Na het lezen van de vele post's over de Rika Topo wou ik even mijn verhaal kwijt omtrent onze ervaringen hiermee.
Na lang denken en overwegen beslisten we om de Topo aan te kopen, samen met een ruimtevoeler en de gsm modem blijkt het een geweldige aankoop te zijn!
Ons huisje wordt nu helemaal verwarmd ook in deze extreem koude dagen.
Toch een opmerking, wij bestelden onze kachel in Ronse bij KM, een ronduit SCHANDALIG slechte na service, zoals velen hier moest onze kachel redelijk wat afgesteld worden om een degelijke werking te garanderen, na twee keer langs te komen zonder resultaat besliste KM om geen gehoor meer te geven aan onze oproepen, nog via GSM of vaste lijn, nog via mail ongehoord !!
Dankzij de zeer vriendelijke en snelle reactie van stroomop zijn we na één bezoekje van hun volledig tevreden over onze kachel!
Ik kan iedreen de Topo aanraden, wij maken om de twee weken de aslade leeg en op een minuutje of vijf is het ruitje en het kleine beetje as dat zich in de kachel bevind ook gekuist, de gsm modem werkt perfect.
Wij zullen ongeveer aan een 150 zakken komen voor een gans jaar, aan 4,5€ per zak denk ik dat er niet veel goedkoper is, we hebben ook maar een klein huisje natuurlijk (120 m²)[img][/img]
Laatst aangepast door Jodimare op zo dec 05, 2010 3:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt