Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Bernd

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
steven
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
pedro
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
krusty
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
Fleur
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
ss
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
jeanhup
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
Philip
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
Annejanne
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 
Maryline
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_lcapInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_voting_barInstallateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! I_vote_rcap 

 

 Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! Empty
BerichtOnderwerp: Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan!   Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! Emptydo okt 30, 2014 8:49 pm

IK was dus in Brico Geraardsbergen die 500 m voor mijn moeder gelegen is, en aangezien tegen sluitingstijd was ik effe binnen om 10 zakjes woodox mee te doen .Tijdens het wachten want de bankcontact was niet van de rapste , zeg ik tegen de verkoopster lachend " Ik ga ze eens testen want er zijn klachten""

ZIJ:Jaja het zijn nochtans goei want ik gebruik ze ook .
IK:  aja heb de gij ook een pelletkachel?
ZIJ:ja , al 2 jaar ........(maar het merk kon ze  zich niet direct herinneren) Zeker geen MCZ !!
IK: Gekocht waar ? 
ZIJ: Bij Raoul in Lierde!
IK: En ben je tevreden van de installateur, want er zitten nogal wat cowboys tussen?
ZIJ: Jaja......(zeer overtuigend) .. en ik heb nog geen herstellingen gehad! 
IK: Als je ze al 2 jaar hebt , heb je dan ook al eens een groot onderhoud laten doen, want da kost rond de 140/150 €
ZIJ: ja ,eind vorige winter  en da koste mij 90 € affraid
IK:  Dan is het toch nog geen dure vogel ....Wat heeft hij dan gedaan?
ZIJ: Gestofzuigd en de zijkanten afgepakt, op een goed half uurken was hij weg !
IK: (zeg lachend )  ""Dan heeft hij het T stuk toch niet uitgekuist""!
ZIJ: Da moet niet uitgekuist worden want de asse valt er uit en ik zet daar een emmerken onder want anders wordt mijn plein vuil . lol!
 Mijne mond valt open van t'verschieten. affraid
IK: Dat deksel moet er op voor de properheid maar ook voor de goeien trek in de pijp, dus gij brand constant zonder deksel op het T-stuk?
ZIJ: JA , 
IK En brand uw kachel dan goe ?
ZIJ: ja
IK: Zet dat potteken  er maar direct op want ge kunt ook CO binnenkrijgen als de wind er in blaast, en als ge mij niet geloofd neem inlichtingen bij de invoerder ,die zal nie content zijn! niet goed

Ondertussen kwam nog een achtergebleven klant meeluisteren en maakte ik haar attent op het bestaan van het forum om mijn uitleg te bevestigen.

Daaaag, merci, tot de volgende keer .......(ik zal binnen 2 weken nog eens teruggaan voor het vervolg)

Ik had nochtans van deze installateur al enkele goei comments gehoord !!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan!   Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan! Emptydo okt 30, 2014 9:05 pm

het is simpel: zonder dop geeft valse trek. de schouw moet gasdicht zijn, dus dop erop.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Installateur plaatst T-stuk zonder deksel onderaan!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke merken hebben onderaan verwarmingslucht
» deksel op betonnen trekpotten schouw
» palazetti multifire 45 - hoog verbruik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: