ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_lcapventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_voting_barventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 ventilator valt uit bij Edilkamin Iris

Ga naar beneden 
+2
erwin
kempenaar
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32177
Registration date : 15-02-10

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptyma dec 13, 2010 8:58 pm

onder garantie normaal niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 5:12 am

nee vorige keer toen ze de motor vervingen hebben ze ook niets aangerekend mvg zorro
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 9:02 am

Wel raar dat het de importeur is die moet langskomen en niet de verkoper!!!??

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 9:06 am

pedro schreef:
Wel raar dat het de importeur is die moet langskomen en niet de verkoper!!!??

Beste Pedro,

Dat is niet zo abnormaal, nu vallen alle kosten onder de fabrieksgarantie en anders zijn de uurlonen ten laste van de verdeler. Dit wordt bij meerdere merken op deze manier gedaan.
Stel: een technieker heeft 1.5u werk voor de ventilator te vervangen, hierbij komen de verplaatsingskosten en uren nodig voor de verplaatsing. Laat ons stellen 2 x een half uur. Dan kom je op 2.5u aan 40€/uur wat dus 100€ gemaakte onkosten maakt voor de verdeler. Logisch dat hij dan opteert de importeur langs te sturen want die 100€ kan je daarna uiteraard vergeten.

groeten,

Nicky
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 9:16 am

Mja,kan goed zijn,mar toch vind ik da nie normaal?!De verkoper moet zich dus van niks meer aantrekken,verkopen ,installeren en 2j garantie geven waarvoor hij zelf nie instaat?!Als ik hier een probleem heb,dan stuurt de verkoper één van zijn mannen om het op te lossen,en zo hoort da ook te zijn volgens mij.

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 9:32 am

ik weet dat onder garantie valt ;het onderdeel + fabriekstijd om dit onderdeel te vervangen = dit krijgt de daeler terugbetaald
verplaatsing is de goedwil van de verkoper en daar wringt het schoentje.
ik heb momenteel een storing aan de kachel ,juist voor de garantie ten einde is,de verkoper wacht momenteel om te komen (waarschijnlijk om de garantie niet te moeten geven)
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 11:49 am

Fleur,

als je het probleem meldt als de kachel in garantie is,dan kan de installateur dr nie onder uit!!!??

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 61
Registration date : 29-11-10

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 11:58 am

fleur schreef:
ik weet dat onder garantie valt ;het onderdeel + fabriekstijd om dit onderdeel te vervangen = dit krijgt de daeler terugbetaald
verplaatsing is de goedwil van de verkoper en daar wringt het schoentje.
ik heb momenteel een storing aan de kachel ,juist voor de garantie ten einde is,de verkoper wacht momenteel om te komen (waarschijnlijk om de garantie niet te moeten geven)

wie is dat ??? gaan we zeker al niet meer langs dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 12:04 pm

getekend schrijven zenden
dan heb je een bewijs dat je kachel defect was voor het einde van de garantiedatum contacteer dan de e invoerder en kan je toestel alsnog onder garantie herstelt worden

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 12:42 pm

pedro schreef:
Mja,kan goed zijn,mar toch vind ik da nie normaal?!De verkoper moet zich dus van niks meer aantrekken,verkopen ,installeren en 2j garantie geven waarvoor hij zelf nie instaat?!Als ik hier een probleem heb,dan stuurt de verkoper één van zijn mannen om het op te lossen,en zo hoort da ook te zijn volgens mij.

Beste,

Niks van aantrekken zal ik zeker niet zeggen. Het is ook dikwijls zo dat ik terug ga voor de herstellingen te doen maar uiteindelijk kan je het draaien en keren zoals je zelf wil, je snijdt in je eigen vingers. Als ik alle onderdelen hier heb ligt me daar niets aan maar als ik daar ook nog voor moet lopen stuur ik ook de technische dienst van de fabrikant. Feit is en blijft dat dit dan van je verdienste afgaat, en een factuur opsturen naar de importeur hoef je uiteraard niet te doen. Misschien wel eens iets om te bespreken met mijn verdelers.
Er wordt wel verwacht dat iemand van onze firma erbij is tijdens een herstelling. Probleem is dat wij de onderdelen altijd moeten voorschieten ondanks het feit dat het 90% van de tijd garantiegevallen betreft.

Groeten,

Nicky
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Emptydi dec 14, 2010 1:04 pm

Philip schreef:
getekend schrijven zenden
dan heb je een bewijs dat je kachel defect was voor het einde van de garantiedatum contacteer dan de e invoerder en kan je toestel alsnog onder garantie herstelt worden




fhilip
als ik mij daar moet mee bezighouden ben ik ver van huis ,zij hebben de macht van het geld en de beste advocaten,onderhandelen en geduld is de beste methode.
ik heb reeds eind november de invoerder op de hoogte gesteld ,begin december liep de garantie ten einde.
voorlopig heb ik nog niets gehoord ,hun werkorderboek zal waarschijnlijk vol staan ,maar ik vraag mij dan ook af wat dit zal betekenen als ik eens een serieus defekt zal hebben .
voorlopig ga ik nog geen stenen werpen en ik heb veel geduld,het euvel aan de kachel is de verbinding tussen afstandsbediening en de kachel die het soms laat afweten.volgens de mekenieker ligt de oorzaak bij de kachel.
ik hou jullie verder op de hoogte


maar we dwalen terug af.....on-topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ventilator valt uit bij Edilkamin Iris   ventilator valt uit bij Edilkamin Iris - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ventilator valt uit bij Edilkamin Iris
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Edilkamin Lilia plus ventilator valt uit.
» edilkamin iris plus ventilator blijft draaien
»  Hulp Edilkamin Iris Plus vs iris Up

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: