Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+4
wavado
pedro
ZaurusUser
steven
8 plaatsers

    nieuw

    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 4:00 pm

    ben nieuw , en heb nog geen pelletkachel ik ben wel van plan er één aan te schaffen , dit forum tegen gekomen met het zoeken op het wereldweide net , hier al veel aan het lezen geweest en al zeer veel te weten gekomen , nu reeds 4 mails gestuurd naar firma's in belgie om meer info te verkrijgen over de pelletkachel maar blijkbaar verkopen ze niet graag want antwoorden doen ze niet Evil or Very Mad denk dat ik om meer te weten te komen het best hier op het forum wat rondneus alleen één probleem waar koop ik dan best een kachel als deze firma's al niet reageren op een mail hoe zijn ze dan kwestie hun service Question
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 4:08 pm

    Welkom op het pelletforum
    Niet te vlug oordelen of veroordelen, voor de sector is het nu de drukste periode! Dus misschien niet de interessanste tijd om info per mail te bekomen. Hier op het forum vind je gebruikers (al dan niet ervaren), technici, verkopers en ook importeurs...Dus, vraag maar raak...
    Groeten,
    ss kampvuur
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 4:16 pm

    alvast bedankt voor de welkom ,het is nu niet zo dat ik nu pas mails verstuurd heb alleen wacht ik bv : van een bepaalde firma al 2 maand op antwoord en heb deze reeds 3x een mail gestuurd maar ik trek mijn conclusie hier uit en vermoed dat ik wel een deftige dealer zal vinden hier op het forum
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van steven wo nov 17, 2010 4:25 pm

    Medion,

    Langs gaan in een winkel


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 4:32 pm

    Medion;

    Je kunt hier al beginnen:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 5:27 pm

    de meeste winkels in de geburen werken op afspraak en ik heb er spijtig genoeg door het niet antwoorden geen vertrouwen meer in , welke firma's raden jullie me aan omgeving antwerpen , rika kachels hebben mijn voorkeur maar ben ook bereid andere een kans te geven
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 5:37 pm

    Medion, hier moet je zijn en dit is een heel betrouwbare firma:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Zeg nu niet dat je hun ook al een mail stuurde???
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast wo nov 17, 2010 6:23 pm

    @ SS , nee nee nog geen mail gestuurd zal ze eens contacteren of ze eens langs willen komen nogmaals bedankt
    ZaurusUser
    ZaurusUser
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 141
    Leeftijd : 56
    Registration date : 28-12-09

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van ZaurusUser wo nov 17, 2010 9:15 pm

    ss schreef:Medion, hier moet je zijn en dit is een heel betrouwbare firma:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Zeg nu niet dat je hun ook al een mail stuurde???
    Stroomop is volgens mijn info importeur, ik weet niet of zij ook rechtstreeks aan particulieren verkopen.


    _________________
    Rika Topo
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4751
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van pedro wo nov 17, 2010 10:06 pm

    Stroomop verkoopt wel degelijk aan particulieren,hebn trouwens een toonzaal met diverse modellen!Begin dit jaar zijn we met enkele leden van het pelletforum bij Stroomop langsgeweest voor een infosessie omtrent pellets.
    Ben dr 200% zeker van dat je bij Stroomop aan het juiste adres bent.Trouwens ook les gekregen van de zaakvoerder(Ludwig) bij de pelletopleiding in Syntra.

    Qua vragen en mogelijkheden zit je ook hier zeker goed!


    Grtz,
    Pedro

    En welkom op het forum trouwens pelletforum


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    avatar
    wavado
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 54
    Leeftijd : 66
    Registration date : 03-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van wavado wo nov 17, 2010 10:59 pm

    Medion
    Ik heb nu 3 weken mijn Rika Revo en ben heel tevreden over de informatie die ik bij energieconcepten(Arendonk) gekregen heb van Wim voor men aankoop maar ook vooral daarna.




