Problemen MCZ Musa Hydro Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
steven
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
pedro
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
krusty
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
Fleur
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
ss
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
jeanhup
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
Philip
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
Annejanne
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 
Maryline
Problemen MCZ Musa Hydro I_vote_lcapProblemen MCZ Musa Hydro I_voting_barProblemen MCZ Musa Hydro I_vote_rcap 

 

 Problemen MCZ Musa Hydro

Ga naar beneden 
+6
pascal.smeets
erwin
marnic
atlasgust
Philip
martin1949
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Mcz Musa Hydro    Problemen MCZ Musa Hydro Emptydo nov 11, 2010 12:40 am

Mijn oog is toch gevallen op een MCZ Musa Hydro... heeft iemand ervaring met deze pelletkachel?

Gr.
Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
martin1949
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
martin1949


Man Aantal berichten : 372
Leeftijd : 74
Registration date : 19-05-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptydo nov 11, 2010 1:29 pm

Beste Remco,

Ik heb de Musa Hydro dit jaar in gebruik genomen en de kachel bevalt prima.
Ik gebruik de pellets van "De Lange" en die bevallen ook goed.

Martin
Dreischor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 1:11 pm

Hallo

Ik heb hier ook een Mcz musa hydro aan het stoken en doet het gewellig.
Ik heb nog geen problemen gehad met de musa.
Heb ook al verschillende soorten pellets vebrand met de kachel van dennen tot hardhout.
En moet zeggen het is net een alles brander want de musa brand ze allemaal zonder problemen.

Gr Black
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 2:07 pm

Zouden alle MCZ soms allesvreters zijn ???

Terug naar boven Ga naar beneden
Philip
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Philip


Man Aantal berichten : 1426
Leeftijd : 52
Registration date : 15-03-09

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 2:35 pm

krusty schreef:
Zouden alle MCZ soms allesvreters zijn ???


nope die van jou luste geen flosflan hahahahahahahaha of em was kieskeurig ^^

_________________
Rika como vanaf 24/03/15  
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wtc-affligem.webs.com
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 2:54 pm

Mijn kachel brand alleen pellets van goei kwaliteit lacher
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 3:02 pm

Krusty,
stel dat je Badger kunt krijgen voor onder de 3,50 €, zou je die er dan wel in durven gooien? :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 5:55 pm

Ba ja , in den beginne heb ik al badger gebruikt van mijn installateur aan 4 € en die waren goed !!
Maar ik heb me voorgenomen GEEN pellets meer te kopen aan meer dan 3,5 € en tot hier toe lukt dat !!

Daarstraks nog naar plan-it geweest en terug 10 zakken aan 3,5 € in den auto om de stock op peil te houden.
En ik pak ook geen risico met 10 of 20 zakken moesten ze eens slecht of veel stof inzitten, ik ben dan toch niet gekl**t voor een gans pallet of meer !!

Dit stookseizoen reeds 50 zakken verbruikt , nog 90 in stock , is totaal 140
Hoogste betaalde prijs per zak 3,5 €.....laagste 3,16 €
Terug naar boven Ga naar beneden
atlasgust
Pellet
Pellet
avatar


Man Aantal berichten : 100
Leeftijd : 80
Registration date : 01-01-09

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 6:02 pm

KRUSTY
Goed bezig Krusty, ben van het zelfde gedacht. groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 6:49 pm

We zijn goe bezig hé Gust .kampvuur

En nu terug topic please MCZ musa hydro
Terug naar boven Ga naar beneden
marnic
Pelletje
Pelletje
marnic


Man Aantal berichten : 40
Registration date : 30-01-09

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyza nov 20, 2010 9:32 pm

mieschien zijn de hydro kachels beter of niet zo gevoelig voor pellets mijn hydro kachel brandt hier ook alles (merk clam)
Terug naar boven Ga naar beneden
martin1949
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
martin1949


Man Aantal berichten : 372
Leeftijd : 74
Registration date : 19-05-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyzo nov 21, 2010 12:07 pm

Beste Musa stokers,

Eigenlijk ben ik benieuwd bij de Musa stokers naar hun instellingen:

-watertemperatuur;
-de te verwarmen ruimte;
-pellet toevoer.

Ik hoor graag.

Martin
Dreischor
Musa Hydro 21,5

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: MCZ Musa Hydro geluid   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 7:13 pm

Hallo,

Vandaag is mijn MCZ Musa hydro geplaatst... Ik vind de kachel best veel geluid maken zeker als hij voluit aan het branden is. En ik vind de kachel ook onregelmatig branden, kan het de rookgasafvoer zijn?


gr.
remco


Laatst aangepast door frue66 op vr nov 26, 2010 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31740
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 8:04 pm

er zijn verschillende dingen die het geluid bepalen,

rookgasventilator, warmeluchtventilator, de pelletschroef, en soms ook de pellets die heftig branden

regelmatig is eer een reiniging dat hoor je ook, dan gaat de rookgas even hoger
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 8:34 pm

dank je erwin123,

Hoevaak is zo'n reiniging? en klopt het dat er uit de rookgasafvoer buiten vonken komen?

Gr.
Remco

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:15 pm

frue66 schreef:
dank je erwin123,

Hoevaak is zo'n reiniging? en klopt het dat er uit de rookgasafvoer buiten vonken komen?

Gr.
Remco


Hoe lang is de rookgas afvoer van de pelletkachel?
En waar heb je de pellettoevoer op staan?
Deze heb ik namelijk op -3 staan.

Gr black
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:21 pm

@black

Rookgasavoer is ongeveer 2,3 omhoog en dan naar buiten... waar kan ik de pellet toevoer instelling vinden?


Gr.
Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:29 pm

@black...

pellet toevoer gevonden volgens mij... pelletrecept staat op 0

gr.
Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31740
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:47 pm

indien de vlam te hevig zou zijn dan pellets verminderen

de reiniging is afh kachel meestal om de 20/30 minuten gedurende een tiental sekonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:52 pm

@erwin123

ik heb de kachel sinds vandaag, dus ik weet niet wat normaal is, ik vind de kachel nogal veel geluid maken, het lijkt wel of er een wind waait in de kachel en ik zie ook veel vuurvonkjes die ook uit de rookgasafvoer komen...

gr.
remco
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31740
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:57 pm

frue66 schreef:
@erwin123

ik heb de kachel sinds vandaag, dus ik weet niet wat normaal is, ik vind de kachel nogal veel geluid maken, het lijkt wel of er een wind waait in de kachel en ik zie ook veel vuurvonkjes die ook uit de rookgasafvoer komen...

gr.
remco

heeft je installateur dan geen brandtest gedaan of de kachel afgesteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:57 pm

Dat geluid lijkt me ergens wel normaal, als de kachel hier brand in een programma dus niet in ecostand lijkt het ook wel of daar wind door waait. Wat niet normaal is denk ik, is dat er vuurvonkjes uit de rookgasafvoer komen. Je bedoelt dan toch je schouw buiten?

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31740
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 9:59 pm

volgens mij staat de pellettoevoer of de trek veel te hoog

probeer de pellets te verminderen in eerste instantie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 10:01 pm

[/quote]

heeft je installateur dan geen brandtest gedaan of de kachel afgesteld[/quote]


Ja volgens mij wel. ik heb nu de pellet toevoer ingesteld op -3

gr.
remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Emptyvr nov 26, 2010 10:05 pm

kristel schreef:
Dat geluid lijkt me ergens wel normaal, als de kachel hier brand in een programma dus niet in ecostand lijkt het ook wel of daar wind door waait. Wat niet normaal is denk ik, is dat er vuurvonkjes uit de rookgasafvoer komen. Je bedoelt dan toch je schouw buiten?

Groetjes
Kristel

ja, uit de schouw buiten.

Is dat geluid constant? bij mij is het onregelmatig dus de ene keer harder en dan is het weer rustig

Gr.
Remco
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Problemen MCZ Musa Hydro Empty
BerichtOnderwerp: Re: Problemen MCZ Musa Hydro   Problemen MCZ Musa Hydro Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Problemen MCZ Musa Hydro
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MCZ Musa Hydro
» bedieningspaneel MCZ musa hydro kapot ?
» Expansievat MCZ Musa hydro

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: