Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

Aldo, Robert


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Aktualiteit !

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aktualiteit ! Empty Aktualiteit !

    Bericht van Gast wo jun 16, 2010 2:44 pm

    Ik volg al een tijdje de olievervuiling in de golf van Mexico, en ik wordt ervan langs om meer van overtuigt dat we (ZE)daar met een nog groter veelvoud dan de olieramp van de EXON VALDEZ van enkele jaren geleden gaan zitten.
    Als ik zie op het CNN nieuws dat de flora en fona zo een massale slag toegebracht wordt dat het meer dan enkele deccenias gaat duren voor het opgekuist is , laat staan hersteld !!

    En de dieren , pelicanen onder andere die liggen te creperen op het strand onder een massa vuile smerige aardolie, tjonge,tjonge ik word er nie goe van !!!
    Temeer ook dat blijkt dat uit pure nonchalance en winstbejag deze ramp is veroorzaakt !!
    Obama belooft dat hij het nodige zal doen om BP alle opkuis te doen betalen , maar naar mijns inziens zullen de BP mannekes de onkosten doorrekenen aan de consument ( zoals de uitbetaling groen stroom certificaten doorgerekend worden door ELECTRABROL ) en zal benzine en bijhorende producten zoals mazout voor verwarming binnen enkele maanden ZEER DUUR WORDEN .
    Aan de hand van deze prognose zou ik iedereen willen aanraden toch een beetje vroeger te starten met de inkoop van wintervoorraad aan PELLETS want vanaf eind september zouden de pellets wel eens mee de hoogte ingaan omdat steeds meer mensen pellets gaan branden ( vraag en aanbod )En ook de verkopers die van de prijsstijging een graantje zullen willen meepikken .

    Ondanks de beloofde maatregelen hoop ik van harte dat Obama er zal in slagen de oliemaffia het vuur aan de schenen te leggen klop
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aktualiteit ! Empty Re: Aktualiteit !

    Bericht van Gast wo jun 16, 2010 5:45 pm

    Krusty,
    mag ik je deze Nederlandse blog onder de aandacht brengen?

    Boublog

      Het is nu di mei 07, 2024 11:07 am