    _________________
    Rika Revo October 2010
    avatar
    atlasgust
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 100
    Leeftijd : 80
    Registration date : 01-01-09

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van atlasgust wo nov 17, 2010 11:13 pm

    Ben ook Hoderd procent tevreden van energieconcepten en de invoerder Stroomop,mischien iets duurder maar je krijgt waar voor je geld
    En heb Wim de technieker ook gehad. groetjes
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van steven wo nov 17, 2010 11:46 pm

    Wim komt soms kijken op het forum. Zij verkopen zeker aan particulieren


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast do nov 18, 2010 11:30 am

    Ze kunnen je ook een betrouwbare Rika-dealer in je buurt opgeven he!
    Maar eerlijke en juiste info krijg je daar zeker. Vorig jaar had ik daar een uiterst vriendelijk en goed contact mee, maar ik koos uiteindelijk voor een Saey Neema omdat die toch hetzelfde was als de Rika Rio en ik een uitstekende Saey-dealer dicht in de buurt had. Maar ik kan de importeur "Stroomop" aan iedereen aanbevelen.
    Een andere link van Saey : [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Via Saey kun je de Saey- (idem als Rika) en Superior- (Italiaans) dealers vinden
    Groeten,
    ss kampvuur
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast do dec 23, 2010 11:39 pm

    hallo allemaal , er is eventjes wat tijd over gegaan sinds ik voor de eerste keer het forum raadpleegde , nu is het zover gisteren hebben ze de 2 rika's geleverd het is een memo voor de zolder geworden en een topo voor de living , branden doen ze nog niet moet nog een gat kappen in de buitenmuur , ik hoop dat dit weekend te doen als het weer het toelaat , zit nog eventjes na te denken over hoe ik die topo van zijn pallet moet pakken ??? want hij weegt geweldig zwaar de memo viel erg mee om van de pallet te pakken . Om hem naar zolder te krijgen heb ik wel gevloekt al goed dat ik een steekkarretje in huis had , ik heb hem hierop vast gebonden en dan trekken en nog eens trekken tree voor tree omhoog maar t'is gelukt , met de topo is het andere kak pffff dat ding is echt zwaar ik ga er nog eens een nachtje over slapen hoe ik die van zijn pallet ga nemen , pellets heb ik in de makro gekocht deze stonden daar juist in ster aanbieding hoop dat deze goed van kwaliteit zijn ?? ze zijn in ieder geval din +
    avatar
    wavado
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 54
    Leeftijd : 66
    Registration date : 03-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van wavado vr dec 24, 2010 12:27 am

    Proficiat met je 2 aankopen medion,wens je veel succes hiermee.
    Is de topo al geen stuk lichter in gewicht zonder de speksteen,zodat je die ook met de steekkar kan binnenrijden op gelijkvloers en achteraf de spekstenen monteren.Met mijne revo is dat zo gelukt.Misschien oprijplanken of balkjes voor de pallet leggen scratch
    Mag ik je vragen welke dealer je nu gevonden hebt?


    _________________
    Rika Revo October 2010
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast vr dec 24, 2010 12:49 am

    @wavado , ja zonder de speksteen is hij inderdaad al wat lichter maar dan weegt hij nog een kleine 170 kg , nu binnen rijden hoeft niet meer heb topo tesamen met de pallet binnen geschoven tot in de living , ik ga morgen de spekstenen verwijderen en daarna hem proberen van de pallet te heffen , ga s'morgens spek met eieren eten Smile , de dealer is de firma Wida B.V.B.A /Grote Baan 101 / 9120 / melsele , tot hiertoe zeer tevreden van , ik kan natuurlijk niks zeggen over een eventuele service ofzo bij eventuele problemen enkel kan ik u mededelen dat het contact met Danny en Jean-Pierre zeer goed was kwestie uitleg , behulpzaamheid enz... , tot hiertoe enkel topservice , hopelijk blijft dit zo maar ik heb er toch veel vertrouwen in
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast vr dec 24, 2010 12:46 pm

