Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 3 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten

Omerta, opajust, Relax


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    werkplaatsboeken

    Anonymous
    Gast
    Gast


    werkplaatsboeken Empty werkplaatsboeken

    Bericht van Gast za 13 feb - 20:03

    ik richt mijn vraag aan alle verdelers/verkopers van pelletkachels of er van hun merk werkplaatsboeken te koop zijn ,die zij naar mijn weten via het fabriek kunnen verkrijgen ??





    gr fleur
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    werkplaatsboeken Empty Re: werkplaatsboeken

    Bericht van Uthrex za 13 feb - 20:40

    Da noemt een handleiding. En daar staat alles in wat ge moet weten. Wat er niet in staat kunde best overlaten aan ne prof.
    Djeez Fleur, das gene otto ofzo hé. Das is een metale doos met 15 vijzen, ne ventilator, moederbord (waar ge beter ver af kunt blijven) en deur met glas.

    Uthrex
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    werkplaatsboeken Empty Re: werkplaatsboeken

    Bericht van jeanhup za 13 feb - 21:57

    Er zijn inderdaad geen lijvige werkplaatshandboeken van onze kachels maar wel digitale documenten die diverse componenten of werkwijzen beschrijven. Het is allemaal niet zo spannend of ingewikkeld: in feite bestaat de kachel uit niet zo veel onderdelen en is hun onderlinge samenhang vrij makkelijk te doorgronden. Het enige dat moeilijk te diagnosticeren is, zijn defecten aan de besturingsunit.

    Ik had gisteren nog een klant hier die machinebouwer was en gewend was zijn eigen kachels (gas en hout) te bouwen, na bestudering van een pelletkachel leek hem dat ook niet echt moeilijk. Maar gezien de relatief lage prijzen van de pelletkachels was het eigenlijk al niet meer interessant.

    groet,

    Jean
    Anonymous
    Gast
    Gast


    werkplaatsboeken Empty Re: werkplaatsboeken

    Bericht van Gast za 13 feb - 21:58

    beste fleur ik denk met jou zeer uitgebreide kennis van alles en nog wat te maken heeft met pelet en kachel is het toch niet nodig van met een werkhandboek te werken

    Gesponsorde inhoud


    werkplaatsboeken Empty Re: werkplaatsboeken

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di 7 mei - 20:25