Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 60 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 60 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty pelletkachel

    Bericht van Gast do jan 27, 2011 11:37 pm

    Hallo mijn naam is bert heb nu sinds 2 maand ook een pelletkachel leuk toestel het is een type lst 20/20 A black maar wel een gepuusel voor je het goed begrijpt groetjes bert.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van steven do jan 27, 2011 11:42 pm

    Artel?


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast do jan 27, 2011 11:43 pm

    Als ik het geweten had had ik hem veel eerder aangeschaft het is in gebruik ook zuinig ik draai tot nu toe 10 uur op 1 zak pellets heb hem gekocht in buinen een goede leefverancier en komt zijn afspraken ook keurig na groetjes bert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast do jan 27, 2011 11:49 pm

    Ja het is een artel ben momenteel aan het testen welke pellets het best is dat je een goede verbranding krijgt met geen slak vorm en een mooie lichte kleur van as en het is ook heel belangrijk dat je hem goed schoon houd en de gaatjes open van het pellet bakje mvr groetjes bert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast do jan 27, 2011 11:58 pm

    Ik moet je zeggen heb een goede pellet leverancier die raad ik jullie wel aan het is een goed produkt een goeie pellet geen slak vorming en een mooie kleur as ben er goed over te spreken en betaal nu 3,80 euro per zak zo als ik het gehoord heb kwam er een prijzen stijging dan laat ik het nog wel even horen hier op de forum groetjes bert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast vr jan 28, 2011 12:04 am

    Dus voor iedereen die pellets nodig heeft kan bij jansen pellets terecht de provincialeweg 6 in Eext mvr. groetjes bert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gast vr jan 28, 2011 7:07 am

    bertje003 schreef:Als ik het geweten had had ik hem veel eerder aangeschaft het is in gebruik ook zuinig ik draai tot nu toe 10 uur op 1 zak pellets heb hem gekocht in buinen een goede leefverancier en komt zijn afspraken ook keurig na groetjes bert.

    Bert,

    Je hebt je Artel kachel in Buinen gekocht, waarom benader je RR Trading uit Norg dan voor een Nederlandse handleiding.

    PS. Je zei tegen mij dat je de kachel tweedehands had gekocht

    Groet,

    J.Rispens
    RR Trading


    Laatst aangepast door jrispens@rrtrading.eu op vr jan 28, 2011 6:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van steven vr jan 28, 2011 9:11 am

    ik heb al een handleiding bezorgd.


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

    Gesponsorde inhoud


    pelletkachel Empty Re: pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 2:00 am