1)Het vroegere probleem betreft na 2 telefoons het niet terug bellen voor afspraak is opgelost en berust op het niet functioneren van een bediende (niet noteren van gemaakte afspraken)...Hij krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!!
2)Veel stofzuigwerk en demonteren van de ventilator en T stuk. We hebben samen het ganse menu doorlopen en alles bleek zeer goed te staan dank zij.......mijzelf!!
3)Wat betreft de roetaanslag op de venster, naargelang de soort pellets meer of minder........dat kun je nooit 100% vermijden.En daar zullen we moeten leren mee leven!!
4)1,5 uur werk , dichtingen waren nog goed , verder geen enkel probleem en heb geen commentaar op het
totaalbedrag!
5)Ik heb dus goed mijn ogen opengedaan en stel vast,nu ik het eens gezien heb,voor de volgende
keer .... DIT KAN IK OOK andere reparaties moeten eerst bekeken worden , maar eventueel vervangen van
gloeikaars of dichtingen moet mogelijk zijn!
6)In bijlage de factuur
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
7)We hebben o.a. ook over plosplan gesproken die nu terug van normale kwaliteit zouden zijn.
- Maar hij werd ook niet verwittigd van de 14 kg zakken
-Het probleem van de massaal slechts pellets van eind verleden jaar zou liggen aan .......door de grote vraag
en onvoldoende eigen zagemeel heeft plosplan massaal zagemeel zitten kopen waar ze het maar konden krijgen
, maar ook bij laminaatfabrikanten en heeft dus veel brol ongewild verwerkt.
Hij verklaarde veel palletten terug te hebben gestuurd
Dit laatste wist ik al maar ik wou de verklaring van een ander eens toetsen !!!
De kerk staat terug in het midden !