Iemand ervaring met Den Tegelkraker uit Sint-Pauwels?
Kheb daar een mooie inbouwpellet zien staan via site aan mooie prijs.
Merci.
Kheb daar een mooie inbouwpellet zien staan via site aan mooie prijs.
Merci.
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 36 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Mpeter schreef:Zelf heb ik daar een pelletskachel van maar het is ook de laatste keer.
Wat service en eerlijkheid betreft heb ik mijn ????? bij.
De handleiding is ook niet volledig.
Van service denk ik ook dat het niks zal worden. 1 maand na aankoop nog steeds geen faktuur.
Mvg
Peter
Mpeter schreef:Je MOET betalen bij levering en ik had al voor de levering alles al betaald en heb de aansluitstukken betaald dezelfde avond.
Ik heb 190€ plaatsing betaald en IK HEB ZELF op dak moeten kruipen voor de inoxbuizen en dan had ik nog gewaarschuwd dat de buizen moesten aan elkaar vastgeschroefd worden voor ze naar beneden moesten.
Niet nodig zei de zoon en wat moest viel voor er is een deel van de buizen naar beneden gedonderd met alle gevolgen dat ze de schouw tot de grond moeten openkappen hebben om de buizen eruit te halen.
Daarna hebben ze de kachel gezet en heb ik alles kunnen dicht maken.
Dit is volgens hen niet in de plaasting inbegrepen.
Ik heb er 3 dagen aan moeten werken om alles weer een beetje deftig te krijgen.
Toen ik belde naar de verantwoordelijke zei die ( Mr dat is toch maar 1 uurke werk)
Dat noemen ze plaatsing.
Gemakelijk verdiend geld noem ik dat als ik zelf op het dak moeten gaan ben.
Ieder moet zelf maar weten wat hij doet maar ik heb de foto's van de schouw en nog steeds geen faktuur en kan bewijzen want gelukkig heb ik via overschrijving betaald wat hij eerst niet wou.
Stel je voor dat ik dat had gedaan dan had ik al helemaal geen bewijzen.
Dus aan de mensen die daar willen kopen denk 2x na en betaal steeds via de bank dan heb je altijd een bewijs van betaling.
Dus Fleur .... ik ben niet tevreden en terecht dacht ik.
Mvg
Peter