraf bekeken mij toch de juiste kachel heeft verkocht wat?





    gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van pedro vr dec 11, 2009 1:16 am

    Ja fleur,waarom rijdt de ene met dit merk van auto en de andere met da merk?............


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 1:26 am

    pedro schreef:Ja fleur,waarom rijdt de ene met dit merk van auto en de andere met da merk?............



    ja ,maar er is toch altijd een bepaalde reden in keuze als je een produkt koopt ? of niet



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 1:34 am

    pedro schreef:Ja fleur,waarom rijdt de ene met dit merk van auto en de andere met da merk?............





    of zal ik de vraag anders stellen pedtro

    waarom kocht jij een ECOTECH SARA






    gr fleur
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 28-10-08

    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van steven vr dec 11, 2009 2:09 am

    ik heb een inbouw gekocht om plaats te winnen en edilkamin omdat ik een inbouw wou met een vulllade en geen pelletkachel die kan uitgeschoven worden.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van pedro vr dec 11, 2009 3:25 am

    Omdat dit één van de enige was die erin paste,twas ofwel nen ecoteck,oftewel nen extraflam,en de ecoteck had een grotere voorraadsilo en zo,.....dus de keuze was gemaakt...


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 3:46 am

    Batibouw was voor mij de reden geweest waarom ik overstag ben gegaan voor een Piazzetta.
    De Piazzetta stand was de enige stand waar er een gedegen uitleg werd gegeven. Daarbij vind ik het één van de mooiere kachels. Het feit dat ze de warme lucht langs onderen blazen is ook nog een reden. Verder had ik ook nog aanbevelingen gekregen van collega's die zelf, weliswaar een houtkachel, al jarenlang Piazzetta hebben.
    De Saey Neema of Rika Rio stonden ook hoog op mijn lijstje, eveneens zeer mooie kachels.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 4:17 am

    Keuze voor inbouw was simpel ... houtkachel weg wegens teveel werk en te weinig tijd om ze als hoofdverwarming te gebruiken en de accumulatie moest eruit.
    Merk en type ... keuze voor kanalisatie, vermogen, voorraadtank en inschuifsysteem.
    Verkoper ... nadat ik mijn keuze gemaakt had op zoek gegaan, eerst in Kalmthout en dan in Schoten. De eerste kende er wat van maar was zeer slordig met afspraken na te komen en de andere kende er ni veel van maar heeft goeie vakmannen (voor de inbouw en de afwerking in speksteen toch). Had zijn hemd ook open staan maar er stond haar op zijn borst ! Laughing
    Nu op zoek naar een goeie (en snelle) service, ik ga vandaag eens kijken in Wellen want daar komt mijn importeur ook langs.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gast vr dec 11, 2009 5:54 am

    Ik ben eigenlijk maar op 1 plaats gaan kijken, (Groene kachel), omdat die hier in de buurt bekend staan met zeer goede service achteraf, en ik als vrouw en geen techneut, zeker geen bullshit achteraf wilde, en iemand waar ik op kan rekenen.

    Ik heb van die mensen een zeer goede uitleg gekregen, ik heb mijn keuze gemaakt in volle vertrouwen en met deskundige hulp van hen(CS Thermos Brava).

    Zij zijn achteraf hier bij mij thuis komen checken of de kachel idd. zou volstaan als hoofdverwarming en om te bekijken hoe en wat, mijn oude haard moest uitgebroken worden, en dat hebben ze super opgelost om dat gat weg te werken.

    Enkele dagen later komen plaatsen, aangestoken en.... mij nog geen minuut beklaagd!

    De tweede avond had ik een vraag,iets wat ik niet begreep,en mij niet lukte, en de dealer nam zelfs om 21u30 prompt zijn gsm op, en hielp mij telefonisch vriendelijk verder, opgelost en ik gerust.


    Ik vind echt dat dat ook eens een bloemetje verdient, en niet altijd de (helaas) minder leuke ervaringen.

    Fijn weekend aan iedereen Katja

    Gesponsorde inhoud


    waarom die.....en geen ander Empty Re: waarom die.....en geen ander

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 6:22 am