roet op raam en in binnenkant Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 38 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
steven
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
pedro
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
krusty
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
Fleur
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
ss
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
jeanhup
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
Philip
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
Annejanne
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 
Maryline
roet op raam en in binnenkant I_vote_lcaproet op raam en in binnenkant I_voting_barroet op raam en in binnenkant I_vote_rcap 

 

 roet op raam en in binnenkant

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:09 pm

dag, sinds een paar dagen ben ik de bezitter van een Phebo Stufe, model Hera.
Tot nu algemeen tevreden, ik merk na een dag draaien veel roet (zwart) op de ruit en binnenkant.
De kachel heeft veel op eco gedraaid en is aangesloten op een bestaande gemetste schouw.
Veel afregelen door de installateur was er niet bij...
heeft iemand de parameters van deze kachel en wat kan ik trachten te wijzigen?

groet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:34 pm

Dat je kachel in eco zwarte roet en ruit geeft is ergens wel normaal hoor.
Ik heb wel de parameters van Phebo Stufe en daar staan de parameters op van alle modellen.
Heeft je installateur gezegd hoe je de parameters kan veranderen?

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:40 pm

ja, kristel, dat heeft hij me uitgelegd,, via ut4, a9....
zou je me je lijst kunnen mailen?
bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:44 pm

Ja geen probleem, stuur in PM me je mailadres en dan stuur ik ze door, ik heb ze hier juist gescand.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
knoepken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
avatar


Man Aantal berichten : 206
Leeftijd : 73
Registration date : 14-12-08

roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:55 pm

Op eco stand de pellettoevoer n' beetje hoger zetten (heb ik met mijn PYROS n'paar weken geleden ook gehad)Mijn ruitje blijft opmerkelijk veel properder...maar ik moet zeker 2maal per week het ruitje nog reinigen (anders alle dagen)Hoe je de paprameters moet veranderen weet ik natuurlijk niet?
knoepken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Emptyzo dec 12, 2010 6:57 pm

Ik heb de rookafvoergassen met 1tje verminderd en ook men pellettoevoer beetje verminderd. Als hij nu voluit brandt dan brandt hij de achterkant terug schoon. Het is een beetje zoeken natuurlijk.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





roet op raam en in binnenkant Empty
BerichtOnderwerp: Re: roet op raam en in binnenkant   roet op raam en in binnenkant Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
roet op raam en in binnenkant
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» schouw eindigt onder een raam
» Binnenkant pelletvoorraadruimte heet?
» marea raam brand vuil

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: