Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_lcapKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_voting_barKenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Kenmerken Normandy Pellets

Ga naar beneden 
+9
noizz
ZaurusUser
francyd2
pedro
player
krista
Philip
biezoe
steven
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Gast
Gast




Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptywo dec 01, 2010 4:47 pm

pedro schreef:
Miguel, de hoeveelheid stof in de zakn Normandy is ook aanzienlijk,en idd kleine pellets.Voor mij reden genoeg om ze niet(meer) te kopen.

In de zomer stonden ze iets van een 2,85€ per zak geloof ik,als je dit dan vergelijkt met de pellets die je kan kopen in promotie in Makro of Gamma,zijn ze nog zo goedkoop niet.

Denk dat ik voor die baltwood zal gaan, daar zijn de mensen precies tevreden van en ze hebben ook een hogere calorische waarde 5200 tegenover 4800.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4764
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptywo dec 01, 2010 7:27 pm

Jep,van Baltwood heb ik mn halve winterstock.kosten nu 3,30€ per zak per volle pallet.Heb geen klagen van de pellets,alleen zeer flauwe zakken.

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Stella (8 KW) met Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptyma mei 09, 2011 11:18 am

Hoi,

Heeft iemand deze pellets al in deze kachel geprobeerd , ik wil deze inkopen.
Met 4 vrienden willen we ze groot inkopen 3 x de Stella 8 KW ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] )
We willen 10 pallets vol gaan kopen lees op dit forum wel goede berichten maar zie ook soms een negative bericht.
Heb nu een merkloze pellet gehad stond niets op de zakken , maar brande goed.
Heb ook eens van die witte zakken gehad maar die kanrste tijdens de invoer in de spindel en waren niet fijn.

Alvast bedankt voor de antwoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptyma mei 09, 2011 11:48 am

Tiemen schreef:
Hoi,

Heeft iemand deze pellets al in deze kachel geprobeerd , ik wil deze inkopen.
Met 4 vrienden willen we ze groot inkopen 3 x de Stella 8 KW ( [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] )
We willen 10 pallets vol gaan kopen lees op dit forum wel goede berichten maar zie ook soms een negative bericht.
Heb nu een merkloze pellet gehad stond niets op de zakken , maar brande goed.
Heb ook eens van die witte zakken gehad maar die kanrste tijdens de invoer in de spindel en waren niet fijn.

Alvast bedankt voor de antwoorden

ik zou eerst enkele zakjes testen, iedere kachel en schouw is anders, en de kwaliteit van 1 merk is ook niet altijd zelfde,
zeker geen 10 paletten kopen zonder te testen affraid

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
knoepken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
avatar


Man Aantal berichten : 206
Leeftijd : 73
Registration date : 14-12-08

Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptyma mei 09, 2011 5:15 pm

Ga niet over een nacht ijs,veel verschillende merken testen en..........................de beste voor jou kachel kopen????


Terug naar boven Ga naar beneden
flair
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
flair


Man Aantal berichten : 225
Registration date : 12-03-11

Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptyma mei 09, 2011 6:55 pm

beste,

Ik zou deze pellets eerst toch eens goed testen in je kachel.Ik heb deze pellets al gebrand en het grote probleem is dat ze veel te klein zijn.Als je zelf de pelettoevoer niet kan regelen zou ik er al niet aan beginnen.Mijn kachel was trouwens ook veel vuiler met deze pellets, ik denk dat er wel een reden is waarom ze zo goedkoop zijn ,.....de kwaliteit is gewoon niet zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Emptyma mei 09, 2011 8:09 pm

Ik heb ook niet zo'n denderende ervaringen met Normandy: veel stof in de zakken, matige verbranding en sterk wisselende lengtes (de ene zak met hele korte stukjes en de andere met vrij normale lange stukken) waardoor je de pellettoevoer regelmatig moet aanpassen.
Als je goedkoop een grote hoeveelheid goede houtpellets wil hebben moet je eens met Martens Houtvezels bellen (zie ook: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Grotere hoeveelheden kunnen ze ook komen brengen.

groet,

Jean
HK Pelletkachels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gesponsorde inhoud





Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kenmerken Normandy Pellets   Kenmerken Normandy Pellets - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kenmerken Normandy Pellets
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Normandy Pellets
» kenmerken Heizprofi pellets
» kenmerken Baltwood pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Normandy Pellets-
Ga naar: