Hallo iedereen, mijn allereerste post ...en hopelijk niet de laatste
Ik lees nu al een tijdje de verschillende posts hier op het forum en heb eigenlijk ook een vraagje.
Ik ga mij na de vakantiemaanden ook eindelijk een pelletkachel aanschaffen.
ik heb een tekeningetje bijgevoegd van de indeling van mijn benedenverdiep en de vraag is
wanneer ik de kachel plaats vooraan in het salon deze de veranda kan meeverwarmen ( alles is zo goed als open ...van vooraan tot achteraan ) wanneer ik éne neem van 12KW
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Uiteindelijk wel denk ik MAAR gaat het dan vooraan ( salon ) niet veel te warm zijn
Help zo'n multifuoco systeem ?
Ik kan de kachels nergens anders plaatsen ( zie tekening )
Kanaliseren gaat niet
Ik verwarm nu volledig elektrisch ( accumulatoren )en heb vorig jaar zo'n 18.000 KWh aan alleen verwarming gespendeerd .... om van achterover te vallen
schuld van de veranda ...maar 'k zou ze niet meer kunnen missen
kachel in veranda plaatsen is ook geen optie ... geen plaats ...geen uitgang voor schouw
wat denken jullie ?
greetzz
Pat
Ik lees nu al een tijdje de verschillende posts hier op het forum en heb eigenlijk ook een vraagje.
Ik ga mij na de vakantiemaanden ook eindelijk een pelletkachel aanschaffen.
ik heb een tekeningetje bijgevoegd van de indeling van mijn benedenverdiep en de vraag is
wanneer ik de kachel plaats vooraan in het salon deze de veranda kan meeverwarmen ( alles is zo goed als open ...van vooraan tot achteraan ) wanneer ik éne neem van 12KW
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Uiteindelijk wel denk ik MAAR gaat het dan vooraan ( salon ) niet veel te warm zijn
Help zo'n multifuoco systeem ?
Ik kan de kachels nergens anders plaatsen ( zie tekening )
Kanaliseren gaat niet
Ik verwarm nu volledig elektrisch ( accumulatoren )en heb vorig jaar zo'n 18.000 KWh aan alleen verwarming gespendeerd .... om van achterover te vallen
schuld van de veranda ...maar 'k zou ze niet meer kunnen missen
kachel in veranda plaatsen is ook geen optie ... geen plaats ...geen uitgang voor schouw
wat denken jullie ?
greetzz
Pat