Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Cerutti

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_lcapNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_voting_barNiks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris

Ga naar beneden 
+2
erwin
bart b
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptydi dec 06, 2011 9:47 pm

je huis zat vol rook ???

hoe is die aangesloten op de schouw ???
heb je een trekkende schouw ?? of enkel een buisje naar buiten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptydi dec 06, 2011 10:08 pm

JL,

Ik heb een korte inox schouw aan de gevel bevestigd bij levering van de kachel vorig jaar. Deze werd ook onderhouden in september 2011.

vgr
Djenko
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 07, 2011 7:38 am

wat is kort 1 meter 2 meter ?? wat staat er op die korte schouw van kapje ??
zolang je geen trekkende schouw hebt kan je rook in huis hebben

terugslag van wind in de schouw ......
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 07, 2011 9:06 am

je hebt een schouw nodig tot boven aan het dak, met een kapje op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 07, 2011 11:30 am

Uthrex
Citaat :
Bericht van Uthrex op di nov 22, 2011 3:28 pm
En gaan jullie dan ook nog vertellen wat je exact gedaan hebt of moet dat een groot geheim blijven?
Uthrex
Citaat :

steven schreef
goed dat je iets post al iemand jou geholpen heeft. het moet niet altijd negatief zijn

het negatieve is wel
problemen men komt het hier vragen ,lost men het hier op, houd men het liever voor zich zelf
mooie leden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 07, 2011 11:43 am

Nou ik kan ook melden dat ik ook de parameters heb bijgesteld en wonderbaarlijk, een goed product is nog beter geworden! Bij mij stonden bv de parameters
temp test 1 op 120
temp test 2 op 140
temp test 3 op 160
temp test 4 op 180
temp test 5 op 200

Misschien "zegt" het iets bij iemand? Nu volgens de para-lijst gezet naar 150-180-200-250-300
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 14, 2011 4:59 pm

Hier ben ik terug.
Zoals verwacht dus enkele weken nadat de kachel terug goed draaide heb ik net terug die STOP FAN CNLZ foutmelding.
Het is net gebeurt tijdens het terug aanzetten toen de ventilator op toeren komt , zoals daarvoor dus.
Als de teller terug op nul staat (uitschakelen) zal ik eens zien of de parameters wel dezelfde gebleven zijn voor die Fan en Canalisatie (die ik dus gelijk gesteld had.
Hopelijk start de kachel straks wel op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptywo dec 14, 2011 5:39 pm

De kachel is nu een 2e maal opgestart en na 15min werkt hij tog nog verder ,hopelijk blmijft de foutmelding uit .
Heb de onderkant eerst opengemaakt en met stofzuiger goed leeggemaakt ( het schijfje onderaan openmaken en leeg zuigen want er zat veel afval in al).
Ik denk van dit iedere maand zelfs al te doen ,dit is de onderhoud dat de technieker kopmt doen eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:05 pm

Vandaag de kachel juist uitgekuist . Na het starten heb ik terug STOP FAN CNLZ . Amai het houd maar niet op , ik zou de kachel beter bij het groot vuil zetten.
Enkele weken geleden had firma de Smet zelfs toen ik belde (zelfs meerdere keren gebelt) als uitleg we kontakteren U zelf terug. Wat wil dat eigenlijk zeggen we kontakteren U zelf terug ,want tot nu toe nog niks gehoord.
Ik zal zelf maar terug proberen de boel in gang te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bart b
verkoper
avatar


Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 10:57 pm

@yvan.

Hey hoe is het nu met u kachel stop fan?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bbpellets.eu
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4475
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 11:10 pm

Vandaag de kachel juist uitgekuist . Na het starten heb ik terug STOP FAN CNLZ . Amai het houd maar niet op , ik zou de kachel beter bij het groot vuil zetten.
Enkele weken geleden had firma de Smet zelfs toen ik belde (zelfs meerdere keren gebelt) als uitleg we kontakteren U zelf terug. Wat wil dat eigenlijk zeggen we kontakteren U zelf terug ,want tot nu toe nog niks gehoord.
Ik zal zelf maar terug proberen de boel in gang te krijgen.

@Yvan

Ge belt naar de firma en ge vraagt de GSM van FRANK zodat je kan afspreken met hem want hij is de technieker.
Alle andere aan de telefoon zijn tussenpersonen , en de interne comunicatie loopt daar vreselijk mank , net zoals de agenda bijhouden . Telkens ik daar ga zie ik daar meerdere bazen. Begrijpe wie kan!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris   Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niks anders dan problemen met Edilkamin Polaris
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edilkamin Polaris - niets dan problemen sinds aankoop
» Edilkamin Polaris
» Piepgeluid Edilkamin Polaris

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: