Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 30 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 30 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+2
Uthrex
erwin
6 plaatsers
vandaag in de krant
Gast- Gast
- Bericht nummer 1
vandaag in de krant
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32449
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 3
Re: vandaag in de krant
Het koninklijk paleis wil de klimaatverandering tegengaan door te besparen op energie. Dat schrijft de krant La Libre Belgique. Voor het kasteel van Laken werd het idee gelanceerd om zelf energie op te wekken.
Er werd al een energie-audit uitgevoerd, maar het paleis wil nog een stap verder gaan. Er wordt bestudeerd op welke manier er groene elektriciteit kan worden opgewekt. Er wordt nagedacht over de gasificatie van hout om warmte te produceren en een generator aan te drijven. Vooral voor de serres zou dit een aantrekkelijke formule zijn.
Volgens La Libre Belgique wordt onder meer ook het gebruik van zonne-energie of pellets en het recupereren van de warmte van de verbrandingsoven van Neder-over-Heembeek bekeken. (belga/adb)
Met belastinggeld zonnepanelen installeren en intussen per helicopter puur voor het amusement rondjes cirkelen boven het koninklijk domein..
Of:we doen een beetje aan "image building" om die domme mensjes te laten geloven dat we begaan zijn met het milieu!!!Ondertussen gaan we lekker door met op kosten van diezelfde domme mensjes goed te profiteren en te graaien!!!Afschaffen dat gedoe!!!
Er werd al een energie-audit uitgevoerd, maar het paleis wil nog een stap verder gaan. Er wordt bestudeerd op welke manier er groene elektriciteit kan worden opgewekt. Er wordt nagedacht over de gasificatie van hout om warmte te produceren en een generator aan te drijven. Vooral voor de serres zou dit een aantrekkelijke formule zijn.
Volgens La Libre Belgique wordt onder meer ook het gebruik van zonne-energie of pellets en het recupereren van de warmte van de verbrandingsoven van Neder-over-Heembeek bekeken. (belga/adb)
Met belastinggeld zonnepanelen installeren en intussen per helicopter puur voor het amusement rondjes cirkelen boven het koninklijk domein..
Of:we doen een beetje aan "image building" om die domme mensjes te laten geloven dat we begaan zijn met het milieu!!!Ondertussen gaan we lekker door met op kosten van diezelfde domme mensjes goed te profiteren en te graaien!!!Afschaffen dat gedoe!!!
erwin123 schreef:Het koninklijk paleis wil de klimaatverandering tegengaan door te besparen op energie. Dat schrijft de krant La Libre Belgique. Voor het kasteel van Laken werd het idee gelanceerd om zelf energie op te wekken.
Er zijn geen domme mensen meer in België, enkel slimme en hele slimme,
en dat vatten de, , soms niet...
Uthrex- Pelletkachel
- Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08
- Bericht nummer 6
Lieve mensen, dat is een post van meer dan een jaar geleden. Toen was dat actueel en op de juiste plaats. Zou er me niet druk over maken....
Uthrex (toch verzet, anders weten jullie niet wat doen hé )
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 7
Ge ziet, ge roept...En hij is er
Uthrex- Pelletkachel
- Aantal berichten : 904
- Bericht nummer 8
Pas op hé, en hij doet ook nog wat ge vraagt.
- Bericht nummer 9
Uthrex schreef:Lieve mensen, dat is een post van meer dan een jaar geleden. Toen was dat actueel en op de juiste plaats. Zou er me niet druk over maken....
oei verkeerd gegoogled dan
dan ligt het dak daar waarschijnlijk al vol zonnepanelen,
en in iedere kamer een pelletkachel,
zouden ze de parameters kunnen afstellen
- Bericht nummer 10
We hebben wel een lid genaamd Albert en ook eentje Filip. Dus, ge weet maar nooit
Leeftijd : 48
- Bericht nummer 11
koninklijke leden. wie weet organiseert Albert of Filip een gezamelijke pelletaankoop.
Leeftijd : 58
Registration date : 25-01-10
- Bericht nummer 12
Zou jij dan niet beter een gezamelijk aankoop organiseren Steven. Wie weet word je wel hofleverancier ?
erwin- Admin
- Bericht nummer 13
Steven schreef:koninklijke leden. wie weet organiseert Albert of Filip een gezamelijke pelletaankoop.
levering met de helicopter
Uthrex schreef:We hebben wel een lid genaamd Albert en ook eentje Filip. Dus, ge weet maar nooit
Dat zijn waarschijnlijk die 2 leden die zoveel dt fouten maken ....woehaaaaa
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
- Bericht nummer 15
maar ik ben geen handelaar en die samenaankoop van 2009 heeft mij veel te veel tijd gekost.
Ik laat die eer over aan de professionals ...
Ik laat die eer over aan de professionals ...
de grote vraag is ,welke pellets gaan we leveren..........zal krusty die pellets wel of niet in hun garage willen plaatsen......
steven- Moderator
- Aantal berichten : 5472
- Bericht nummer 18
Als krusty de leverancier wordt, dan gaan dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dure pellets worden.
Badger en granilux gaan er niets bij vergeleken zijn.
Waarschijnlijk met kilometervergoeding, per stap over de drempel en bijkomende frustratie taks
(kon ik mij niet laten)
Badger en granilux gaan er niets bij vergeleken zijn.
Waarschijnlijk met kilometervergoeding, per stap over de drempel en bijkomende frustratie taks
(kon ik mij niet laten)
Ja inderdaad gans die family zijn niet mijn beste vrienden!!!
erwin- Admin
- Bericht nummer 20
en dan op die pellets achteraf nog een gouden kroon van hofpellet zeker, je zou de prijs zien gaan
krusty schreef:Ja inderdaad gans die family zijn niet mijn beste vrienden!!!
k zal ik wel mathilde haar schoorsteen kuisen dan.........
erwin- Admin
- Bericht nummer 23
en wie gaat de ganse dag al die kachels bijvullen
Er lopen daar toch genoeg lamzakken die van gans den dag geen kl**ten doen!
Gast- Gast
- Bericht nummer 25
erwin123 schreef:en wie gaat de ganse dag al die kachels bijvullen
da gaan we uthrex laten doen zeker .........voor de zekerheid..