Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Gast ma sep 20, 2010 3:20 pm

    Hallo iedereen,
    tof
    Ik ben door voor mijn opdracht van vorige week.

    De laatste opdracht was: " Shop 'till you drop " of in het nederlands gezegd " winkelen tot je erbij neervalt "
    Wel dat heb ik dan ook gedaan, gisteren zijn we naar Maasmechelen Village getrokken om te gaan shoppen.
    Het verslag, inclusief foto's kan je bekijken op de website.

    Mag ik aan iedereen deze week vragen om te stemmen zowel op PC als met een SMS'je of meerdere sms'jes.
    Het zal erop aankomen deze week, iedereen wil natuurlijk een felbegeerde finaleplaats behalen.

    ga naar de website [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] klik op mijn foto en
    klik op de stembalk onder het bord van Maasmechelen Village " Stem nu op mij " hierbij bedank ik u reeds voor mijn stem

    Vergeet niet te sms'en naar 3111 HLA TOM en stem me zo naar de finale
    Vorige week waren er meer dan 500 stemmen per computer, met dank aan de mensen op het pelletforum voor jullie steun feest , gaan we de uitdaging aan om dat deze week te vermenigvuldigen?
    Stem me er deze week door en wie weet zal ik de eerste mannelijke finalist ooit worden voor de Healthy Life Awards 2010 in België.

    om nog meer stemmen te verzamelen
    * bij sommigen onder jullie lukt het om iedere dag te stemmen, wel doe dit dan ook aub
    * heb je je vrienden nog niet aangesproken voor deze wedstrijd, wel doe dit dan zeker deze week zodat ook zij kunnen stemmen op mij
    * stuur deze mail naar zoveel mogelijk mensen door en jou vrienden op hun beurt ook, zodat ik een zo breed mogelijk publiek kan bereiken
    * als je op het werk niet kan stemmen, stuur dan deze mail door naar je thuis en stem bij jou thuis op jou computer

    Alvast nogmaals bedankt voor jullie steun de afgelopen weken!



    groeten Tom
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty onderhoud pelletkachel en levering van pellets

    Bericht van Gast ma sep 20, 2010 3:26 pm

    Vandaag is het reeds een drukke dag geweest,
    er door met de wedstrijd en nu opnieuw stemmen verzamelen
    onderhoud is gebeurt aan de pelletkachel ( mijn raam van de kachel is in spikkels aan het komen,
    niet in de vuurzone maar errond en Broucke zal die laten vervangen (is nog onder garantie)
    goede service nietwaar
    2 paletten olymp laten thuisleveren, ik kan weer de winter doorkomen

    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Philip ma sep 20, 2010 4:30 pm

    kan niet meer stemme
    heb vandaag al gevoted ^^
    dusja zal sms worde


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van steven ma sep 20, 2010 8:33 pm

    gestemd


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Gast di sep 21, 2010 4:30 pm

    Voila nog eentje bij!!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van ann do sep 23, 2010 10:32 pm

    En nog een stem erbij!
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van steven do sep 23, 2010 10:35 pm

    ook nog eens gestemd


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Philip vr sep 24, 2010 8:02 am

    em staat eerste enne ik mot nog wachte tot maandag voor ikke weer kan stemme


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Gast za sep 25, 2010 9:16 am

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

    Ik ben door voor mijn opdracht van vorige week.

    De laatste opdracht was: " Shop 'till you drop " of in het nederlands gezegd " winkelen tot je erbij neervalt "
    Wel dat heb ik dan ook gedaan, gisteren zijn we naar Maasmechelen Village getrokken om te gaan shoppen.
    Het verslag, inclusief foto's kan je bekijken op de website.

    Mag ik aan iedereen deze week vragen om te stemmen zowel op PC als met een SMS'je of meerdere sms'jes.
    Het zal erop aankomen deze week, iedereen wil natuurlijk een felbegeerde finaleplaats behalen.

    ga naar de website [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] klik op mijn foto en
    klik op de stembalk onder het bord van Maasmechelen Village " Stem nu op mij " hierbij bedank ik u reeds voor mijn stem

    Vergeet niet te sms'en naar 3111 HLA TOM en stem me zo naar de finale
    Vorige week waren er meer dan 500 stemmen per computer, met dank aan de mensen op het pelletforum voor jullie steun feest , gaan we de uitdaging aan om dat deze week te vermenigvuldigen?
    Stem me er deze week door en wie weet zal ik de eerste mannelijke finalist ooit worden voor de Healthy Life Awards 2010 in België.

    om nog meer stemmen te verzamelen
    * bij sommigen onder jullie lukt het om iedere dag te stemmen, wel doe dit dan ook aub
    * heb je je vrienden nog niet aangesproken voor deze wedstrijd, wel doe dit dan zeker deze week zodat ook zij kunnen stemmen op mij
    * stuur deze mail naar zoveel mogelijk mensen door en jou vrienden op hun beurt ook, zodat ik een zo breed mogelijk publiek kan bereiken
    * als je op het werk niet kan stemmen, stuur dan deze mail door naar je thuis en stem bij jou thuis op jou computer

    Alvast nogmaals bedankt voor jullie steun de afgelopen weken!

    groeten Tom

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van steven za sep 25, 2010 12:05 pm

    en nog maar eens gestemd


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Gast za sep 25, 2010 8:02 pm

    Gestemd !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty jammer maar helaas

    Bericht van Gast ma sep 27, 2010 7:46 pm

    Hallo iedereen,

    Het lot heeft beslist, ik ben helaas niet door naar de finale.
    Maar ik wil jullie een allerlaatste keer van harte bedanken voor jullie steun en stem de voorbije weken.
    Ik ben natuurlijk een beetje ontgoocheld dat ik niet bij de laatste drie ben, maar ik ben toch redelijk ver geraakt
    en dat allemaal dankzij jullie steun en stemmen.

    Wie weet valt er toch nog iemand van jullie in de prijzen door de sms'jes die jullie de afgelopen weken verstuurd hebben.


    Grts Tom

    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van ann ma sep 27, 2010 7:48 pm

    Je bent inderdaad ver geraakt. Proficiat daarvoor maar vooral met je prachtig afvalresulaat bij de ww een dikke proficiat !
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Annejanne ma sep 27, 2010 9:39 pm

    Van mij ook een "dikke" proficiat en de Olympische gedachte is toch: meedoen is belangrijker dan winnen lol!


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame

    Gesponsorde inhoud


    bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale Empty Re: bedankt voor de stemmen, nog een laatste ronde en ik zit in de finale

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 9:46 am