    medion5025 schreef:@wavado , ja zonder de speksteen is hij inderdaad al wat lichter maar dan weegt hij nog een kleine 170 kg , nu binnen rijden hoeft niet meer heb topo tesamen met de pallet binnen geschoven tot in de living , ik ga morgen de spekstenen verwijderen en daarna hem proberen van de pallet te heffen , ga s'morgens spek met eieren eten Smile , de dealer is de firma Wida B.V.B.A /Grote Baan 101 / 9120 / melsele , tot hiertoe zeer tevreden van , ik kan natuurlijk niks zeggen over een eventuele service ofzo bij eventuele problemen enkel kan ik u mededelen dat het contact met Danny en Jean-Pierre zeer goed was kwestie uitleg , behulpzaamheid enz... , tot hiertoe enkel topservice , hopelijk blijft dit zo maar ik heb er toch veel vertrouwen in

    Vooraleerst proficiat met deze prachtige toestellen. Heb zelf een Rika Como en kan het merk Rika zeker aanraden.sunny

    Wat ik evenwel niet kan begrijpen.Je geeft een bom geld uit aan de leverancier.(topo + memo mischien wel 5500 euro) Indien je met de leverancier een afspraak maakt dat je het schouwgat klaar maakt dat hij voor een kleine vergoeding (100 of zelfs tot 200 euro) helpt de kachels op zijn plaats zet.
    Nu heb je nog het risico dat je schade hebt terwijl hij daar een verzekering aan derden voor heeft.Sorry ik kan dit niet begrijpen. klop
    Ik hoop voor jou dat alles op zijn plaats komt en wens je een warme kerst santa
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van ss vr dec 24, 2010 12:53 pm

    Filip slot schreef:
    medion5025 schreef:@wavado , ja zonder de speksteen is hij inderdaad al wat lichter maar dan weegt hij nog een kleine 170 kg , nu binnen rijden hoeft niet meer heb topo tesamen met de pallet binnen geschoven tot in de living , ik ga morgen de spekstenen verwijderen en daarna hem proberen van de pallet te heffen , ga s'morgens spek met eieren eten Smile , de dealer is de firma Wida B.V.B.A /Grote Baan 101 / 9120 / melsele , tot hiertoe zeer tevreden van , ik kan natuurlijk niks zeggen over een eventuele service ofzo bij eventuele problemen enkel kan ik u mededelen dat het contact met Danny en Jean-Pierre zeer goed was kwestie uitleg , behulpzaamheid enz... , tot hiertoe enkel topservice , hopelijk blijft dit zo maar ik heb er toch veel vertrouwen in

    Vooraleerst proficiat met deze prachtige toestellen. Heb zelf een Rika Como en kan het merk Rika zeker aanraden.sunny

    Wat ik evenwel niet kan begrijpen.Je geeft een bom geld uit aan de leverancier.(topo + memo mischien wel 5500 euro) Indien je met de leverancier een afspraak maakt dat je het schouwgat klaar maakt dat hij voor een kleine vergoeding (100 of zelfs tot 200 euro) helpt de kachels op zijn plaats zet.
    Nu heb je nog het risico dat je schade hebt terwijl hij daar een verzekering aan derden voor heeft.Sorry ik kan dit niet begrijpen. klop
    Ik hoop voor jou dat alles op zijn plaats komt en wens je een warme kerst santa

    PROFICIAT MET DE AANKOOP, inderdaad een uitstekende keuze en met de Topo haal je een prachtige kachel in huis, beide kachels zijn TOP!.
    Maar ik sluit mij aan bij de opmerking van Filip! Met alle respect, maar hoe haal je het in je hoofd om die zware klus alleen te klaren? zot Ik wens je alvast veel succes en bovenal veel moed!
    Groeten,
    ss
    kampvuur
    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast vr dec 24, 2010 2:23 pm

    medion5025 schreef:ben nieuw , en heb nog geen pelletkachel ik ben wel van plan er één aan te schaffen , dit forum tegen gekomen met het zoeken op het wereldweide net , hier al veel aan het lezen geweest en al zeer veel te weten gekomen , nu reeds 4 mails gestuurd naar firma's in belgie om meer info te verkrijgen over de pelletkachel maar blijkbaar verkopen ze niet graag want antwoorden doen ze niet Evil or Very Mad denk dat ik om meer te weten te komen het best hier op het forum wat rondneus alleen één probleem waar koop ik dan best een kachel als deze firma's al niet reageren op een mail hoe zijn ze dan kwestie hun service Question

    Langsgaan in een winkel levert u meer info op dan via mail. Je moet niet enkel het product zien dat je gaat kopen maar ook de firma. Zeker bij pelletkachels is het aan te raden eens te gaan navragen hoe de na service is. Via dit forum kan je je goed voorbereiden Wink

    edit: proficiat met de aankoop.
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Annejanne vr dec 24, 2010 2:32 pm

    Proficiat met je aankoop! Hopelijk heb je flink wat korting gekregen als je toch alles zelf moet doen tof


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    cuypersmarc
    cuypersmarc
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 274
    Leeftijd : 60
    Registration date : 29-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van cuypersmarc vr dec 24, 2010 3:17 pm

    dit staat te lezen op de site van stroomop


    Stroomop is importeur van RIKA houtkachels en pelletkachels in België.
    Stroomop verkoopt niet rechtstreeks aan particulieren, maar werkt met een netwerk van kachelhandelaars.
    Contacteer ons (of de distributeur voor uw regio) voor een kachelhandelaar in uw buurt.

    en service ?? ik heb reeds een 3weken geleden iets gevraagd aan een zekere wim daar, en neen geen moeilijke vraag antwoord is ingesneeuwd denk ik.
    en heb het zelfde bericht ook daar gestuurd naar nog een ander contact van stroomop.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van ss vr dec 24, 2010 3:54 pm

    cuypersmarc schreef:dit staat te lezen op de site van stroomop


    Stroomop is importeur van RIKA houtkachels en pelletkachels in België.
    Stroomop verkoopt niet rechtstreeks aan particulieren, maar werkt met een netwerk van kachelhandelaars.
    Contacteer ons (of de distributeur voor uw regio) voor een kachelhandelaar in uw buurt.

    en service ?? ik heb reeds een 3weken geleden iets gevraagd aan een zekere wim daar, en neen geen moeilijke vraag antwoord is ingesneeuwd denk ik.
    en heb het zelfde bericht ook daar gestuurd naar nog een ander contact van stroomop.

    Marc, Stroomop is een zeer betrouwbare firma, maar het is momenteel voor die mensen wel onmogelijk druk. Ik vermoed dat, als je vraag niet van levensbelang is, je later wel reactie op je vraag zult krijgen. Anders eens proberen via telefoon!
    Groeten en Prettige Kerst,
    ss
    kampvuur

    Anonymous
    Gast
    Gast


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gast vr dec 24, 2010 5:46 pm

    voor diegene die niet begrijpen waarom ik de topo en memo zelf plaats , punt 1 : veel te veel verbouwingen nog te doen in huis , punt 2 : prijskaartje zit nu al hoog genoeg , punt 3 : mijn poten staan niet alletwee links , punt 4 : fantastische korting gekregen , daardoor wel zelf plaatsen , punt 5 : wat je zelf doet doe je meestal beter , punt 6 : als ik het gat al gekapt zou hebben zat ik reeds 2 weken met dit gat , want de kachels zijn 2 weken te laat geleverd door omstandigheden , punt 7 : we kweken raskatten en deze zouden kunnen ontsnappen door het gat , punt 8 : ik had nog geen juiste maten waar het te maken gat moest komen , moet ik nog verder doen met puntjes , neen t'is vooral de grote korting die het gedaan heeft , ga hiervoor mijn dealer verder niet in de problemen mee brengen maar het is de moeite


    Laatst aangepast door medion5025 op vr dec 24, 2010 5:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van ss vr dec 24, 2010 5:52 pm

    Tuurlijk begrijpen we het, maar breek je rug niet en veel courage, ik heb er verdomd veel respect voor!
    Laat iets weten als alles werkt! En forceer je niet.
    Groeten,
    ss

    Gesponsorde inhoud


     nieuw  Empty Re: nieuw

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -
      » Nieuw!
      » Nieuw
      » Nieuw

      Het is nu zo apr 28, 2024 4:41 am