Deksel van waterreservoir los Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

gaspar1000

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
steven
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
pedro
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
krusty
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
Fleur
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
ss
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
jeanhup
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
Philip
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
Annejanne
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 
Maryline
Deksel van waterreservoir los I_vote_lcapDeksel van waterreservoir los I_voting_barDeksel van waterreservoir los I_vote_rcap 

 

 Deksel van waterreservoir los

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
spydi
Pellet
Pellet
spydi


Man Aantal berichten : 90
Leeftijd : 53
Registration date : 04-01-10

Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Emptyma nov 08, 2010 11:15 pm

goede avond allen,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Artel pelletkachel,nou hebben wij hem vanmiddag neer gezet maar het plaatje van het water reservoir ligt echt los en past niet echt mooi,

Iemand een idee of dit zo hoort of kan er misschien een fout dekseltje bij zitten (lijkt me sterk omdat alles nieuw uit de doos komt)

Morgen is de grote dag van het ontsteken !!!

groetjes Friedrich
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Emptydi nov 09, 2010 8:06 am

zend ff een PM naar jeanhup verdeler van artel
die zal je wel kunne helpen met info daaromtrent
alsook kan hij hier reageren ^^

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Emptydi nov 09, 2010 11:01 am

spydi schreef:
goede avond allen,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Artel pelletkachel,nou hebben wij hem vanmiddag neer gezet maar het plaatje van het water reservoir ligt echt los en past niet echt mooi,

Iemand een idee of dit zo hoort of kan er misschien een fout dekseltje bij zitten (lijkt me sterk omdat alles nieuw uit de doos komt)

Morgen is de grote dag van het ontsteken !!!

groetjes Friedrich

hallo Friedrich

bij die van mij moest ik hem aan de onderkant van de bovenkant vast schoeven met twee boutjes

gr henk heel happy
Terug naar boven Ga naar beneden
spydi
Pellet
Pellet
spydi


Man Aantal berichten : 90
Leeftijd : 53
Registration date : 04-01-10

Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Emptywo nov 10, 2010 1:49 am

henkrubber schreef:
spydi schreef:
goede avond allen,

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een Artel pelletkachel,nou hebben wij hem vanmiddag neer gezet maar het plaatje van het water reservoir ligt echt los en past niet echt mooi,

Iemand een idee of dit zo hoort of kan er misschien een fout dekseltje bij zitten (lijkt me sterk omdat alles nieuw uit de doos komt)

Morgen is de grote dag van het ontsteken !!!

groetjes Friedrich

hallo Friedrich

bij die van mij moest ik hem aan de onderkant van de bovenkant vast schoeven met twee boutjes

gr henk heel happy

hallo Henk,

Dat heb Ik ook al gedaan met de deksel van de pellet voorraadtank,maar het gaat mij om de keramieken deksel aan de voorkant waar het water bakje onder zit,die vind ik zo ruim en los er op zitten.

groet Friedrich
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Emptywo nov 10, 2010 8:44 am

Hoi Friedrich,

De keramische plaat bovenop mag een paar mm speling aan alle kanten hebben (je moet hem er makkelijk uit kunnen 'peuteren') en moet verder gewoon vlak en stabiel liggen.

Parameters heb ik je net via PM verzonden.

Je kunt echter ook zelf je fabrieksinstellingen terugzetten door bij UT04 naar o0 (oo-nul) te gaan en daar op SET te drukken. Als deze parameter niet bestaat kom je waarschijnlijk dingen als 12-0 12-1 etc tegen. Door op de juiste te drukken worden bepaalde fabrieksvoorinstellingen geladen. Welke je moet hebben kun je zien als je de kachel even helemaal uitzet (schakelaar achterop) en weer aanzet. Dan komt de huidige geladen versie even in het display te staan.

Succes!

Jean
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
Gesponsorde inhoud





Deksel van waterreservoir los Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deksel van waterreservoir los   Deksel van waterreservoir los Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deksel van waterreservoir los
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deksel op betonnen trekpotten schouw
» Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: