Wormschroef blokkeert Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 76 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 75 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
steven
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
pedro
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
krusty
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
Fleur
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
ss
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
jeanhup
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
Philip
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
Annejanne
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 
Maryline
Wormschroef blokkeert I_vote_lcapWormschroef blokkeert I_voting_barWormschroef blokkeert I_vote_rcap 

 

 Wormschroef blokkeert

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 8:16 pm

Hallo,

Sinds ik pelles gebruik van green energy, blokkeert de wormschroef van mijn feeling cv kachel.
Wie kan mij hierbij helpen? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 8:45 pm

hoi linda
als je wormschroef blokkeerd kan dit door stof of kleine pellets zijn
u kun de schroef demonteren normaal 4 vijzjes en de gang waar de schroef inzit eens uitkuisen met een ronde borstel
bv zo,n borstel om papflessen uit te kuisen

OPGELET STROOM UITSCHAKELEN
STEKKER UIT STOPKONTAKT HALEN

mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 8:52 pm

het kan ook zijn dat je eerst de motor van de schroef moet halen ,dit is normaal met een zeskantbout bevestigd aan de worm
daarna de worm demonteren uithalen EN KUISEN

IK HERHAAL DE STEKKER UIT HET STOPKONTAKT HALEN
mvg jl

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 8:58 pm

hallo Jl,

sinds gisteren hebben we dat al 3x gedaan, dan brandt ze een tijdje. Ik denk dat de pellts meer warmte geven en dat er een soort veiligheid, de schroef doet uitvallen ofwel zijn de pellets zo hard, dat de kleine stukjes de schroef blokeren.

linda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 9:09 pm

gebruik je zakken pellets
of een voorraadtank ?
indien zakken gebruikt kan je eventueel de zakken zeven met een zeef zodat de hele kleine stukken erdoor vallen
en dan eens kijken of dit nog gebeurd
een zeef kan je gemakkelijk zelf maken met vier stevige plankjes en bv fijne tuindraad

wel een beetje werk om te zeven
maar zo kan je dingen uitsluiten bv blokkage van kleine pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 9:15 pm

Linda2 schreef:
hallo Jl,

sinds gisteren hebben we dat al 3x gedaan, dan brandt ze een tijdje. Ik denk dat de pellts meer warmte geven en dat er een soort veiligheid, de schroef doet uitvallen ofwel zijn de pellets zo hard, dat de kleine stukjes de schroef blokeren.

linda



volgens jou uitleg lijkt het mij wel of er door warmte -metaal uitzetting is- waardoor het bovenvermelde zich voordoet.



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyma nov 01, 2010 9:22 pm

probeer eens andere pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptydi nov 02, 2010 9:44 am

regelmatig kuisen is vaak de oplossing, stofzuigen na alle pellets op te laten branden of ze er eigenhandig helemaal uithalen en dan de stofzuiger op de schroef richten langs de onder en bovenkant...het helpt om de 2 maanden toch eens te doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Bedankt voor de info   Wormschroef blokkeert Emptywo nov 03, 2010 9:22 pm

Hallo,

Iedereen bedankt voor de info. Vandaag hebben we voor de 4de keer de schroef leeg gemaakt. Alles netjes gekuist en ander pellets ingedaan. De kachel brandt nu een paar uurtjes, het wordt afwachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptydo nov 04, 2010 8:32 am

Linda2 schreef:
Hallo,

Iedereen bedankt voor de info. Vandaag hebben we voor de 4de keer de schroef leeg gemaakt. Alles netjes gekuist en ander pellets ingedaan. De kachel brandt nu een paar uurtjes, het wordt afwachten!



ik heb mijn pelletvoorraadbak nog nooit leeggemaakt laat staan waar het wormwiel zit,ik kuis maar juist binnenin de kachel en de warmtewisselaar
zodoende denk ik wel dat jij met een mechanisch probleem zit van het wormwiel of wormmotor.hou ons op de hoogte linda



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 4:00 pm


Hallo,

De kachel heeft met andere pellets 3 dagen gebrand. Vandaag was het zover no fire. Dus ligt hetnietaan de pellets van Green energy en was het louter toeval dat dit probleem toen begonnen is.

Groetjes,
Linda
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 4:14 pm

en wat zegt je installateur, er is toch nog zoiets als garantie albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 4:30 pm

Geen kontact meer mee. Ik heb brand gehad door een slechte installatie (volgens de experts)ik heb hem toen meerdere malen gebeld en zelf de experten hebben verschillende afspraken met hem gemaakt en hij is nooit komen kijken, zelfs nog geen telefoontje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 4:55 pm

Contacteer dan toch gewoon de importeur!?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 5:01 pm

heb ik juist gedaan (gerrtiz pierre)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 5:12 pm

Serieuze firma denk ik, komt wel in orde! tof
Succes.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyza nov 06, 2010 5:57 pm

Linda2 schreef:
Geen kontact meer mee. Ik heb brand gehad door een slechte installatie (volgens de experts)ik heb hem toen meerdere malen gebeld en zelf de experten hebben verschillende afspraken met hem gemaakt en hij is nooit komen kijken, zelfs nog geen telefoontje.



linda2

kan je daar wat dieper op ingaan ,althans over het brandje,we leren er steeds iets uit,hoe het niet moet.


gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyzo nov 21, 2010 6:59 pm

Fleur,

De installateur had gewoon een enkelwandige buis door een houte plafond gestoken, die dan uitgaf in een potten schouw en dan opgespoten met schuim. Gevolg, plafond heeft vuur gevat. Tijdens de installatie vroeg ik hem nog of dit wel ok was. waarop hij zij dat het volledig volgens de regels van de kunst was gedaan. De experts hebben hem wel in het ongelijk gesteld.

Groetjes
Linda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyzo nov 21, 2010 7:17 pm

Linda2 schreef:
Fleur,

De installateur had gewoon een enkelwandige buis door een houte plafond gestoken, die dan uitgaf in een potten schouw en dan opgespoten met schuim. Gevolg, plafond heeft vuur gevat. Tijdens de installatie vroeg ik hem nog of dit wel ok was. waarop hij zij dat het volledig volgens de regels van de kunst was gedaan. De experts hebben hem wel in het ongelijk gesteld.

Groetjes
Linda


linda
hoe moet dit nu verder ,hopelijk krijg je een goede vergoeding voor al jou miserie ,wie doet nu zoiets.



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Emptyzo nov 21, 2010 7:37 pm

Fleur,

dit is ondertussen opgelost en hersteld, we hebben geluk gehad dat we thuis waren en de brand hebben we zelf kunnen blussen. de brandweer is wel langs geweest maar de klus was geklaard. We hebben dan een seizoen kunnen stoken zonder problemen, tot voor een paar weken. hopelijk is het probleem van de wormschroef nu ook opgelost, want woensdag hebben ze de motor vervangen van de schroef, deze zou niet meer sterk genoeg geweest zijn. Nu brandt de kachel terug van woensdag, hopelijk zijn we nu wat gerust en kunnen wat genieten van de gezellige warmte!

groetjes
linda
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wormschroef blokkeert Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wormschroef blokkeert   Wormschroef blokkeert Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wormschroef blokkeert
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verwijderen wormschroef Edilkamin Funny
» vast lopen wormschroef
» Piazzetta P962 - Zoemen wormschroef

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: