Ik ben bijna zeker dat mijn volgende auto een electrische wordt, momenteel nog duur zoals met alle nieuwe dingen ,maar voor volgend jaar komen er verschillende nieuwe modellen op de markt o.a NISSAN LEAF (google electrische autos) Een volle laadbeurt van batterij kost amper de prijs van een tas koffie, geen wegentax.....
Daarom is het ook gewenst over zonnepanelen te beschikken.
De zon is gratis, de wind is gratis....waarom daar niet verder op borduren zodat we tegen de oliebaronnen(sheiks) onze middelvinger kunnen opsteken en roepen " zuip uw vuiligheid zelf op "
En ja ik rijd met de auto(meer tegen dan met de goesting want ik heb geen auto nodig als verlengstuk van mijn piemel of een dikken bak voor mijn gebuur zijn ogen uit te steken) bij normaal gebruik kom ik aan ongev 800 km per maand(juist 8 jaar oud /76000km)
En ja ik heb cv maar die dient al 3 jaar als reserveverwarming of wordt alleen gebruikt als er iemand boven op de studio woont!
dus, mijn ecologische voetafdruk is maar miniem
Na 6 windturbines van C-POWER op de Thornton bank NU 55 afgewerkte turbines van BELWIND iets verder in zee op de Blighbank .
Colruyt heeft 27% van de aandelen. (meer weten google...BELWIND)
Bekijk het tof filmken met geluid en in full screen !!!
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]