Welke kachel kopen? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 23 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Welke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_lcapWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_voting_barWelke kachel kopen? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Welke kachel kopen?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 2085
Registration date : 22-11-10

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 4:16 pm

JL, je bent een kerel naar mijn hart, ik heb ook glazen deuren...Inderdaad "DE" oplossing (had mijn eigenste deuren vergeten).
Dus, glazen deur(en) en het "Nicky" systeem en de zaak is opgelost. Alleen nog ergens een voorraadkamer voor de pellets???
In ieder geval acuumulatoren is zowat de minst comfortabele vorm van verwarmen, als je warmte nodig hebt is ze er niet en als je ze niet nodig hebt dan heb je ze op overschot, ook kwestie van gezelligheid zal de pelletkachel veel hoger scoren.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 4:21 pm

ss schreef:
JL, je bent een kerel naar mijn hart, ik heb ook glazen deuren...Inderdaad "DE" oplossing (had mijn eigenste deuren vergeten).
Dus, glazen deur(en) en het "Nicky" systeem en de zaak is opgelost. Alleen nog ergens een voorraadkamer voor de pellets???
In ieder geval acuumulatoren is zowat de minst comfortabele vorm van verwarmen, als je warmte nodig hebt is ze er niet en als je ze niet nodig hebt dan heb je ze op overschot, ook kwestie van gezelligheid zal de pelletkachel veel hoger scoren.
Groeten,
ss
lol!
tis al ni moeilijk
gewoon efkes logisch nadenken feest
he SS Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 6:17 pm

En welk merk/model stellen jullie dan voor?
Want ik neem aan dat er goede, minder goede en heel goede zijn? Question
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 6:26 pm

Het voorstel van Nicky lijkt mij uitstekend, als je iets doet aan die ontbrekende binnendeuren... Maar die Edilkamin lijkt mij een prima keuze, keuze zat in de toestellen met kanalisatie...
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 6:33 pm

Tussen haakjes, er zijn veel goede merken, maar ook veel prijsverschillen...
Ga in ieder geval voor een zware degelijke kachel met een hoop gietijzer in verwerkt en betrouwbare Europese electronica. Ik zit in de "electronica" en ik kan je verzekeren dat er Chinees en...Chinees is!!!! Maar een betrouwbare verkoper kan je hier beter in/voorlichten er daarvan zitten er enkele op het forum, in dit topic kwam er al eentje naar voren...
Groeten en succes met de zoektocht...
ss kampvuur


Laatst aangepast door ss op di nov 30, 2010 6:40 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tikfout)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 6:53 pm

Hey ss, niet TE negatief over accum's hé want hetzelfde verschijnsel heb je met elke vorm van accumulatie. OK ze zijn zeker niet vriendelijk voor het milieu maar zolang er kerncentrales draaien moet de energie toch ergens naartoe ?
Accums kan je ook regelen, er bestaan zelfs automatische regeleenheden maar dan moet je een recente aanschaffen. Ik heb er hier nog twee oude staan en die doe ik ni weg, kwestie van vertrouwen in mijn pelletstoof-technologie ( Shocked ). En comfortabel is het toch wel !
De reden voor mijn poging tot overschakelen op pellets was het vele werk aan mijn houtcassette (en dan bedoel ik de brandstof ervoor) en het feit dat ik mijn electriciteitsverbruik sterk wou verlagen om naar ecopower te gaan. t'Is ni gelukt omdat de boiler nog altijd met een mWh/h gaat lopen en mijn zonnepanelen enkel het dagverbruik dekken.
Terug ON topic :
Hoeveel vermogen zijn die accum's bij jou Myself ? Aan de hand daarvan kan je al zeker zien hoe laag in vermogen je NIET mag gaan want als die het niet kunnen ... en waarschijnlijk staan ze verdeeld opgesteld wat een betere warmtespreiding geeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 7:01 pm

Myself schreef:
En welk merk/model stellen jullie dan voor?
Want ik neem aan dat er goede, minder goede en heel goede zijn? Question

hoi
kijk eens in je inbox
ik heb je een pm gestuurd
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 8:43 pm

Om de vraag van deze topic te volgen vraag ik om ervaringen met een combi van hout en pellets op cv. Ik heb dit elders ook al gevraagd maar er zijn maar weinig mensen die een dergelijke kachel hebben denk ik. Kunnen jullie een paar merken aanvoeren?

bedankt alvast,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 8:57 pm

Rob K schreef:
Om de vraag van deze topic te volgen vraag ik om ervaringen met een combi van hout en pellets op cv. Ik heb dit elders ook al gevraagd maar er zijn maar weinig mensen die een dergelijke kachel hebben denk ik. Kunnen jullie een paar merken aanvoeren?

bedankt alvast,

Rob,

Naar mijn weten is er maar 1 zulke ketel met 2 aparte verbrandingsruimtes en dat is de deze:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
De Tc30, ik zeg niet dat er bij andere merken geen zulke ketel te vinden is maar dat is de enige die ik ken.

Groeten,

Nicky
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 9:04 pm

Rob K,

Kijk hier eens: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
bogaerts
Pelletje
Pelletje
avatar


Aantal berichten : 21
Registration date : 01-10-09

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptydi nov 30, 2010 9:14 pm



het merk ungaro heeft een goede combikachel mijn schoonbroer heeft er een is zeer tevreden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptywo dec 01, 2010 8:05 am

Rob K schreef:
Om de vraag van deze topic te volgen vraag ik om ervaringen met een combi van hout en pellets op cv. Ik heb dit elders ook al gevraagd maar er zijn maar weinig mensen die een dergelijke kachel hebben denk ik. Kunnen jullie een paar merken aanvoeren?

bedankt alvast,

rob
de vraag van myself is niet om een combi kachel
gelieve bij een nieuwe vraag graag een nieuwe topic te starten
om toch een beetje overzicht te houden
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptywo dec 01, 2010 2:16 pm

Als ik hier fout zat dan had Steven dat wel gemeld in een paar antwoorden hierboven.
Maar volgende keer zal ik een nieuwe starten.
Bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Emptywo dec 01, 2010 2:30 pm

Je zat fout! Gebeurt nog...Niet zo erg...
Steven heeft het druk he...
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kachel kopen?   Welke kachel kopen? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke kachel kopen?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» pellet cv kachel kopen maar welke?
» Welke pelletkachel kopen?
» welke kachel heb jij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: