Groetjes
Kristel
Er zijn in totaal 45 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pedro schreef:Ik heb aan mn kachel een beweegbare stang,dus hier wordt de warmtewisselaar telkens 'schoongemakkt' als ik de kachel kuis!En er komt daar idd héééél wat roet vanaf als ik de stang beweeg.Kzou nie sebiet weten hoe het bij ene zonder stang moet worden schoongemaakt hoor...
grtzzzz
povi1 schreef:Ik heb bij mijn kachel ook zo n stang die ik voor en achterwaarts kan schuiven en dat zou naar het schijnt ook een reiniger zijn vande warmtewisselaar ? ecoteck francesca.
Daar heb je de vertaalfunctie van google voorJef schreef:povi1 schreef:Ik heb bij mijn kachel ook zo n stang die ik voor en achterwaarts kan schuiven en dat zou naar het schijnt ook een reiniger zijn vande warmtewisselaar ? ecoteck francesca.
Ja dit zou eigenlijk bij elke pelletkachel zo moeten zijn dit en een aslade vind ik een gemis bij mijn Iris plus.
Moest ik ze maken ik zou het er allebei opzetten ik denk dat ik is een berichtje naar Italie ga sturen allen mijn Italiaans is net zo goed als mijn chinees
ZaurusUser (do dec 16, 2010 12:27 pm) schreef:Zie ook hier :
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]