groetjes
Laatst aangepast door tsani op di dec 21, 2010 8:50 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : schrijffout)
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
tsani schreef:Ik heb zo de indruk dat mijn kacheltje veel verbruikt en zou ze wat zuiniger willen zetten , kan iemand mij daar mee helpen
groetjes
tsani schreef:om de toevoer is dat - wat logisch zou zijn of plus
tsani schreef:ik ben nog aan het testen heb nu germans pellets erop gedaan heb , badger, plospan ,mandi ,biodela ,en gerritz getest.
mijn verbruik is ongeveer 30 kg per 24 uur
tsani schreef:ik ben nog aan het testen heb nu germans pellets erop gedaan heb , badger, plospan ,mandi ,biodela ,en gerritz getest.
mijn verbruik is ongeveer 30 kg per 24 uur
Ik denk dat ieder kachel zijn eten nodig heeft,het doet er niet toe wat merk.kristel schreef:Iedere situatie is inderdaad anders maar ook is er veel verschil in de kachels wat verbruik betreft. Mijn kachel verbruikt in ecostand 0,5kg per uur. Bij de aankoop van mijn kachel had ik er niet op gelet dat er tussen verschillende kachels wel verschil op zit. Ik verwarm 58m² (living + keuken) gedurende de dag is het hier tussen 22 en 23°.
Groetjes
Kristel
tsani schreef:ik hoor hier steeds over ecostand maar heb ik dat ook op de mijne iris plus
erwin123 schreef:tsani schreef:ik hoor hier steeds over ecostand maar heb ik dat ook op de mijne iris plus
de ecostand heet bij de iris gewoon P1
francky schreef:erwin123 schreef:
de ecostand heet bij de iris gewoon P1
Als je je kachel nu op P3 of p4 zet en je vraagt 23 gr, op het moment dat hij dat bereikt gaat hij op zen min branden of uit schakelen.
Naar gelang wat je in het programa hebt ingesteld.
Dat is toch niet zo moeilijk he om dat te verstaan.
Dotje schreef:Ik heb ook een Iris Plus en verbruik met Gerritz pellets 1kg 200 gr ongeveer per uur het is hier altijd tussen 21 en 22 gr ruimte van +-145m³.Kdenk dat dit goed is kwa verbruik enkel bij het opstarten op p3 daarna de hele dag op P2 met uitzondering als het in huis is op P1 anders is het over de 23gr en dat hoeft voor ons niet zo warm te zijn heb nu twee weken mijn kacheltje.Nog geen andere pellets gebruikt.