Weet iemand hier nog andere trukken die ik kan proberen, of toch maar even geduld uitoefenen ?
Hopelijk duur het niet te lang want 's avond begint het al wat af te koelen, en hopelijk is dit euvel snel verholpen.
Spike318 schreef:Kachel heeft nog gebold, en is gewoon uitgezet geweest en 's morgens was de display dood,
Ik heb ondertussen de kabels van de display gecontroleerd en die zitten nog goed vast, ik heb ook de stekkers (waar dat ik aan kan) op het moederbord ook gecontroleerd, blijkt ook io te zijn.
Waar zit eventueel die zekering op het moederbord en kan ik daar gemakkelijk aan ?
AERTS schreef:BEDANKT VOOR DE UITLEG MAAR GA ER TOCH MAAR AFBLYVEN.
HOOP DAT IK NIET TE LANG MOET WACHTEN VOOR DAT ER IEMAND LANGSTKOMT ,MAAR IN DE WINKEL HEBBEN ZE GEZEGT DAT DAT ZEKER 2a3 WEKEN KAN DUREN
Annejanne schreef:Dat is wat men noemt: "slechte service"!
vandebosch schreef:Beste,
Ineens 3 berichten om op te antwoorden.:
Annejanne, Na 24u al alles opgelost is fantastisch goed, maar dan ga ik ervan uit dat die installateur maar enkele kachels heeft staan en geen opmetingen moet doen of geen werk heeft, anders is dit gewoon onmogelijk... Dat lijkt me toch logisch. Verder hangt het er natuurlijk ook vanaf wat de aard van het probleem is, is dit een kleine storing is dat simpel op te lossen, er zijn uiteraard ook moeilijkere problemen waar meer tijd voor nodig is.
Nico, Ik ben het 100% met je eens maar dat is nu juist het probleem. Wij krijgen die uren uiteraard niet terug betaald, moeten de onderdelen allemaal zelf voorschieten en krijgen pas iets teug betaald wanneer we de overige stukken retour zenden in de vorm van een credit nota. Indien we onze onderdelen al zouden krijgen zou ik dat inderdaad allemaal zelf doen maar op deze manier vind ik dat de technische dienst van de importeur dit moet doen.
Spike, Inderdaad juist, klanten die een kachel hebben die volledig niet meer functioneert krijgt uiteraard voorang op een klant die enkel geluidshinder heeft. Niet meer dan normaal naar mijn mening.
Groeten,
Vandebosch
jl schreef:vandebosch schreef:Beste,
Ineens 3 berichten om op te antwoorden.:
Annejanne, Na 24u al alles opgelost is fantastisch goed, maar dan ga ik ervan uit dat die installateur maar enkele kachels heeft staan en geen opmetingen moet doen of geen werk heeft, anders is dit gewoon onmogelijk... Dat lijkt me toch logisch. Verder hangt het er natuurlijk ook vanaf wat de aard van het probleem is, is dit een kleine storing is dat simpel op te lossen, er zijn uiteraard ook moeilijkere problemen waar meer tijd voor nodig is.
Nico, Ik ben het 100% met je eens maar dat is nu juist het probleem. Wij krijgen die uren uiteraard niet terug betaald, moeten de onderdelen allemaal zelf voorschieten en krijgen pas iets teug betaald wanneer we de overige stukken retour zenden in de vorm van een credit nota. Indien we onze onderdelen al zouden krijgen zou ik dat inderdaad allemaal zelf doen maar op deze manier vind ik dat de technische dienst van de importeur dit moet doen.
Spike, Inderdaad juist, klanten die een kachel hebben die volledig niet meer functioneert krijgt uiteraard voorang op een klant die enkel geluidshinder heeft. Niet meer dan normaal naar mijn mening.
Groeten,
Vandebosch
vandebosch
punt 1 24 uur service vind ik maar normaal of moeten de mensen in de koude zitten ???
punt 2 kachels verkopen en de importeur de problemen laten oplossen vind ik wel zeer gemakkelijk zo ,moest iedere zelfstandige zo werken dan is dit naar mijn mening slechte service
als je iets verkoopt ,vind ik het maar normaal dat je zelf ook een service geeft, en ik heb het nu niet enkel over pelletkachels, maar gelijk welk produkt
punt 3 ben ik mee eens
Nico schreef: "24 u service vind ik enkel normaal wanneer een klant enkel en alleen een pelletkachel als verwarming heeft, wanneer er ook nog een Cv systeem aanwezig is vindt ik het niet noodzakelijk dadelijk alles te laten vallen "
zolang het maar bij 1 dag blijft, maar de meeste kopen een pelletkachel om te besparen, waar blijft de besparing als iedereen dit denkt? en zo word de aankoop van een pelletkachel duurder want dan ben je en het geld van de kachel en het gasverbruik kwijt, en zeker van 2 a 3 weken wachttijd, en wie zegt dat ze gemaakt is na deze wachttijd?
en inderdaad als je 2 auto's hebt waarom zou de garage je dan helpen als er 1 stuk is, je kan toch weg met de andere, das nu een hele simpele gedachte maar zo werkt het nu eenmaal niet.